Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamenquote:
Beste idee ooit. Iedereen blij, incluis de Bradfans!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
Ben geen fan van Braddie, ga jij maar liever danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders laten we Braddie met 'm gaan, dan kan hij alles live streamen
is dat zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig. En ik ben goeie wingwoman
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
zuur he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Voor 200 eckies kan je ook naar Lowlands. Just sayin'.
Maar goed, wel redelijk zuur ja. Beetje early entry willen voor Grande terwijl je ook deluxe naast Fylax kan.
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede gelegenheid om haar te leren kennen dan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat zij TS en zijn kaarten niet misbruikt?
Ow wacht het is weer een chick hoor...
Maak je niet zo dik, engelquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
beetje met fylax zijn gevoelens spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben. Misbruik is een grote woord. Drama queen
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje met fylax zijn gevoelens spelen
ben je al zo oud inmiddels. Wat vliegt de tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben gewoon cougar
Neejoh, zo ben ik helemaal niet. En haar vriendinnen mogen me niet eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
ga met haar beste vriendin naar dat concert
oh en gefeliciteerd met je blauwe kleurtje, knul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |