Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Dag 9/10 zitten we nu ongeveer dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
2 televisieweken, hoeveel ''echte'' dagen zijn dat?
Wickyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:48 schreef ato het volgende:
Wie zitten in de gevaren zone?
Donald, Michelle en ?
Wel slim, zodra het enige comfort weg is zullen ze er sneller doorheen zitten met als gevolg meer irritaties, conflicten en huis verlatingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die beelden uit de preview, dat ze het hekwerk slopen en de bankstellen naar buiten gooien én wat de aanleiding daar voor is.
Ja is ook raar die beelden zien wij toch ook al een week?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die beelden uit de preview, dat ze het hekwerk slopen en de bankstellen naar buiten gooien én wat de aanleiding daar voor is.
Lijkt me wel een naaistreekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wel slim, zodra het enige comfort weg is zullen ze er sneller doorheen zitten met als gevolg meer irritaties, conflicten en huis verlatingenOpgestookt door de rijschoolhouder?
Winky 'kende' ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:37 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb volgens mij (kan ook aan mij liggen) 2 personen deze aflevering gezien die ik nog nooit heb gezien. Ergens aan het begin een donker meisje en Wicky.
Zij hebben de minste stemmen gekregen en lopen kans om door de huisbaas weggestuurd te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef Froh het volgende:
wat betekent het eigenlijk als ze in de gevaren zone zitten?
ah thnks voor de uitleg. Ik denk dat RTL wel iets meer uit dit programma kan halen. Het voelt nog allemaal iets goedkoop en afgevlakt aan (vergeleken met de gouden kooi). Ook moeten ze zsm ophouden met het aanpassen van de hoofdprijs. Hoofdprijs is een ton. Als er neits van overblijft waarom zou ik dan gaan kijken naar deze kanslozen opvang? En wat is die onzin met exorbitante bedragen betalen voor boodschappen enzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zij hebben de minste stemmen gekregen en lopen kans om door de huisbaas weggestuurd te worden.
Hoeveel er weg moeten wordt middels een spelletje bepaald.
Snap ik ook niet. Gewoon ALTIJD he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:57 schreef Froh het volgende:
Waarom laten ze nicolette van die domme 'vlotte' hoedjes op doen?
Is Larissa eruit? Ik heb het vandaag niet gevolgd, maar dat is jammer vond haar wel leuk ( 1 van de zeer weinig vrouwen, die leuk is)quote:
Je bent in de war. Dit was dat vadsige schreeuw mokkel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:14 schreef ato het volgende:
[..]
Is Larissa eruit? Ik heb het vandaag niet gevolgd, maar dat is jammer vond haar wel leuk ( 1 van de zeer weinig vrouwen, die leuk is)
Jezus nee zegquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef natasja230 het volgende:
Oh god, de beschrijving van de aflevering van vrijdag: "De deelnemers krijgen de keuze om oud-deelnemers Angelique, Tessa en Marcel terug te halen in huis. Of ze dat doen?"
het moet gekker en gekker omdat er weinig meer aan is. Stompzinnige spelletjes, de praatstok, alles om er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef natasja230 het volgende:
Oh god, de beschrijving van de aflevering van vrijdag: "De deelnemers krijgen de keuze om oud-deelnemers Angelique, Tessa en Marcel terug te halen in huis. Of ze dat doen?"
Ja dan ben ik zeker in de war.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent in de war. Dit was dat vadsige schreeuw mokkel.
Vandaar 'Tessje Piemelprinsesje' waarschijnlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:48 schreef spapaars het volgende:
Actief meisje, lag al met Marcel in bed, en nu lekker bezig in een andere rls "HotSummer in Portugal"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen ze echt niet doen, tenzij ze er geld voor krijgen of dat de productie dat wiltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:03 schreef natasja230 het volgende:
Pak dan een handjevol mensen die er uit zijn gestemd, geen vrijwillige vertrekkersquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zullen ze echt niet doen, tenzij ze er geld voor krijgen of dat de productie dat wilt
TETTENquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:48 schreef spapaars het volgende:
Actief meisje, lag al met Marcel in bed, en nu lekker bezig in een andere rls "HotSummer in Portugal"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dan ben ik zeker in de war.
Ik bedoelde de vrouw van 25 die eens als 3e werd als huisbaas. Zij lijkt ook ouder.
Hahaha dat is waar, lekker domquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:24 schreef rubbereend het volgende:
touw met haakje het water in? Dat is niet echt diervriendelijk
als je vissen erg vindt, dan is dit doen ergerquote:
Ja, de rest mag sowieso wegblijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef ato het volgende:
Nu breekt de hel los..Ik hoop dat Angelique terug komt
Wie dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
Waarom zie ik nog steeds mensen die al weg zijn/....?
De tokkies vinden wij heerlijk om naar te kijken en vooral te ergeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het helemaaal een tokkieprogramma geworden, met het vertek van Rob daalt het aantal IQ punten ook enorm
En die preview..
En toch blijven we kijken
Ik vond Donald nog wel oké, maar daar blijft ook niks van overquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
De tokkies vinden wij heerlijk om naar te kijken en vooral te ergeren.
Maar het is niets aan als er geen 2e Rob is of een ander 'stabiel' figuur.
Ja vreemd wel, ook helemaal niet verbaasd ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef ato het volgende:
Nou dat wordt afkicken zonder Rob.
Het viel mij op dat ze niet teleurgesteld reageerden toen Rob vertelde dat hij wegging.
Misschien moest ie wel weg omdat het te goed liep Door hemquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel mij ook op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vreemd wel, ook helemaal niet verbaasd ofzo
Kan best..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien moest ie wel weg omdat het te goed liep Door hem
Inderdaad. De enige nuchtere die er nog in zat. beetje jammer.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef ato het volgende:
Nou dat wordt afkicken zonder Rob.
Het viel mij op dat ze niet teleurgesteld reageerden toen Rob vertelde dat hij wegging.
Dit idd, ik vind het nog steeds verrassend onderhoudend.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het helemaaal een tokkieprogramma geworden, met het vertek van Rob daalt het aantal IQ punten ook enorm
En die preview..
En toch blijven we kijken
Nee. Gezeik, gezeur, ruzie om nik en er zijn wat mensen naar huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gekeken. Echt iets gemist?
Tessa hing alweer de hoer uit bij een andere huisbaas, las ik hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee. Gezeik, gezeur, ruzie om nik en er zijn wat mensen naar huis.
Die kleine met die krullen en enorme reet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef skysherrif het volgende:
michelle was wel knap raar dat die nooit in beeld kwam, maarja die is eruit.
Wie is thara?
oh die is ook wel leuk jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die kleine met die krullen en enorme reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door rickyszz op 28-10-2016 11:49:34 ]
Ik vind Liesje ook cool..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:33 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat Rob vertrokken is. Donald is na zijn slome huilie-gedrag wel een paar punten gedaald bij mij.
Boy is een lachertje. Die ligt er ook snel uit. Kan niet normaal discussiëren, heeft het enorm achter de ellebogen.
Ik vind Liesje cool.
Oktay lijkt mij wel stabiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
dan mis ik wel de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Leuk dat ze ineens 10 minuten eerder beginnen
Vanwege het lage iq gehalte in het huisquote:
En die Liesje is me d'r ook eentjequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:33 schreef SLP_ het volgende:
CarmencitaWat een dom, irritant kutwijf.
echt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
mogen ze ineens pannen kopen
wat een kutprogramma
Ja, slechte productie..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
mogen ze ineens pannen kopen
wat een kutprogramma
Nou eh normaal..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:40 schreef F1gamer het volgende:
Nu allen nog maar tokkies
Donald was de laatste normale persoon in het huis
Yep, en die Melissa begon daarover te stoken waarna hij haar terugpakte zo leek het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:45 schreef mootie het volgende:
Waarom is dit hele Donaldgedoe begonnen? Omdat hij voor de gein de buikspieren van dat meisje ging testen toch? Met haar volle instemming.
Maar hij deed eigenlijk helemaal niks verkeerd op dat moment. Tot die heks begon te krijsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, en die Melissa begon daarover te stoken waarna hij haar terugpakte zo leek het.
Je past er zo tussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil die gipsneger al weken op dr bek slaan
Welnee, Melissa begon te gillen en hem uit te schelden om niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:56 schreef MaJo het volgende:
Hoezo vinden jullie die Donald een heldHypocriete zak. Eerst iemand bedreigen "ik zou geen oog dichtdoen als ik jou was vannacht" en als ze hem terugpakken janken als een klein kind. Alle pannen wegflikkeren en als ze hem terugpakken weer janken als een kind. Hij is steeds degene die met stomme acties begint!
Hoi Melissa. Leuk dat je meepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:56 schreef MaJo het volgende:
Hoezo vinden jullie die Donald een heldHypocriete zak. Eerst iemand bedreigen "ik zou geen oog dichtdoen als ik jou was vannacht" en als ze hem terugpakken janken als een klein kind. Alle pannen wegflikkeren en als ze hem terugpakken weer janken als een kind. Hij is steeds degene die met stomme acties begint!
Dat was ook triest maar hij ging veel verder qua schelden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Welnee, Melissa begon te gillen en hem uit te schelden om niks.
Vond het wel een goede stunt eigenlijk, alleen jammer dat ze de pannen terug konden kopen
Wil je me niet beledigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoi Melissa. Leuk dat je meepost.
Ik had die neiging bij Davy of hoe die ook heette.quote:
Ik ben het met je eens hoor, dat schelden en maar door blijven gaan was echt buiten alle proportiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ook triest maar hij ging veel verder qua schelden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:23 schreef mtchel112 het volgende:
De mensen in het huis zeggen het zelf ook: het is de maatschappij in het klein.
En dat is waar, alle (licht)getinte zorgen voor gezeik.
Zoals Marcel, Tessa en Angelique.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:23 schreef mtchel112 het volgende:
De mensen in het huis zeggen het zelf ook: het is de maatschappij in het klein.
En dat is waar, alle (licht)getinte zorgen voor gezeik.
Die zijn er dus uit.quote:
Hardstikke gek, maar ik heb wel het meest gelachen om haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft iedereen in het huis zo'n hekel aan Angelique? Ik heb haar niet zoveel geks zien doen volgens mij.
Dat is de opzet van het programma he, zoveel mogelijk elkaar treiteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Kinderachtig gedoe zeg, iemand z'n bed slopen![]()
Ze kunnen het niet meer met woorden af, dan maar iemand op zo'n manier terug pakken hahaha
sneu figuur...echt zo'n wannabeequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef mtchel112 het volgende:
Moet je voor de grap eens op Kjeld (ja kennen we die eigenlijk nog?) zijn facebook kijken. Is totaal misschien 3 minuten in beeld geweest en heel zijn facebook staat er mee vol
Van die wanhopige C-(of D-) sterren.
quote:
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/quote:RTL 5-flop Get The F*ck Out Of My House daalt verder
Get The F*ck Out Of My House gaat de geschiedenisboeken in als één van de grootste vooravondflops van RTL 5. Ook deze week trok de realityshow weer minder kijkers dan de week ervoor, namelijk gemiddeld 153.000. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De Nicolette Kluijver-show voegt zich bij het lijstje van grote RTL 5-vooravondfiasco’s, waar verder onder meer de dure soapserie Malaika en de hysterische Fred van Leer-show Shopping Queens in staan.
Get The F*ck Out Of My House scoorde in de eerste uitzendweek 228.000 kijkers (4,6 procent), kwam in de tweede week uit op 182.000 kijkers (3,7 procent), noteerde in de derde week 169.000 kijkers (3,3 procent) en zette deze week 153.000 kijkers (3,0 procent) neer.
Het programma scoort kijkcijfers waar zelfs Flodder in de veertigste herhaling zijn neus voor ophaalt. Of RTL 5 het programma op de buis houdt is de vraag. Het programma staat nog acht weken in het uitzendschema.
De laatste keer dat RTL 5 een succesvol gezichtsbepalend vooravondprogramma had was in 2009. Toen scoorde Beau van Erven Dorens met zijn spelshow Deal or no Deal. Hij ziet een terugkeer van het programma wel zitten.
Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:48 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/
[ Bericht 52% gewijzigd door mtchel112 op 30-10-2016 21:17:02 ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Urb op 30-10-2016 23:18:49 ]
Ja beetje stom, aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Kan je dat beter niet in een spoiler zetten?
Als jij je post nu ook aanpast worden anderen ook niet meer gespoilerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Kan je dat beter niet in een spoiler zetten?
Bedankt! Dat ziet er nu niet bepaald rooskleurig uitquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:48 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/
Teringquote:Het programma staat nog acht weken in het uitzendschema.
Nehquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:20 schreef superniger het volgende:
Schakel net in. Nog wat spannends gemist?
Had meteen door dat hij het werd, hij werd de hele tijd gefilmdquote:
Precies dit dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:19 schreef bigE het volgende:
Die gipspoot is echt een vreselijke aandachtshoer/Dramaqueen. Sowieso vond ik de uitzending vandaag echt het dieptepunt met dat gezeur over die Jessica en het gelul van gipspoot over haar...
en dat vreetspel... man man man. Ik ben ergens benieuwd hoe dit afloopt, maar om eerlijk te zijn vind ik dit ook te kansloze tv
blergh. dit soort types, die altijd zo achterdochtig en hysterisch bezig zijn, lekker de boel wat zitten opruien, en dan maar roepen "ik ben gewoon eerlijk, ja ik ben temperamentvol" -en dan maar lekker alles zeggen wat er in je schreeuwlelijke bek opkomt. als iemand je dan tegenspreekt dan ga je op dat moment lekker he-le-maal los. ik vraag me af hoe je een professioneel model kunt zijn met zo'n attitude. niet dat ik het geloof trouwens, dat ze dat is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:19 schreef bigE het volgende:
Die gipspoot is echt een vreselijke aandachtshoer/Dramaqueen. Sowieso vond ik de uitzending vandaag echt het dieptepunt met dat gezeur over die Jessica en het gelul van gipspoot over haar...
en dat vreetspel... man man man. Ik ben ergens benieuwd hoe dit afloopt, maar om eerlijk te zijn vind ik dit ook te kansloze tv
Boy eruitquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een blij ei die Anouar .
Best bizar, al 3 dames door (mede)toedoen van Boy gewond en Panman moest eruit door een tikje op de wang van Boy.quote:
En een lekkertje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een blij ei die Anouar .
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Best bizar, al 3 dames door (mede)toedoen van Boy gewond en Panman moest eruit door een tikje op de wang van Boy.
Ja die Carmen is een heks ook zeg, en het dan afdoen met haar latino afkomst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
De aflevering van gister terug gekeken... Liesje, CC, en Carmencita zijn zulke gore wijven godsamme zeg
zat ze aan het begin van hun gesprek in de keuken niet ook met haar poten op het aanrecht?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
De aflevering van gister terug gekeken... Liesje, CC, en Carmencita zijn zulke gore wijven godsamme zeg
"Feit: elke aflevering gepresenteerd met lelijk petje op"quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
Nicolette mag dat gezellig presenteren, nou staat top op je CV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |