Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:48 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door mtchel112 op 30-10-2016 21:17:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Urb op 30-10-2016 23:18:49 ]
Ja beetje stom, aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Kan je dat beter niet in een spoiler zetten?
Als jij je post nu ook aanpast worden anderen ook niet meer gespoilerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Kan je dat beter niet in een spoiler zetten?
Bedankt! Dat ziet er nu niet bepaald rooskleurig uitquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:48 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-house-daalt-verder/
Teringquote:Het programma staat nog acht weken in het uitzendschema.
Nehquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:20 schreef superniger het volgende:
Schakel net in. Nog wat spannends gemist?
Had meteen door dat hij het werd, hij werd de hele tijd gefilmdquote:
Precies dit dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:19 schreef bigE het volgende:
Die gipspoot is echt een vreselijke aandachtshoer/Dramaqueen. Sowieso vond ik de uitzending vandaag echt het dieptepunt met dat gezeur over die Jessica en het gelul van gipspoot over haar...
en dat vreetspel... man man man. Ik ben ergens benieuwd hoe dit afloopt, maar om eerlijk te zijn vind ik dit ook te kansloze tv
blergh. dit soort types, die altijd zo achterdochtig en hysterisch bezig zijn, lekker de boel wat zitten opruien, en dan maar roepen "ik ben gewoon eerlijk, ja ik ben temperamentvol" -en dan maar lekker alles zeggen wat er in je schreeuwlelijke bek opkomt. als iemand je dan tegenspreekt dan ga je op dat moment lekker he-le-maal los. ik vraag me af hoe je een professioneel model kunt zijn met zo'n attitude. niet dat ik het geloof trouwens, dat ze dat is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:19 schreef bigE het volgende:
Die gipspoot is echt een vreselijke aandachtshoer/Dramaqueen. Sowieso vond ik de uitzending vandaag echt het dieptepunt met dat gezeur over die Jessica en het gelul van gipspoot over haar...
en dat vreetspel... man man man. Ik ben ergens benieuwd hoe dit afloopt, maar om eerlijk te zijn vind ik dit ook te kansloze tv
Boy eruitquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een blij ei die Anouar .
Best bizar, al 3 dames door (mede)toedoen van Boy gewond en Panman moest eruit door een tikje op de wang van Boy.quote:
En een lekkertje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:23 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een blij ei die Anouar .
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Best bizar, al 3 dames door (mede)toedoen van Boy gewond en Panman moest eruit door een tikje op de wang van Boy.
Ja die Carmen is een heks ook zeg, en het dan afdoen met haar latino afkomst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
De aflevering van gister terug gekeken... Liesje, CC, en Carmencita zijn zulke gore wijven godsamme zeg
zat ze aan het begin van hun gesprek in de keuken niet ook met haar poten op het aanrecht?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
De aflevering van gister terug gekeken... Liesje, CC, en Carmencita zijn zulke gore wijven godsamme zeg
"Feit: elke aflevering gepresenteerd met lelijk petje op"quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
Nicolette mag dat gezellig presenteren, nou staat top op je CV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |