echt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
mogen ze ineens pannen kopen
wat een kutprogramma
Ja, slechte productie..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
mogen ze ineens pannen kopen
wat een kutprogramma
Nou eh normaal..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:40 schreef F1gamer het volgende:
Nu allen nog maar tokkies
Donald was de laatste normale persoon in het huis
Yep, en die Melissa begon daarover te stoken waarna hij haar terugpakte zo leek het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:45 schreef mootie het volgende:
Waarom is dit hele Donaldgedoe begonnen? Omdat hij voor de gein de buikspieren van dat meisje ging testen toch? Met haar volle instemming.
Maar hij deed eigenlijk helemaal niks verkeerd op dat moment. Tot die heks begon te krijsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, en die Melissa begon daarover te stoken waarna hij haar terugpakte zo leek het.
Je past er zo tussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil die gipsneger al weken op dr bek slaan
Welnee, Melissa begon te gillen en hem uit te schelden om niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:56 schreef MaJo het volgende:
Hoezo vinden jullie die Donald een heldHypocriete zak. Eerst iemand bedreigen "ik zou geen oog dichtdoen als ik jou was vannacht" en als ze hem terugpakken janken als een klein kind. Alle pannen wegflikkeren en als ze hem terugpakken weer janken als een kind. Hij is steeds degene die met stomme acties begint!
Hoi Melissa. Leuk dat je meepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:56 schreef MaJo het volgende:
Hoezo vinden jullie die Donald een heldHypocriete zak. Eerst iemand bedreigen "ik zou geen oog dichtdoen als ik jou was vannacht" en als ze hem terugpakken janken als een klein kind. Alle pannen wegflikkeren en als ze hem terugpakken weer janken als een kind. Hij is steeds degene die met stomme acties begint!
Dat was ook triest maar hij ging veel verder qua schelden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Welnee, Melissa begon te gillen en hem uit te schelden om niks.
Vond het wel een goede stunt eigenlijk, alleen jammer dat ze de pannen terug konden kopen
Wil je me niet beledigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoi Melissa. Leuk dat je meepost.
Ik had die neiging bij Davy of hoe die ook heette.quote:
Ik ben het met je eens hoor, dat schelden en maar door blijven gaan was echt buiten alle proportiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ook triest maar hij ging veel verder qua schelden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:23 schreef mtchel112 het volgende:
De mensen in het huis zeggen het zelf ook: het is de maatschappij in het klein.
En dat is waar, alle (licht)getinte zorgen voor gezeik.
Zoals Marcel, Tessa en Angelique.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:23 schreef mtchel112 het volgende:
De mensen in het huis zeggen het zelf ook: het is de maatschappij in het klein.
En dat is waar, alle (licht)getinte zorgen voor gezeik.
Die zijn er dus uit.quote:
Hardstikke gek, maar ik heb wel het meest gelachen om haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft iedereen in het huis zo'n hekel aan Angelique? Ik heb haar niet zoveel geks zien doen volgens mij.
Dat is de opzet van het programma he, zoveel mogelijk elkaar treiteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Kinderachtig gedoe zeg, iemand z'n bed slopen![]()
Ze kunnen het niet meer met woorden af, dan maar iemand op zo'n manier terug pakken hahaha
sneu figuur...echt zo'n wannabeequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef mtchel112 het volgende:
Moet je voor de grap eens op Kjeld (ja kennen we die eigenlijk nog?) zijn facebook kijken. Is totaal misschien 3 minuten in beeld geweest en heel zijn facebook staat er mee vol
Van die wanhopige C-(of D-) sterren.
quote:
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/quote:RTL 5-flop Get The F*ck Out Of My House daalt verder
Get The F*ck Out Of My House gaat de geschiedenisboeken in als één van de grootste vooravondflops van RTL 5. Ook deze week trok de realityshow weer minder kijkers dan de week ervoor, namelijk gemiddeld 153.000. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De Nicolette Kluijver-show voegt zich bij het lijstje van grote RTL 5-vooravondfiasco’s, waar verder onder meer de dure soapserie Malaika en de hysterische Fred van Leer-show Shopping Queens in staan.
Get The F*ck Out Of My House scoorde in de eerste uitzendweek 228.000 kijkers (4,6 procent), kwam in de tweede week uit op 182.000 kijkers (3,7 procent), noteerde in de derde week 169.000 kijkers (3,3 procent) en zette deze week 153.000 kijkers (3,0 procent) neer.
Het programma scoort kijkcijfers waar zelfs Flodder in de veertigste herhaling zijn neus voor ophaalt. Of RTL 5 het programma op de buis houdt is de vraag. Het programma staat nog acht weken in het uitzendschema.
De laatste keer dat RTL 5 een succesvol gezichtsbepalend vooravondprogramma had was in 2009. Toen scoorde Beau van Erven Dorens met zijn spelshow Deal or no Deal. Hij ziet een terugkeer van het programma wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |