Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:41 schreef Fylax het volgende:
Thanks zarGon voor je lange en goede post.Heb 'm al een paar keer gelezen, en je legt het echt perfect uit. Denk dat ik maar normaal in gesprek met d'r moet gaan ja.
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.quote:
Zo lost het uiteindelijk niets op. Begin van het einde.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.
Klinkt nogal hopeloos, zeker gezien jullie verleden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben het er niet meer over gehad omdat we ruzie hebben. Ik probeer gewoon aardig te doen maar zij vindt mijn gedrag stom en heeft geen zin in me.
Ja volgens mij wil ze me niet meer...quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt nogal hopeloos, zeker gezien jullie verleden.
Misschien, maar ik wil niet met iemand anders en ik denk dat ze ook niet met mij willenquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Vermakelijk topic.
Er zullen vast wel genoeg jongedames zijn die 'genoeg' overhebben voor een dergelijke zitplek.
Dat zeg je nu. Over een tijdje ontmoet je een heel leuk meisje en vraag je je af wat je in godsnaam met dat loeder deed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien, maar ik wil niet met iemand anders en ik denk dat ze ook niet met mij willen
quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef haar exact wat ze wil. Laat haar met rust en neem geen contact op. Als je ze wil, merk je dat. Als ze je niet wil, merk je dat ook.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja volgens mij wil ze me niet meer...
Is goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Geef haar exact wat ze wil. Laat haar met rust en neem geen contact op. Als je ze wil, merk je dat. Als ze je niet wil, merk je dat ook.
En als ze dan wel contact op neemt, normaal doen. Niet meteen de problemen bespreken, maar wel zeer zeker de problemen (later) bespreken.
Als je tijdens een ruzie niet eens met elkaar kan praten is dat wel een 'red flag'. Het wordt sowieso tijd dat je van dat roze wolk afstapt; met iemand die geen middenweg kent valt lastig samen te zijn.
Sterkte jongen!quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze me niet meer wil.
zo gaan die dingen. Niet teveel tijd en gedachten aan bestedenquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
't is wel de zoveelste keer in 11 maanden dat ze dit zegt, maar het voelt nu toch anders..
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze me niet meer wil.
Wat heeft dat nou voor zin joh? Lekker laten gaan. Over is over, je zou wel gek zijn als je energie gaat steken in ruzie maken met iemand die jou toch niet wil. Ik snap dat echt niet, mensen die echt nog maanden boos zijn op de ander om een break-up. Let it goquote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.
wel eerst die zitplaatsen inwisselen voor early entreequote:Op woensdag 2 november 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:
En verder de countdown starten: nog 6 maanden om een toffe nieuwe vriendin te fixen die met je mee wilt naar Ariana
Nee want ik wil haar wél.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook gezegd dat je haar niet meer wil? Ook beetje het heft in eigen handen nemen he, niet zomaar over je heen laten lopen. Zij mag ook best weten dat ze fout zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |