Dit is echt de ultieme naaistreek, dus dat zit wel als gedachte in mijn hoofd ja.quote:
Omg echt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef Lorde1 het volgende:
Kut kutten. Ik herken dit soort ongein, ik ging afgelopen woensdag naar Passenger en 5 maanden terug vond ze het niks.. ik zag hem al aankomen de dag zelf "waarom mag ik niet mee". Altijd hetzelfde verhaal.
Denk dat ik ze ga verkopen ja, wil niet met iemand anders.quote:Zoek een ander vrouwtje die graag met je mee wilt of verkoop ze via ticketswap!
I know... maar vind het zo moeilijk d'r los te laten na een jaar en nadat ik alles met d'r heb meegemaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen vriendin joh,laat lekker gaan en verkoop dat kaartje met flink veel winst.
Het is wel de ultieme bash als je gewoon met een vriendin van der gaat, al gaje gewoon als 'vrienden'!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omg echt?Dat is precies wat zij ook zou kunnen zeggen
[..]
Denk dat ik ze ga verkopen ja, wil niet met iemand anders.
Nah, zoiets kan ik echt niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:21 schreef Lorde1 het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme bash als je gewoon met een vriendin van der gaat, al gaje gewoon als 'vrienden'!
Gewoon met je moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, zoiets kan ik echt niet..
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
Ga lekker met je moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
Of met haar moeder, dat is pas geniaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met je moeder.
Dat kan ze vast waarderen, zo'n lief gebaar van haar zoon.
Ik heb d'r nu geblokkeerd maar ik voel al dat ik het niet kan volhouden.. het liefst begin ik haar gewoon weer te appen en leuk te doen en lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Manmanman wat een rukstreek, ik zou emotioneel afstand gaan nemen en dr opeens niet meer bellen en als ze er dan over begint zou ik doen alsof het eigenlijk al uit is totdat ze verward wegloopt en besluit zelf ook niet meer te bellen en dan bloedt het wel dood. Alles komt goed.
Neejohhh, ze is niet stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:47 schreef Fer het volgende:
Ok der muziek is wel tof, nummers zitten excelent in elkaar. Maar die Ariana Grande zelf is toch geen ruk aan? Net een stom kind van 12.
Ben echt heel erg boos geworden, nog nooit zo'n erge woedeaanval gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:52 schreef FreezePop het volgende:
Respectloze naaistreek, zou nogal boos worden of goed praten.
Liefde kun je niet verkopen Yvonnequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen vriendin joh,laat lekker gaan en verkoop dat kaartje met flink veel winst.
En toen een triotje als goedmaker ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben echt heel erg boos geworden, nog nooit zo'n erge woedeaanval gehad.
ewa kilquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef Bieberrr het volgende:
Voor 20 euro mag je ze morgen komen bezorgen in schubbekutteveen.
grgr Ria en de kinderen
verkoop het gewoon voor de normale prijsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat dit topic draait om wie de TS is en daarop gereageerd wordt ipv bij de OP te blijven.
53 euro per stukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:12 schreef hugecooll het volgende:
Wat kostte dit geintje nou eigenlijk?
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamenquote:
Beste idee ooit. Iedereen blij, incluis de Bradfans!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
Ben geen fan van Braddie, ga jij maar liever danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
is dat zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig. En ik ben goeie wingwoman
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
zuur he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede gelegenheid om haar te leren kennen dan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?
Ow wacht het is weer een chick hoor...
Maak je niet zo dik, engelquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
beetje met fylax zijn gevoelens spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje met fylax zijn gevoelens spelen
ben je al zo oud inmiddels. Wat vliegt de tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougar
Neejoh, zo ben ik helemaal niet. En haar vriendinnen mogen me niet eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
ga met haar beste vriendin naar dat concert
oh en gefeliciteerd met je blauwe kleurtje, knul
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewustquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neejoh, zo ben ik helemaal niet. En haar vriendinnen mogen me niet eens.
Thanksss.
Nja ze zegt dat ze er niets aan kan doen omdat haar zus dit gedaan heeft, maar toch. Zij is degene die bij d'r zus heeft gezegd "dat ze zo graag Early Entry wilde en dat ze voor mij zitplaatsen heeft genomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewust
Dan zou ze wel begrijpen waarom Fylax zo boos is. Ze toont weinig begrip, dat lijkt mij heel pijnlijk, maar een vrouw kan Fylax beter uitleggen wat in het brein van dat meisje omgaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewust
Was sowieso een oude man van in de 40, maar okquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je al zo oud inmiddels. Wat vliegt de tijd
ik zie een verbodsbord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Die zus van je vriendin is wel echt een kutsnol dan ook.
Misschien een ander meisje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, en ik zou ook eigk niet weten met wie..
Dit is ook een goeie optie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:58 schreef FlyingFish het volgende:
Zie het als een kans, je hebt nu zes maanden de tijd om een nieuwe vriendin te zoeken die wel met je mee wil! Je huidige vriendin is blijkbaar geen bewaar-exemplaar en dan kan je beter nu afscheid nemen dan over een jaar.
Jij hoeft ook niet met Braadster te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben geen fan van Braddie, ga jij maar liever dan
Ik zie je constant herhalen wat er in het verleden is gebeurd en wat ze niet heeft gedaan. Ja, maar ze kon dit doen, Als ze dit nou had gedaan, dan..., [i]Ze heeft dit gezegd en toen zus zo[i]...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja ze zegt dat ze er niets aan kan doen omdat haar zus dit gedaan heeft, maar toch. Zij is degene die bij d'r zus heeft gezegd "dat ze zo graag Early Entry wilde en dat ze voor mij zitplaatsen heeft genomen![]()
'
Ze had ook gewoon voordat ik de tickets had gekocht kunnen zeggen dat ze toch niet wilde en liever EE had.
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Fylax het volgende:
Haha ja @TT naaien haha. Nee, het ligt anders.
In mei is het concert van Ariana Grande. Mijn vriendinnetje zei dat ze wel met mij naar het concert wilde, maar dat ze graag Early Entry wilde. Early Entry houdt in dat je eerder de zaal in mag. Prijs? 200 euro. Mijn ouders vonden dat veel te duur, en dat snap ik, het is ook gewoon achterlijk duur, dus besloten we zitplekken te nemen. Mijn vriendin vond het wel jammer, ze had het zo graag gewild, maar voor mij vond ze het niet erg om zitplekken te nemen. Ze ging liever met mij, zei ze letterlijk.
Nou goed, afgelopen dinsdag was dus de voorverkoop, en heb ik een uur lang geprobeerd tickets te krijgen. Na een uur kreeg ik echt perfecte plekken, beter kan bijna niet.![]()
Zij ook blij, ondanks dat ze nog steeds wel zei dat ze het jammer vond dat ze geen Early Entry had.
Vannochtend was de officiële verkoop, krijg ik vanmiddag opeens een berichtje: 'mijn zus heeft als verrassing Early Entry voor mij gekocht. Ze vond het zielig dat ik geen Early Entry had omdat ik toch voor jou koos en met tegenzin zitplekken nam, dus heeft ze dit voor mij gedaan'.
Wtf![]()
Had dan fucking VOORDAT ik de kaarten zou kopen gezegd dat je toch liever Early Entry wil en niet met mij zou gaan. Nu liet ze me kaartjes kopen en ditcht ze me vervolgens .
Nu zit ik met een extra kaartje opgescheept.
Waar slaat dit op joh.
Is dezelfde vriendin die em al 12x gedumpt heeft he? Die had je al eeuwen geleden los moeten snijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:41 schreef Fylax het volgende:
Thanks zarGon voor je lange en goede post.Heb 'm al een paar keer gelezen, en je legt het echt perfect uit. Denk dat ik maar normaal in gesprek met d'r moet gaan ja.
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.quote:
Zo lost het uiteindelijk niets op. Begin van het einde.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.
Klinkt nogal hopeloos, zeker gezien jullie verleden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.
Ja volgens mij wil ze me niet meer...quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt nogal hopeloos, zeker gezien jullie verleden.
Misschien, maar ik wil niet met iemand anders en ik denk dat ze ook niet met mij willenquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Vermakelijk topic.
Er zullen vast wel genoeg jongedames zijn die 'genoeg' overhebben voor een dergelijke zitplek.
Dat zeg je nu. Over een tijdje ontmoet je een heel leuk meisje en vraag je je af wat je in godsnaam met dat loeder deed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien, maar ik wil niet met iemand anders en ik denk dat ze ook niet met mij willen
quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef haar exact wat ze wil. Laat haar met rust en neem geen contact op. Als je ze wil, merk je dat. Als ze je niet wil, merk je dat ook.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja volgens mij wil ze me niet meer...
Is goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Geef haar exact wat ze wil. Laat haar met rust en neem geen contact op. Als je ze wil, merk je dat. Als ze je niet wil, merk je dat ook.
En als ze dan wel contact op neemt, normaal doen. Niet meteen de problemen bespreken, maar wel zeer zeker de problemen (later) bespreken.
Als je tijdens een ruzie niet eens met elkaar kan praten is dat wel een 'red flag'. Het wordt sowieso tijd dat je van dat roze wolk afstapt; met iemand die geen middenweg kent valt lastig samen te zijn.
Sterkte jongen!quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze me niet meer wil.
zo gaan die dingen. Niet teveel tijd en gedachten aan bestedenquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
't is wel de zoveelste keer in 11 maanden dat ze dit zegt, maar het voelt nu toch anders..
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze me niet meer wil.
Wat heeft dat nou voor zin joh? Lekker laten gaan. Over is over, je zou wel gek zijn als je energie gaat steken in ruzie maken met iemand die jou toch niet wil. Ik snap dat echt niet, mensen die echt nog maanden boos zijn op de ander om een break-up. Let it goquote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.
wel eerst die zitplaatsen inwisselen voor early entreequote:Op woensdag 2 november 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:
En verder de countdown starten: nog 6 maanden om een toffe nieuwe vriendin te fixen die met je mee wilt naar Ariana
Nee want ik wil haar wél.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.
Ik heb haar altijd al een stomme kut gevonden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
't is wel de zoveelste keer in 11 maanden dat ze dit zegt, maar het voelt nu toch anders..
Achja, dat zeggen haar vrienden ook over mij..quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd al een stomme kut gevonden.
Omdat je er zelf ook eindelijk een beetje klaar mee bent. Niks mis mee, gewoon je duimklauwen in een andere deerne slaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
Stuurde ze toen dit terug?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ze me heel verdrietig heeft gemaakt en dat ik wel verdwijn uit d'r leven als ze dat zo graag wil.
nee heb geblokkeerd voordat ze antwoord kon geven.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuurde ze toen dit terug?
[ afbeelding ]
Ik zeg toch niks over ruzie maken of maanden boos zijn?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin joh? Lekker laten gaan. Over is over, je zou wel gek zijn als je energie gaat steken in ruzie maken met iemand die jou toch niet wil. Ik snap dat echt niet, mensen die echt nog maanden boos zijn op de ander om een break-up. Let it go
Mja, 't is ook zeker wel kut hoor, daar niet van. Maar ik zou bij jezelf ff nagaan of je háár echt wil of dat je het gewoon zal missen dat je niet meer een 'vaste vriendin' hebt waar je naartoe kan voor steun/gezelligheid/liefde, etc. Vaak mis je niet de persoon, maar het gevoel. En als je even nadenkt dat het de hele relatie door al regelmatig hommeles en gedoe was, denk ik dat je dat sowieso niet zou moeten willen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee want ik wil haar wél.Heb gezegd dat ze me heel verdrietig heeft gemaakt en dat ik wel verdwijn uit d'r leven als ze dat zo graag wil. Heb d'r nu ook geblokkeerd..
Zou ik dus zeker de energie niet insteken. Heb je helemaal niks aan joh. Want dan zegt zij ook weer wat terug en dan zegt hij weer wat terug en dan ga je toch ruziemaken om iets wat nou eenmaal zo is. Accepteren en doorgaan, ruziemaken om vaststaande gegevens is wel het domste wat je kan doen imo.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over ruzie maken of maanden boos zijn?
Kind op d'r plek zetten en loslaten ja.
Ik denk niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon, hoe gek dat ook klinkt. Op FOK! plaats ik vooral de negatieve momenten, maar ik ben echt zo verliefd op haar geworden en er is echt een zwak ontstaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over ruzie maken of maanden boos zijn?
Kind op d'r plek zetten en loslaten ja.
[..]
Mja, 't is ook zeker wel kut hoor, daar niet van. Maar ik zou bij jezelf ff nagaan of je háár echt wil of dat je het gewoon zal missen dat je niet meer een 'vaste vriendin' hebt waar je naartoe kan voor steun/gezelligheid/liefde, etc. Vaak mis je niet de persoon, maar het gevoel. En als je even nadenkt dat het de hele hele relatie door al regelmatig hommeles en gedoe was, denk ik dat je dat sowieso niet zou moeten willen.
Het is vooral ff wennen, maar denk wel dat 't uiteindelijk als een verademing zal voelen als je er eentje hebt waar je níét regelmatig ruzie mee hebt.
Iemand even de waarheid vertellen voordat je stilzwijgend accepteert dat ze je dumpt is imo ook niks mis mee, hoeft geen ruzie bij te komen kijken hoor. Maar goed, in het geval van Fylax is 't eigenlijk ook alleen maar goed dat 'ie d'r heeft geblokkeerd om dat heen-en-weer gedoe te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik dus zeker de energie niet insteken. Heb je helemaal niks aan joh. Want dan zegt zij ook weer wat terug en dan zegt hij weer wat terug en dan ga je toch ruziemaken om iets wat nou eenmaal zo is. Accepteren en doorgaan, ruziemaken om vaststaande gegevens is wel het domste wat je kan doen imo.
Ik snap je gevoel nu, dat is ook gewoon even kut en dat zal ook nog wel even kut blijven. Maar over een half jaar, tegen de tijd dat je losgaat bij Ariana's concert, kijk je er al weer heel anders tegenaan en ben je achteraf misschien stiekem toch wel blij dat je d'r vanaf bent.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon, hoe gek dat ook klinkt. Op FOK! plaats ik vooral de negatieve momenten, maar ik ben echt zo verliefd op haar geworden en er is echt een zwak ontstaan.
Als ik die laatste zin dan van je lees, krijg ik echt kriebels en gruwels omdat ik er niet aan moet denken iets met een ander te hebben en er dingen mee te doen. Dus daarom denk ik niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon..
Ugh. Waarom moet dit zo gaan.
Okay.. thanks.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel nu, dat is ook gewoon even kut en dat zal ook nog wel even kut blijven. Maar over een half jaar, tegen de tijd dat je losgaat bij Ariana's concert, kijk je er al weer heel anders tegenaan en ben je achteraf misschien stiekem toch wel blij dat je d'r vanaf bent.
Even een paar weekjes (met een beetje pech een paar maanden) janken en vooral jezelf blij maken met dingen die je leuk vindt om het uit je systeem te krijgen, dan komt 't echt wel weer goed hoor
Ik krijg het idee dat ze wat minder leuke kanten heeft en zelfs nare eigenschappen, en dat jij dat door de vingers heb gezien zolang/als het maar liep. Ze heeft je zo te lezen ook eerder gekwetst, maar dat gedrag heb je maar geaccepteerd omdat je haar zo leuk vond.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon, hoe gek dat ook klinkt. Op FOK! plaats ik vooral de negatieve momenten, maar ik ben echt zo verliefd op haar geworden en er is echt een zwak ontstaan.
Als ik die laatste zin dan van je lees, krijg ik echt kriebels en gruwels omdat ik er niet aan moet denken iets met een ander te hebben en er dingen mee te doen. Dus daarom denk ik niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon..
Ugh. Waarom moet dit zo gaan.
Dank voor je post zarGon, echt een eye-opener.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze wat minder leuke kanten heeft en zelfs nare eigenschappen, en dat jij dat door de vingers heb gezien zolang/als het maar liep. Ze heeft je zo te lezen ook eerder gekwetst, maar dat gedrag heb je maar geaccepteerd omdat je haar zo leuk vond.
Je zet haar nog steeds op een voetstuk. Geef het even tijd en je zal merken hoe je jezelf hebt laten behandelen. En langzaamaan zul je haar rotgedrag ook beter inzien (geen roze bril meer), en dan merk je eigenlijk dat het beter is dat het uit is.
Hopelijk weet je nu beter waar je helemaal geen trek hebt in een relatie en weet je er beter mee om te gaan. Leer om op te komen voor jezelf, ook in een relatie. Als de ander je rot behandelt, accepteer je dat niet zomaar en zeg je er wat van. En zo.
Er is een chick ergens dat daadwerkelijk gelukkig wordt door jou gelukkig te maken.. Alert blijven en je kansen benutten.
Ja dat is nu dus te laatquote:
Ah, het is al uit zie ikquote:
Jezus hoe oud ben jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu geblokkeerd maar ik voel al dat ik het niet kan volhouden.. het liefst begin ik haar gewoon weer te appen en leuk te doen en lief.Mijn hoofd zegt dan natuurlijk niet doen ze heeft je genaaid dit kan niet, maar mijn hart wil haar niet loslaten.
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jezus hoe oud ben jeBlokkeren..
Dan stel je die emoticon lekker buiten gebruik in dit deelforum.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.
We laten je brother from another mother bellen Fylaxxquote:Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef Rozevla het volgende:
Gast, echt kweek een paar ballen.
Bel dat wijf gewoon op en zeg " Alles leuk en aardig, maar die kaartjes ga jij mooi terug betalen aan mij, kut hoer! "
Je laat je toch niet naaien door zo'n pleuris wijf
Met dit soort stink hoeren helemaalquote:Op donderdag 3 november 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
We laten je brother from another mother bellen Fylaxx![]()
![]()
Die weet behalve eten ook wel raad met dit soort wijven
Doe eens normaalquote:Op donderdag 3 november 2016 13:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met dit soort stink hoeren helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |