abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166360965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
't is wel de zoveelste keer in 11 maanden dat ze dit zegt, maar het voelt nu toch anders.. ;(
Ik heb haar altijd al een stomme kut gevonden.
pi_166360976
quote:
8s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb haar altijd al een stomme kut gevonden.
Achja, dat zeggen haar vrienden ook over mij.. -O-
(she/her)
  woensdag 2 november 2016 @ 00:10:42 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166360985
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
't is wel de zoveelste keer in 11 maanden dat ze dit zegt, maar het voelt nu toch anders.. ;(
Omdat je er zelf ook eindelijk een beetje klaar mee bent. Niks mis mee, gewoon je duimklauwen in een andere deerne slaan.

Als het werkt, werkt het en als het niet werkt, werkt het niet. Dit werkt blijkbaar niet. Nou ja tenzij zij even zin heeft om het weer wel te laten werken om er daarna weer geen zin meer in te hebben. ok doei
Laffe huichelaar
  woensdag 2 november 2016 @ 00:11:52 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166360999
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

Heb gezegd dat ze me heel verdrietig heeft gemaakt en dat ik wel verdwijn uit d'r leven als ze dat zo graag wil.
Stuurde ze toen dit terug?

Laffe huichelaar
pi_166361017
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stuurde ze toen dit terug?

[ afbeelding ]
nee heb geblokkeerd voordat ze antwoord kon geven.

heb geen zin om een boksbal te zijn
(she/her)
  PR en moderator woensdag 2 november 2016 @ 00:13:56 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166361026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou voor zin joh? Lekker laten gaan. Over is over, je zou wel gek zijn als je energie gaat steken in ruzie maken met iemand die jou toch niet wil. Ik snap dat echt niet, mensen die echt nog maanden boos zijn op de ander om een break-up. Let it go
Ik zeg toch niks over ruzie maken of maanden boos zijn?
Kind op d'r plek zetten en loslaten ja.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee want ik wil haar wél. ;( Heb gezegd dat ze me heel verdrietig heeft gemaakt en dat ik wel verdwijn uit d'r leven als ze dat zo graag wil. Heb d'r nu ook geblokkeerd..
Mja, 't is ook zeker wel kut hoor, daar niet van. Maar ik zou bij jezelf ff nagaan of je háár echt wil of dat je het gewoon zal missen dat je niet meer een 'vaste vriendin' hebt waar je naartoe kan voor steun/gezelligheid/liefde, etc. Vaak mis je niet de persoon, maar het gevoel. En als je even nadenkt dat het de hele relatie door al regelmatig hommeles en gedoe was, denk ik dat je dat sowieso niet zou moeten willen.
Het is vooral ff wennen, maar denk wel dat 't uiteindelijk als een verademing zal voelen als je er eentje hebt waar je níét regelmatig ruzie mee hebt.
Fuck the EBU.
  woensdag 2 november 2016 @ 00:16:05 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166361055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou ik dus zeker de energie niet insteken. Heb je helemaal niks aan joh. Want dan zegt zij ook weer wat terug en dan zegt hij weer wat terug en dan ga je toch ruziemaken om iets wat nou eenmaal zo is. Accepteren en doorgaan, ruziemaken om vaststaande gegevens is wel het domste wat je kan doen imo.
Laffe huichelaar
pi_166361065
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Mja, 't is ook zeker wel kut hoor, daar niet van. Maar ik zou bij jezelf ff nagaan of je háár echt wil of dat je het gewoon zal missen dat je niet meer een 'vaste vriendin' hebt waar je naartoe kan voor steun/gezelligheid/liefde, etc. Vaak mis je niet de persoon, maar het gevoel. En als je even nadenkt dat het de hele hele relatie door al regelmatig hommeles en gedoe was, denk ik dat je dat sowieso niet zou moeten willen.
Het is vooral ff wennen, maar denk wel dat 't uiteindelijk als een verademing zal voelen als je er eentje hebt waar je níét regelmatig ruzie mee hebt.
Ik denk niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon, hoe gek dat ook klinkt. Op FOK! plaats ik vooral de negatieve momenten, maar ik ben echt zo verliefd op haar geworden en er is echt een zwak ontstaan.

Als ik die laatste zin dan van je lees, krijg ik echt kriebels en gruwels omdat ik er niet aan moet denken iets met een ander te hebben en er dingen mee te doen. Dus daarom denk ik niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon..

Ugh. Waarom moet dit zo gaan.
(she/her)
  PR en moderator woensdag 2 november 2016 @ 00:18:24 #134
288245 crew  Moira
pi_166361084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zou ik dus zeker de energie niet insteken. Heb je helemaal niks aan joh. Want dan zegt zij ook weer wat terug en dan zegt hij weer wat terug en dan ga je toch ruziemaken om iets wat nou eenmaal zo is. Accepteren en doorgaan, ruziemaken om vaststaande gegevens is wel het domste wat je kan doen imo.
Iemand even de waarheid vertellen voordat je stilzwijgend accepteert dat ze je dumpt is imo ook niks mis mee, hoeft geen ruzie bij te komen kijken hoor. Maar goed, in het geval van Fylax is 't eigenlijk ook alleen maar goed dat 'ie d'r heeft geblokkeerd om dat heen-en-weer gedoe te voorkomen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 2 november 2016 @ 00:21:33 #135
288245 crew  Moira
pi_166361118
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon, hoe gek dat ook klinkt. Op FOK! plaats ik vooral de negatieve momenten, maar ik ben echt zo verliefd op haar geworden en er is echt een zwak ontstaan.

Als ik die laatste zin dan van je lees, krijg ik echt kriebels en gruwels omdat ik er niet aan moet denken iets met een ander te hebben en er dingen mee te doen. Dus daarom denk ik niet dat het 't gevoel is, maar echt de persoon..

Ik snap je gevoel nu, dat is ook gewoon even kut en dat zal ook nog wel even kut blijven. Maar over een half jaar, tegen de tijd dat je losgaat bij Ariana's concert, kijk je er al weer heel anders tegenaan en ben je achteraf misschien stiekem toch wel blij dat je d'r vanaf bent.
Even een paar weekjes (met een beetje pech een paar maanden) janken en vooral jezelf blij maken met dingen die je leuk vindt om het uit je systeem te krijgen, dan komt 't echt wel weer goed hoor O+
Fuck the EBU.
pi_166361141
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap je gevoel nu, dat is ook gewoon even kut en dat zal ook nog wel even kut blijven. Maar over een half jaar, tegen de tijd dat je losgaat bij Ariana's concert, kijk je er al weer heel anders tegenaan en ben je achteraf misschien stiekem toch wel blij dat je d'r vanaf bent.
Even een paar weekjes (met een beetje pech een paar maanden) janken en vooral jezelf blij maken met dingen die je leuk vindt om het uit je systeem te krijgen, dan komt 't echt wel weer goed hoor O+
Okay.. thanks. :)
(she/her)
  PR en moderator woensdag 2 november 2016 @ 00:24:41 #137
288245 crew  Moira
pi_166361154
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

Okay.. thanks. :)
Kusje op je madsadmisselijkheid O+ Sterkte miboi :*
Fuck the EBU.
pi_166361341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat ze wat minder leuke kanten heeft en zelfs nare eigenschappen, en dat jij dat door de vingers heb gezien zolang/als het maar liep. Ze heeft je zo te lezen ook eerder gekwetst, maar dat gedrag heb je maar geaccepteerd omdat je haar zo leuk vond.

Je zet haar nog steeds op een voetstuk. Geef het even tijd en je zal merken hoe je jezelf hebt laten behandelen. En langzaamaan zul je haar rotgedrag ook beter inzien (geen roze bril meer), en dan merk je eigenlijk dat het beter is dat het uit is.

Hopelijk weet je nu beter waar je helemaal geen trek hebt in een relatie en weet je er beter mee om te gaan. Leer om op te komen voor jezelf, ook in een relatie. Als de ander je rot behandelt, accepteer je dat niet zomaar en zeg je er wat van. En zo.

Er is een chick ergens dat daadwerkelijk gelukkig wordt door jou gelukkig te maken. :s). Alert blijven en je kansen benutten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 00:46:36 ]
pi_166361431
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat ze wat minder leuke kanten heeft en zelfs nare eigenschappen, en dat jij dat door de vingers heb gezien zolang/als het maar liep. Ze heeft je zo te lezen ook eerder gekwetst, maar dat gedrag heb je maar geaccepteerd omdat je haar zo leuk vond.

Je zet haar nog steeds op een voetstuk. Geef het even tijd en je zal merken hoe je jezelf hebt laten behandelen. En langzaamaan zul je haar rotgedrag ook beter inzien (geen roze bril meer), en dan merk je eigenlijk dat het beter is dat het uit is.

Hopelijk weet je nu beter waar je helemaal geen trek hebt in een relatie en weet je er beter mee om te gaan. Leer om op te komen voor jezelf, ook in een relatie. Als de ander je rot behandelt, accepteer je dat niet zomaar en zeg je er wat van. En zo.

Er is een chick ergens dat daadwerkelijk gelukkig wordt door jou gelukkig te maken. :s). Alert blijven en je kansen benutten.
Dank voor je post zarGon, echt een eye-opener. :Y Thnx
(she/her)
  PR en moderator woensdag 2 november 2016 @ 00:50:49 #140
288245 crew  Moira
pi_166361441
zG O+ Wat een held.
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 november 2016 @ 00:55:55 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166361500
Dump die snol.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 2 november 2016 @ 06:19:09 #142
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166362087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dump die snol.
Ja dat is nu dus te laat :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 november 2016 @ 11:47:34 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166365603
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 06:19 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ja dat is nu dus te laat :P
Ah, het is al uit zie ik :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 2 november 2016 @ 22:08:04 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166379928
Hoi vriendin van Fylax :W

Ik heb begrepen dat je meeleest en verdrietig bent van de onaardige dingen die hier gepost worden. Begrijpelijk. Ik wilde je even vertellen dat al die dingen niet persoonlijk bedoeld zijn. Wij reageren op wat Fylax ons vertelt over je relatie. Persoonlijk praat ik vrij veel met fylax en weet ik ook dat het niet het makkelijkste jaar geweest is voor je. Niemand hier heeft een hekel aan je, tot op zekere hoogte wel aan de manier waarop je relatie is gegaan omdat we Faalax hier allemaal een toffe gast vinden. Maar het is niet dat we je als persoon haten ofzo, we kennen je niet eens.

Dus grgr van je boii timmmmm en ik hoop vooral dat jullie gewoon verder gaan met je leven en allebei in de toekomst een relatie vinden waar je niet zo vaak ellende hebt.
Laffe huichelaar
  woensdag 2 november 2016 @ 23:50:12 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166383078
Hoi vriendin van Fylax

Heb je me geblokct ? Ik kan je niet meer volgen op instagrm

Grtjs richolio
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166383506
Hoi vriendin van Fylax,

Geen zorgen, ik troost hem wel

Grgr
pi_166383556
not funny die 2 posts

-

timmmmm O+
(she/her)
  donderdag 3 november 2016 @ 01:37:31 #148
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_166384118
Mag ik in dr plaats gaan
Ik ben geil
  donderdag 3 november 2016 @ 01:40:21 #149
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_166384127
Wtf fylax,gestoorde ex die hier post, Arianna en vreemdgaan... dit topic is terugleeswaardig. Ga ik zo in mn bed doen.
Ik ben geil
pi_166384137
Heeft ze hier gepost?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')