Dit is echt de ultieme naaistreek, dus dat zit wel als gedachte in mijn hoofd ja.quote:
Omg echt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef Lorde1 het volgende:
Kut kutten. Ik herken dit soort ongein, ik ging afgelopen woensdag naar Passenger en 5 maanden terug vond ze het niks.. ik zag hem al aankomen de dag zelf "waarom mag ik niet mee". Altijd hetzelfde verhaal.
Denk dat ik ze ga verkopen ja, wil niet met iemand anders.quote:Zoek een ander vrouwtje die graag met je mee wilt of verkoop ze via ticketswap!
I know... maar vind het zo moeilijk d'r los te laten na een jaar en nadat ik alles met d'r heb meegemaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen vriendin joh,laat lekker gaan en verkoop dat kaartje met flink veel winst.
Het is wel de ultieme bash als je gewoon met een vriendin van der gaat, al gaje gewoon als 'vrienden'!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omg echt?Dat is precies wat zij ook zou kunnen zeggen
[..]
Denk dat ik ze ga verkopen ja, wil niet met iemand anders.
Nah, zoiets kan ik echt niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:21 schreef Lorde1 het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme bash als je gewoon met een vriendin van der gaat, al gaje gewoon als 'vrienden'!
Gewoon met je moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, zoiets kan ik echt niet..
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
Ga lekker met je moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
Of met haar moeder, dat is pas geniaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet.
Of met m'n moeder.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met je moeder.
Dat kan ze vast waarderen, zo'n lief gebaar van haar zoon.
Ik heb d'r nu geblokkeerd maar ik voel al dat ik het niet kan volhouden.. het liefst begin ik haar gewoon weer te appen en leuk te doen en lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Manmanman wat een rukstreek, ik zou emotioneel afstand gaan nemen en dr opeens niet meer bellen en als ze er dan over begint zou ik doen alsof het eigenlijk al uit is totdat ze verward wegloopt en besluit zelf ook niet meer te bellen en dan bloedt het wel dood. Alles komt goed.
Neejohhh, ze is niet stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:47 schreef Fer het volgende:
Ok der muziek is wel tof, nummers zitten excelent in elkaar. Maar die Ariana Grande zelf is toch geen ruk aan? Net een stom kind van 12.
Ben echt heel erg boos geworden, nog nooit zo'n erge woedeaanval gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:52 schreef FreezePop het volgende:
Respectloze naaistreek, zou nogal boos worden of goed praten.
Liefde kun je niet verkopen Yvonnequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen vriendin joh,laat lekker gaan en verkoop dat kaartje met flink veel winst.
En toen een triotje als goedmaker ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben echt heel erg boos geworden, nog nooit zo'n erge woedeaanval gehad.
ewa kilquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef Bieberrr het volgende:
Voor 20 euro mag je ze morgen komen bezorgen in schubbekutteveen.
grgr Ria en de kinderen
verkoop het gewoon voor de normale prijsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat dit topic draait om wie de TS is en daarop gereageerd wordt ipv bij de OP te blijven.
53 euro per stukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:12 schreef hugecooll het volgende:
Wat kostte dit geintje nou eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |