Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamenquote:
Beste idee ooit. Iedereen blij, incluis de Bradfans!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
Ben geen fan van Braddie, ga jij maar liever danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
is dat zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig. En ik ben goeie wingwoman
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
zuur he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede gelegenheid om haar te leren kennen dan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?
Ow wacht het is weer een chick hoor...
Maak je niet zo dik, engelquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
beetje met fylax zijn gevoelens spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje met fylax zijn gevoelens spelen
ben je al zo oud inmiddels. Wat vliegt de tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougar
Neejoh, zo ben ik helemaal niet. En haar vriendinnen mogen me niet eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
ga met haar beste vriendin naar dat concert
oh en gefeliciteerd met je blauwe kleurtje, knul
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewustquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neejoh, zo ben ik helemaal niet. En haar vriendinnen mogen me niet eens.
Thanksss.
Nja ze zegt dat ze er niets aan kan doen omdat haar zus dit gedaan heeft, maar toch. Zij is degene die bij d'r zus heeft gezegd "dat ze zo graag Early Entry wilde en dat ze voor mij zitplaatsen heeft genomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewust
Dan zou ze wel begrijpen waarom Fylax zo boos is. Ze toont weinig begrip, dat lijkt mij heel pijnlijk, maar een vrouw kan Fylax beter uitleggen wat in het brein van dat meisje omgaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vraag het haar gewoon even, mss deed ze het niet bewust
Was sowieso een oude man van in de 40, maar okquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je al zo oud inmiddels. Wat vliegt de tijd
ik zie een verbodsbord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Die zus van je vriendin is wel echt een kutsnol dan ook.
Misschien een ander meisje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, en ik zou ook eigk niet weten met wie..
Dit is ook een goeie optie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:58 schreef FlyingFish het volgende:
Zie het als een kans, je hebt nu zes maanden de tijd om een nieuwe vriendin te zoeken die wel met je mee wil! Je huidige vriendin is blijkbaar geen bewaar-exemplaar en dan kan je beter nu afscheid nemen dan over een jaar.
Jij hoeft ook niet met Braadster te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben geen fan van Braddie, ga jij maar liever dan
Ik zie je constant herhalen wat er in het verleden is gebeurd en wat ze niet heeft gedaan. Ja, maar ze kon dit doen, Als ze dit nou had gedaan, dan..., [i]Ze heeft dit gezegd en toen zus zo[i]...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja ze zegt dat ze er niets aan kan doen omdat haar zus dit gedaan heeft, maar toch. Zij is degene die bij d'r zus heeft gezegd "dat ze zo graag Early Entry wilde en dat ze voor mij zitplaatsen heeft genomen![]()
'
Ze had ook gewoon voordat ik de tickets had gekocht kunnen zeggen dat ze toch niet wilde en liever EE had.
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Fylax het volgende:
Haha ja @TT naaien haha. Nee, het ligt anders.
In mei is het concert van Ariana Grande. Mijn vriendinnetje zei dat ze wel met mij naar het concert wilde, maar dat ze graag Early Entry wilde. Early Entry houdt in dat je eerder de zaal in mag. Prijs? 200 euro. Mijn ouders vonden dat veel te duur, en dat snap ik, het is ook gewoon achterlijk duur, dus besloten we zitplekken te nemen. Mijn vriendin vond het wel jammer, ze had het zo graag gewild, maar voor mij vond ze het niet erg om zitplekken te nemen. Ze ging liever met mij, zei ze letterlijk.
Nou goed, afgelopen dinsdag was dus de voorverkoop, en heb ik een uur lang geprobeerd tickets te krijgen. Na een uur kreeg ik echt perfecte plekken, beter kan bijna niet.![]()
Zij ook blij, ondanks dat ze nog steeds wel zei dat ze het jammer vond dat ze geen Early Entry had.
Vannochtend was de officiële verkoop, krijg ik vanmiddag opeens een berichtje: 'mijn zus heeft als verrassing Early Entry voor mij gekocht. Ze vond het zielig dat ik geen Early Entry had omdat ik toch voor jou koos en met tegenzin zitplekken nam, dus heeft ze dit voor mij gedaan'.
Wtf![]()
Had dan fucking VOORDAT ik de kaarten zou kopen gezegd dat je toch liever Early Entry wil en niet met mij zou gaan. Nu liet ze me kaartjes kopen en ditcht ze me vervolgens .
Nu zit ik met een extra kaartje opgescheept.
Waar slaat dit op joh.
Is dezelfde vriendin die em al 12x gedumpt heeft he? Die had je al eeuwen geleden los moeten snijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen vriendin joh,laat lekker gaan en verkoop dat kaartje met flink veel winst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |