De tokkies vinden wij heerlijk om naar te kijken en vooral te ergeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het helemaaal een tokkieprogramma geworden, met het vertek van Rob daalt het aantal IQ punten ook enorm
En die preview..
En toch blijven we kijken
Ik vond Donald nog wel oké, maar daar blijft ook niks van overquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
De tokkies vinden wij heerlijk om naar te kijken en vooral te ergeren.
Maar het is niets aan als er geen 2e Rob is of een ander 'stabiel' figuur.
Ja vreemd wel, ook helemaal niet verbaasd ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef ato het volgende:
Nou dat wordt afkicken zonder Rob.
Het viel mij op dat ze niet teleurgesteld reageerden toen Rob vertelde dat hij wegging.
Misschien moest ie wel weg omdat het te goed liep Door hemquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel mij ook op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vreemd wel, ook helemaal niet verbaasd ofzo
Kan best..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien moest ie wel weg omdat het te goed liep Door hem
Inderdaad. De enige nuchtere die er nog in zat. beetje jammer.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef ato het volgende:
Nou dat wordt afkicken zonder Rob.
Het viel mij op dat ze niet teleurgesteld reageerden toen Rob vertelde dat hij wegging.
Dit idd, ik vind het nog steeds verrassend onderhoudend.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het helemaaal een tokkieprogramma geworden, met het vertek van Rob daalt het aantal IQ punten ook enorm
En die preview..
En toch blijven we kijken
Nee. Gezeik, gezeur, ruzie om nik en er zijn wat mensen naar huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gekeken. Echt iets gemist?
Tessa hing alweer de hoer uit bij een andere huisbaas, las ik hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee. Gezeik, gezeur, ruzie om nik en er zijn wat mensen naar huis.
Die kleine met die krullen en enorme reet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef skysherrif het volgende:
michelle was wel knap raar dat die nooit in beeld kwam, maarja die is eruit.
Wie is thara?
oh die is ook wel leuk jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die kleine met die krullen en enorme reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door rickyszz op 28-10-2016 11:49:34 ]
Ik vind Liesje ook cool..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:33 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat Rob vertrokken is. Donald is na zijn slome huilie-gedrag wel een paar punten gedaald bij mij.
Boy is een lachertje. Die ligt er ook snel uit. Kan niet normaal discussiëren, heeft het enorm achter de ellebogen.
Ik vind Liesje cool.
Oktay lijkt mij wel stabiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:05 schreef ato het volgende:
[..]
dan mis ik wel de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Leuk dat ze ineens 10 minuten eerder beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |