40 likes. Per swipe ronden 10 likes? Ik heb niet begrepen wat jij nou type hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef Godshand het volgende:
40 likes. Per swipe ronden 10 likes. De rest is bagger
Mn ex stond nog geregistreerd als match
Omgquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Ok welke fokker is ditnet op tinder had iemand in zn bio staan "net als 'l oreal heb ik een vochtinbrengende werking"
en hij was op zoek naar iemand met daddy issues
Stond er ook bij "getest op dieren"?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Ok welke fokker is ditnet op tinder had iemand in zn bio staan "net als 'l oreal heb ik een vochtinbrengende werking"
Oh, te snel op verzonden op mijn telefoon gekliktquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:20 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
40 likes. Per swipe ronden 10 likes? Ik heb niet begrepen wat jij nou type hoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Flash_Drive het volgende:
Zojuist nieuw account aangemaakt op Tinder en mijn profiel laten checken in de groepsapp met een aantal dames erin. Volgens hun moet ik zeker wel genoeg matches krijgen. Zou heel vreemd zijn als geen enkele krijg. Dus laten we afwachten.
-ho ik lees weer eens niet-quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ik er Max 3 op 40 heb. Gelukkig nog wel af en toe een match. Alleen zeggen ze dan niets (terug)
Ik kwam mijn ex tegen, naar rechts geswipedquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef Godshand het volgende:
40 likes. Per swipe ronden 10 likes. De rest is bagger
Mn ex stond nog geregistreerd als match
Tsja, het is niet voor niets je exquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex tegen, naar rechts geswiped. Hij naar links
.
Ik zal dan een weekje afwachten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig en ongeduldig man!
Wacht gewoon af. Of heb je blauwe ballen ofzo?
Met welke bedoeling naar rechts geswiped? Om alleen te weten of die ook naar rechts zou swipen of..?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex tegen, naar rechts geswiped. Hij naar links
.
Dat inderdaad, ik heb ook wel eens een ex voorbij zien komen, en ook rechts geswiped. Alleen maar omdat ik nieuwsgierig was of zij dat ook zou doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:22 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Met welke bedoeling naar rechts geswiped? Om alleen te weten of die ook naar rechts zou swipen of..?
Hoe weet je nou of die jou naar links geswiped heeft? Misschien is die je nog niet tegengekomen.
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Allicht, al die vrouwen moeten meteen wijn drinken om hem te vergeten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Tuurlijk, als je van je geld af wilt, maakt het toch niet uit hoe iemand er uit ziet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kwam iemand tegen zonder eigen fotos die op zoek meende te zijn naar een sugardaddy...
Haha, ik heb dat ook een keer meegemaakt. "Per ongeluk" naar rechts geswiped zei ze. Tuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:28 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik heb ook wel eens een ex voorbij zien komen, en ook rechts geswiped. Alleen maar omdat ik nieuwsgierig was of zij dat ook zou doen.
Doe dat wel vaker met bekenden. Of gewoon om even hoi te zeggen, zonder date intenties.
Ik ben opzoek naar een suggermommy, deze zijn helaas schaars met dikke tetten en goede billen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kwam iemand tegen zonder eigen fotos die op zoek meende te zijn naar een sugardaddy...
Ik heb gewoon geen geld :vquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je van je geld af wilt, maakt het toch niet uit hoe iemand er uit ziet?
Ik denk dat je hier wel veel kans maakt om wat te vinden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:07 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook een sugardaddy maar dan zonder sugar te geven... Dus eigenlijk wil ik gewoon geld. Wie weet er een vacature voor me?
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:11 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel veel kans maakt om wat te vinden...
Ik dacht dat je me naar het Werkzoekend-topic zou verwijzenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:11 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel veel kans maakt om wat te vinden...
In dit geval is ZIJ op zoek naar haar SUGAR DADDY. Dus dan moet zij toch wel wat in de andere kant van de weegschaal kunnen brengen om voor een balans te zorgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:55 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je van je geld af wilt, maakt het toch niet uit hoe iemand er uit ziet?
Misschien moet ik niet halverwege een discussie in stappen en mis ik heel veel context. Maar heeft dit te maken met mijn opmerking?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Als je geen seks wil kan je ook zeggen dat je Die klik niet hebt. Sommige mannen (maar denk de meeste willen stiekem seks als die kans zich voordoet) willen alleen praten.
Ik bedoelde gewoon meer dat als zij echt geen seks wil, ze ook dat (klik) kan zeggen om het af te houden. Bij zo'n sugar daddy. Sorry als ik je opmerking verkeerd begrepen zou hebben. Ben nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet halverwege een discussie in stappen en mis ik heel veel context. Maar heeft dit te maken met mijn opmerking?
Of gewoon verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Storm in een glas water ivm eigen referentiekaders weer?
De tekst was dat iemand een profiel zag op een 'dating site/app' waar iemand zonder foto's een sugar daddy zocht. Ik weet niet hoe jij uit dat stukje tekst begrijpt dat ze geen seks wilt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon meer dat als zij echt geen seks wil, ze ook dat (klik) kan zeggen om het af te houden. Bij zo'n sugar daddy. Sorry als ik je opmerking verkeerd begrepen zou hebben. Ben nog niet helemaal wakker
quote:
En met jou meerdere, terwijl ik het postte en daar expliciet eenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:43 schreef -Splash- het volgende:
Toch leuk hoe serieus ik erin kan gaan.
Helemaal niet, daar staat eenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
En met jou meerdere, terwijl ik het postte en daar expliciet eenachter plakte. Case closed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Helemaal niet, daar staat eentoch?
En dan is dit nog niet eens een SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus terug ontopic, wie post zijn/haar tinderfotos?
Ik doe mijn best.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens een SC.
Dus terug ontopic,Nou. Neh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Helemaal niet, daar staat eentoch?
Touche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ze schreef dat ze geen sugar wilde. Dus dacht dat. Maargoed dus verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De tekst was dat iemand een profiel zag op een 'dating site/app' waar iemand zonder foto's een sugar daddy zocht. Ik weet niet hoe jij uit dat stukje tekst begrijpt dat ze geen seks wilt.(wat mis ik?)
Een sugar daddy is, als ik het begrip goed begrijp, iemand die veel geld heeft en het niet erg vindt om dat uit te geven. Vaak omringt door golddiggers die alleen maar voor het geld bij diegene zijn. Of daar een klik bij zit qua persoonlijkheid durf ik te betwisten. De drive is vaak geld. Of ze seks hebben.... geen idee. Ongetwijfeld, anders haalt de sugar daddy er niet veel uit behalve status bij vrienden.
Toch leuk hoe serieus ik erin kan gaan.
Oh god... heb ik op een nieuwe 'iedereen is naar en niemand vindt mij leuk' poster gereageerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
En met jou meerdere, terwijl ik het postte en daar expliciet eenachter plakte. Case closed.
Ik maakte een grapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:19 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ze schreef dat ze geen sugar wilde. Dus dacht dat. Maargoed dus verkeerd gelezen.
Dit is mijn eerste foto op Tinder. Wie volgt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens een SC.
Dus terug ontopic, wie post zijn/haar tinderfotos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door clixplicity op 25-10-2016 14:11:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb vanavond een date, via tinder.![]()
Mijn tinder foto:Sterk begin: "Duffe lul, hou van bier"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hosti en jij lijken wel op elkaar. Zijn jullie stiekem broers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Sterk begin: "Duffe lul, hou van bier"![]()
alletwee kaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hosti en jij lijken wel op elkaar. Zijn jullie stiekem broers?
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hosti en jij lijken wel op elkaar. Zijn jullie stiekem broers?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een profielfoto van mij en m'n paard. Om mannen af te schrikken. Het werkt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb vanavond een date, via tinder.![]()
Mijn tinder foto:Goede tekst! Zo zag ik ze veel te weinig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik swipe pertinent links als ik een paard zie. Zou nooit wat tussen ons kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een profielfoto van mij en m'n paard. Om mannen af te schrikken. Het werkt.
Dank,quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goede tekst! Zo zag ik ze veel te weinig!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:43 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste foto op Tinder. Wie volgt?Swipet rechts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sjit, heb geen tinder...
Waarschijnlijk toch catfish foto?
Volgende topictitel ook gevonden in nr. 17:
"En ik heb een geoefende tong. Maar als dat het enige criterium was had ze evengoed een hond kunnen nemen."
Mijn tekst is:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goede tekst! Zo zag ik ze veel te weinig!
Weinig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn tekst is:
Niet op zoek naar een modepopje en volgens de recensies een prima vent.
Hoeveel punten scoor ik hiermee?
inb4 nul punten
Ik word zelf altijd al moe van mensen (m/v) die doen alsof ik punten bij hen moet scoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:46 schreef K44S het volgende:
"Hoi ik ben superman in de avonduurtjes maar overdag gewoon een hardwerkende jonge(super)man
Mijn superkachtenL
-Lengte (ik ben 2 meter lang).
-Humor.
-Sportief.
-Babbelaar.
Als je om Jiskefet kan lachen, dan heb je al een pluspunt te pakken"
Ik maak dames liever moe op een andere manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik word zelf altijd al moe van mensen (m/v) die doen alsof ik punten bij hen moet scoren.
Vaak bij mensen waarvan ik denk, dude je moet blij zijn met een match ook nog
Ik zou die zin sowieso anders neerzetten. Meer iets als
Superkracht: blablabla
Superfaal: lacht veel te hard om Jiskefet
Kryptonite: vrouw die ook veel te hard om Jiskefet moet lachen
Ook een goeie om nog even toe te voegen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik maak dames liever moe op een andere manier
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze mij een prima vent vinden. Het grapje erachter is dat het inderdaad mijn moeder geweest zal zijn die dat vind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weinig.
"Prima vent" zegt me niks als ik de mensen die die recensies geven niet ken. For all I know zijn het neo nazi's of professioneel curlaars die dat vinden. Of je moeder.
Het zegt me niets over jou. Anders dan dat je waarschijnlijk niet heel modisch bent en meer dan 1 voor mij random persoon iig in de veronderstelling hebt gebracht dat je een "prima" vent bent.
Zoiets schijn je dus NIET toe te moeten voegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ook een goeie om nog even toe te voegen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
GodverZet nou gewoon neer wat je leuk vindt, en doe een beetje een persoonlijk tintje zonder krampachtig origineel proberen te doen.
Klopt!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik swipe pertinent links als ik een paard zie. Zou nooit wat tussen ons kunnen worden.
Meeste mensen hebben niks of één zinnetje. Foto's zijn dan meestal Oké. Mensen zoals ik met matige foto's compenseren door een hopelijk leuke tekst over karakter, hobby's etc.quote:
wedden van niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik swipe pertinent links als ik een paard zie. Zou nooit wat tussen ons kunnen worden.
Een paard an sich kan nog enigszins, maar als ik ook maar iets bespeur van dressuur, dan isbhet een hele vette NEE!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind mijn Tinderprofiel 7/10.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik niet
Maar ik vond de mijne veruit het leukste vrouwelijke profiel wat ik ooit heb gezien.
Same herequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:35 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Ik vind mijn Tinderprofiel 7/10.
Maar mijn eigen projectie correleert niet met 'empirisch onderzoek' --> het aantal matches. Dit is dag 2 en nog 0 matches.quote:
Zoiets dacht ik ook, tot ik de concurrentie bekeek, toen vond ik het 9/10.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:35 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Ik vind mijn Tinderprofiel 7/10.
sinds vorige week Maandag (zoiets) 7.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:36 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Maar mijn eigen projectie correleert niet met 'empirisch onderzoek' --> het aantal matches. Dit is dag 2 en nog 0 matches.
Ik heb geen behoefte om naar concurrentie te kijken. Wel even een vertrouwensboost gekregen na wat vriendinnen gemeld hadden dat ik een zeker like-waardige profiel heb, zowel tekst als foto's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, tot ik de concurrentie bekeek, toen vond ik het 9/10.
Hoe lang duurde het voor je de eerste match kreeg? Ik ben vrij nieuw hierop en ik snap vrij weinig van de gebruikte algoritme. Eerste persoon die tevoorschijn komt en die ik like, blijkt mij dan ook niet geliked te hebben. Misschien doe ik iets fout? Of ik ben té ongeduldig en actiever dan de vrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:37 schreef K44S het volgende:
[..]
sinds vorige week Maandag (zoiets) 7.
Hooguit 24 uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je de eerste match kreeg? Ik ben vrij nieuw hierop en ik snap vrij weinig van de algoritme.
Hoezo niet 0-20 als distance range?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Hooguit 24 uur.
Je bent te ongeduldig.
Het is een app/daten het is geen werk...
Leeftijd: 20-33.
Km: 10-20.
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hoezo niet 0-20 als distance range?
Ik had gehoord dat je vaak online moet blijven, wil je getoond worden ivm de algoritme of ik moet onjuist geïnformeerd zijn.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Hoezo niet 0-20 als distance range?
Ik had gehoord dat je vaak online moet blijven, wil je getoond worden ivm de algoritme of ik moet onjuist geïnformeerd zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was
In mijn profiel staat juist:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb een pf dat ik soort van "rook".
blijkbaar "werkt"dat beter dan een foto dat je rechtstreeks de camera in kijkt.
M'n ex rijdt(reed? geen idee) paard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
In mijn profiel staat juist:
Houdt van: paardenmeisjes (mits ze goed rijden)
Mij schrik je dus niet af
Ik heb 2x paard gereden in het buitenland en vond het wel mooi geweest. Maar paardrijmeisjes zien er vaak goed uit en zijn gezellig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:50 schreef K44S het volgende:
[..]
M'n ex rijdt(reed? geen idee) paard.
Ik heb er niets mee.... en ik hoef het ook niet.
Sowieso ben ik geen echte dierenvriend. En dat.... werkt nou niet echt mee.
Och in bed voel je geen verschil tussen Duitsers en Nederlandersquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat je op Tinder niet aan kunt geven dat je alleen in Nederland wilt kijken, knap irritant als de helft van wat er voorbij komt Duits is.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb 2x paard gereden in het buitenland en vond het wel mooi geweest. Maar paardrijmeisjes zien er vaak goed uit en zijn gezellig.
Maar pluspunt is ook dat ze nog iets anders doen dan wijntjes naar binnen tikken en winkelen.
Jep, die laatste categorie val ik in. Ondanks dat ik geen lelijke jongen ben, ben ik totaal niet fotogeniek. Eigenlijk zijn er ook maar heel weinig foto's van mij (waar geen exen op staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben niks of één zinnetje. Foto's zijn dan meestal Oké. Mensen zoals ik met matige foto's compenseren door een hopelijk leuke tekst over karakter, hobby's etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk ook niet tevreden over, maar heb ook geen zin om hier een enorme bak tijd in te steken.
Je laat me blozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:43 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Swipet rechts!
"En ik heb een geoefende tong. Maar als dat het enige criterium was had ze evengoed een hond kunnen nemen."
Ik doe mijn best.
das waar, maar op zich wel handig als je een beetje een gesprek met iemand kunt voeren en mijn Duits is niet zo bestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och in bed voel je geen verschil tussen Duitsers en Nederlanders
Maar je woont in de grensstreek dus?
Dat heb ik met Belgen inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat je op Tinder niet aan kunt geven dat je alleen in Nederland wilt kijken, knap irritant als de helft van wat er voorbij komt Duits is.
Andere app installeren. Probeer je de Jaumo app. Kan je aangeven of je wel/niet buitenlanders wil zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
das waar, maar op zich wel handig als je een beetje een gesprek met iemand kunt voeren en mijn Duits is niet zo bestEn ja grensstreek dus.
En springenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een paard an sich kan nog enigszins, maar als ik ook maar iets bespeur van dressuur, dan isbhet een hele vette NEE!!
Als de helft Duits is, is de andere helft Nederlands. Kortom helemaal niet zoveel Nederlandse vrouwen. Tip: verhuizen, of een keer swipen in een plaats wat verder van de grens af (andere stad of dorp waar je dan toch moet zijn).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
das waar, maar op zich wel handig als je een beetje een gesprek met iemand kunt voeren en mijn Duits is niet zo bestEn ja grensstreek dus.
Ik meen dat je met de betaalde versie van Tinder je locatie kunt veranderen. Die kun je dan bij wijze van 25km van de grens plaatsen en de radius op 25km zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Andere app installeren. Probeer je de Jaumo app. Kan je aangeven of je wel/niet buitenlanders wil zien.
Ik was ook niet serieusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
In mijn profiel staat juist:
Houdt van: paardenmeisjes (mits ze goed rijden)
Mij schrik je dus niet af
Geeft niet, mannen lezen die toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Ik heb drie foto's en geen tekst kom ik net achter
.
Springen kan, cross eventueel ook. Voor mijn part hang je er een koets voor, ook prima, maar dressuur....quote:
Gewoon GPS af. En hij logt automatisch uit als je verbinding verliest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Flash_Drive het volgende:
Ik merk dat Tinder en GPS de batterij enorm vreet. Houden jullie de app en GPS aan of loggen jullie uit en GPS uit als jullie het niet gebruiken?Of mijn telefoon is ruk, kan ook wel.
Maar goed dat je swiped naar links, kaas heb je er niet van gegetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Springen kan, cross eventueel ook. Voor mijn part hang je er een koets voor, ook prima, maar dressuur....
Kom maar op met die foto's!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Ik heb drie foto's en geen tekst kom ik net achter
.
Maar wat moet er dan in? Welke info willen mannen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is dat ook wel een beetje het probleem met je gebrek aan matches en plakkers?
Als je niet zo duidelijk weet wat je over jezelf kunt vertellen/wie je bent is dat wat lastiger om een beeld te krijgen voor mensen/mannen.
In combinatie met minder goede foto's (dat was jij toch? Die dat over de eigen foto's zei?) kan dat dan net de druppel zijn.
wat wil je dat mensen er uit halen? Wat voor type wil je aantrekken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan in? Welke info willen mannen?
Ik denk dat mijn 'probleem' niet in de foto's ligt maar in de inzet mijnerzijdsquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:15 schreef Samzz het volgende:
Net Tinder eens aangezwengeld. Vier matches. Dat is toch gewoon doorgestoken kaart.
Heel lang niet gebruikt, nu weer eens om te kijken en meteen vier matches? Mwa, vind t typisch.quote:
kutfoto's mogen niet van Tinder. Ik ben al een keer een profiel kwijtgeraakt omdat er expliciet naakt op te zien was. Dus voortaan maar een enigszins beschaafd profiel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:51 schreef habitue het volgende:
Als je kutfoto's hebt en/of lelijk bent, gebruik dan gewoon wat anders dan Tinder. Je gaat toch ook geen gat proberen te graven met een hark?
Gewoon, van die mannen die jouw profiel geliked hebben, toevallig dat jij ze ook liked dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang niet gebruikt, nu weer eens om te kijken en meteen vier matches? Mwa, vind t typisch.
Leuke foto's! Ik dacht, ik doen eens gek :-)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:15 schreef Samzz het volgende:
Net Tinder eens aangezwengeld. Vier matches. Dat is toch gewoon doorgestoken kaart.
Maybe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon, van die mannen die jouw profiel geliked hebben, toevallig dat jij ze ook liked dan.
Ik ben een nerd, ik weet hoe ik het zou programmeren iigquote:
Jij hebt dan ook een hele bijzondere en goede smaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:25 schreef Allures het volgende:
Na al dat gelul over tinder maar weer aangezwengeld maar uit ongeveer 75 profielen vond ik maar 1 iemand leuk
Heet je toevallig Xkus op Tinder, want die krijg ik nét als nieuwe match...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:25 schreef Allures het volgende:
Na al dat gelul over tinder maar weer aangezwengeld maar uit ongeveer 75 profielen vond ik maar 1 iemand leuk
wat danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een hele bijzondere en goede smaak
nee dat is toch ook geen naam...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:30 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Heet je toevallig Xkus op Tinder, want die krijg ik nét als nieuwe match...
Er zijn ergere problemen in de wereld jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang niet gebruikt, nu weer eens om te kijken en meteen vier matches? Mwa, vind t typisch.
En de helft zijn Duitsers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:29 schreef RiceCooker het volgende:
Na al dit gelul over Tinder heb ik het ook weer even erbij gepakt!Heb een paar leuke gesprekken lopen. Alleen wonen de meeste matches >50km verderop.
Zijn gewoon 2 broers of neven die op dezelfde plek aan het Tinderen zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:06 schreef RiceCooker het volgende:
Uh mijn 2 Grieken kennen elkaar... heb met beide een super leuk gesprek..... oh dit wordt leuk, maar misschien ook ongemakkelijk
Ja, ik was dus even bang dat het zijn broer was! Dat was niet zo. Heb de ene vandaag gematched en de ander een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn gewoon 2 broers of neven die op dezelfde plek aan het Tinderen zijn
Gewoon met beide tegelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:06 schreef RiceCooker het volgende:
Uh mijn 2 Grieken kennen elkaar... heb met beide een super leuk gesprek..... oh dit wordt leuk, maar misschien ook ongemakkelijk
Ik moet hier echt te hard om lachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon met beide tegelijk.
In bed kun je dan normaal en op zijn Grieks
Misschien moet je dan SV daten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
Ik moet hier echt te hard om lachen
Je kunt me DM'en. Ik ben een Fries.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
Ik moet hier echt te hard om lachen
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:07 schreef Sucuk het volgende:
Gebruiken jullie de Slimme Foto's feature of niet?
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:07 schreef Sucuk het volgende:
Gebruiken jullie de Slimme Foto's feature of niet?
Een programma die denkt te weten welke foto het beste is?quote:
Grieken zijn cool, maar de traditionele Grieken zijn wel bezitterig (vernomen van een betrouwbare bron).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:06 schreef RiceCooker het volgende:
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef Flash_Drive het volgende:
zeker like-waardige profiel heb, zowel tekst als foto's.
Jij had toch al een serieuze date? Of hou je meerdere opties open?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:37 schreef Samzz het volgende:
Gisteren een leuk gesprek met een match. Hij woont in t naburige dorp en heeft een eigen slijterij
.
Eens zien hoe t gaat lopen.
niet in een rechte lijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:37 schreef Samzz het volgende:
Gisteren een leuk gesprek met een match. Hij woont in t naburige dorp en heeft een eigen slijterij
.
Eens zien hoe t gaat lopen.
Dat laatste. Ik weet namelijk niet goed hoe serieus hij is en hij wil er ook niet echt duidelijk over zijn. Dus ik heb besloten verder te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij had toch al een serieuze date? Of hou je meerdere opties open?
Oh ik wel, genoeg poesjes daardoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:50 schreef K44S het volgende:
[..]
M'n ex rijdt(reed? geen idee) paard.
Ik heb er niets mee.... en ik hoef het ook niet.
Sowieso ben ik geen echte dierenvriend. En dat.... werkt nou niet echt mee.
Katten en poesjes zijn de bom!quote:
Geen catfish dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:43 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Swipet rechts!
Maar je hebt verder niet veel met kattenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
Heb toevallig op mijn vakantie een, vind ik, geweldige selfie gemaakt met een kat op schoot. Nu twijfel ik om die te gebruiken op Tinder. Heb zelf verder niet veel met katten maar volgens mij werkt zoiets wel bij sommige dames
Nee heb ze zelf niet en hoef ze ook niet.. Nu week bij familie op bezoek die er wel een hebben en dan vind ik t nie erg als ie op schoot komt zitten ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je hebt verder niet veel met katten.
Ik zou het raar vinden wanneer iemand een foto plaatst met een hond, maar bij navraag niet veel met honden blijkt te hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee heb ze zelf niet en hoef ze ook niet.. Nu week bij familie op bezoek die er wel een hebben en dan vind ik t nie erg als ie op schoot komt zitten ofzo.
Precies, dus alle kattenvrouwtjes gaan je dan liken en bij de eerste de beste date val je door de mand omdat je geen Hello Kitty sweater vol kattenharen draagt, het gesprek over de verschillen in het karakter tussen Maine Coon en Cornish Rex telkens stilvalt en je telkens begint te giechelen als zij het woord 'poes' in de mond neemt. Kortom: een mislukte date die geen vervolg krijgt. Niet doen dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je hebt verder niet veel met katten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Precies, dus alle kattenvrouwtjes gaan je dan liken en bij de eerste de beste date val je door de mand omdat je geen Hello Kitty sweater vol kattenharen draagt, het gesprek over de verschillen in het karakter tussen Maine Coon en Cornish Rex telkens stilvalt en je telkens begint te giechelen als zij het woord 'poes' in de mond neemt. Kortom: een mislukte date die geen vervolg krijgt. Niet doen dus.
Voilaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Precies, dus alle kattenvrouwtjes gaan je dan liken en bij de eerste de beste date val je door de mand omdat je geen Hello Kitty sweater vol kattenharen draagt, het gesprek over de verschillen in het karakter tussen Maine Coon en Cornish Rex telkens stilvalt en je telkens begint te giechelen als zij het woord 'poes' in de mond neemt. Kortom: een mislukte date die geen vervolg krijgt. Niet doen dus.
Shop je de kat erafquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
Maar idd voor zoiets was ik al bang. Toch jammer want t is wel een gave foto :p
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
Ik val als een blok voor alles met een beest op de foto
En dan later pas zien dat de persoon me niets doet
anaconda zeker ghehequote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
Ik val als een blok voor alles met een beest op de foto
En dan later pas zien dat de persoon me niets doet
Alsof je niet bekend bent terwijl je met fokkers datequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:15 schreef Allures het volgende:
Ik heb zoooo'n leuke tekstmaar ik wil niet herkenbaar hier dus met die mededeling moeten jullie het doen
En 3 selfies geloof ik. Maar kreeg laatst een melding van tinder dat als ik niet snel in kwam loggen dat ze me niet meer 'aan gingen bieden' dus ik doe niet echt meer mee
Mijn (stoppel)baard valt ook altijd zeer goed in de smaak bij vrouwenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:05 schreef Allures het volgende:
Waarom heeft niemand meer een baard op tinder
Zo valt we niets te liken
beetje een duffe opmerking weer yats. Ja er zijn fokkers die mij kennen, dat wil niet zeggen dat ik hier de mogelijkheid wil geven om mij op te zoeken voor iedereen en zijn moederquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof je niet bekend bent terwijl je met fokkers date
Ik snap die gemaakte geheimzinnigheid gewoon nooit zo. Lekker boeiend of mensen mijn naam of een paar extra details over mij kennen. Wat niet wil zeggen dat ik nog net niet alles behalve mijn pincode online knal overigens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:47 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje een duffe opmerking weer yats. Ja er zijn fokkers die mij kennen, dat wil niet zeggen dat ik hier de mogelijkheid wil geven om mij op te zoeken voor iedereen en zijn moeder
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn profiel hier ook niet neerzetten. Totaal geen behoefte aan, of ik nu FOK!ers heb gedate of niet.
Oj. Puinruimenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Fokkers daten wie doet dat nou![]()
Maar OT, gisteren dus een date gehad met iemand van Tinder, bleek dat ze dus inderdaad mijn tekst leuk vond en een sukkel is voor baarden. Ik omdat ze een leuk koppie had en wat leuke tekst had. Was een leuke date, wat gaan drinken in Den Bosch. Beetje treinen voor mij, maar niet zo'n issue. Uiteindelijk als een stel pubers staan tongen bij het station.Morgen wil ze naar mijn huis komen. Bijzonder.
Pff.. morgen al, vanwaar die haast? Mijn vriendin (ex-Tinderdate) en ik zoende ook op de eerste date. Gelijk een afspraak gemaakt voor die week erop (we wonen in hetzelfde stadsdeel). Pas de vierde date bij haar thuis gedaan en daar zat dan weer 3 dagen tussen. Veel relaxter en de momenten dat je samen bent zijn al vanaf het begin veel specialer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Maar OT, gisteren dus een date gehad met iemand van Tinder, bleek dat ze dus inderdaad mijn tekst leuk vond en een sukkel is voor baarden. Ik omdat ze een leuk koppie had en wat leuke tekst had. Was een leuke date, wat gaan drinken in Den Bosch. Beetje treinen voor mij, maar niet zo'n issue. Uiteindelijk als een stel pubers staan tongen bij het station.Morgen wil ze naar mijn huis komen. Bijzonder.
Snel! Maar leukquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Oh het is een seksdatequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
Waarom wachten op seks als je het nu al kunt krijgen
Ja, truequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:41 schreef Allures het volgende:
Oh weet ik niet maar als je zo snel naar iemands huis wil komen, kom je niet voor de zelfgebakken appeltaart lijkt me
Plus, ik gok dat er geen appeltaart is
Je aankomendequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
He, kan dat speculeren over mij en mijn troep ergens anders
Speculeren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
He, kan dat speculeren over mij en mijn troep ergens anders
Ik weet niet of het een chickie wordt, mijn huidige chickie is meer chickie materiaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je aankomendenu al troep noemen is niet zo aardig
Dan vaker naar rechts swipen Alluresquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een chickie wordt, mijn huidige chickie is meer chickie materiaal.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je aankomendenu al troep noemen is niet zo aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, als het klikt, waarom niet? Gewoon lekker doen! *iets met aannames enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:41 schreef Allures het volgende:
Oh weet ik niet maar als je zo snel naar iemands huis wil komen, kom je niet voor de zelfgebakken appeltaart lijkt me
Plus, ik gok dat er geen appeltaart is
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof je niet bekend bent terwijl je met fokkers date
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:
Hier mijn tinderprofiel nog even, beetje late to the party aangezien we al pagina's verder zijn maar toch. doe er weinig mee tho
Je kijkt alsof het Colloseum je niets interesseert omdat je zo dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen vrolijkere foto?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Zo is dat!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
Mhm, ik denk dat dit een van m'n 'vrolijkere' foto's is. (quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt alsof het Colloseum je niets interesseert omdat je zo dood gaat
Heb je geen vrolijkere foto?
Snel afspreken dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:51 schreef Samzz het volgende:
Al de hele dag (halve) nonstop aan het appen met een van mijn matches, leuke gesprekken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Als jij een modepopje bent lijkt me dit een win win situatie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:53 schreef Elvi het volgende:
Waarom zo negatief in je profiel? Dat zie ik echt zo vaak, en dan haak ik meteen al af"Geen modepopje, mag niet van koriander houden, niet teveel make-up" het enige wat ik daar uit opmaak is dat je een demanding controlfreak bent
Nou, ik zou dus geen negatieve term in je profiel zetten. Dus niet erin zetten waar je níet naar op zoek bent, maar waar je wél naar op zoek bent. Een sportieve vrouw bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij een modepopje bent lijkt me dit een win win situatie.
En als je denkt dat ik demanding controlfreak ben door 1 zinnetje zegt dat ook wel wat over jou![]()
Maar kom gerust met een verbetering
Daar schaar ik ongeveer elk zichzelf hip vindende twintiger die het heerlijk vind om naar de rollende keukens te gaan, smoothies drinkt want the green girls zeggen dat het goed voor je vinden, modder vies vinden en als hobby shoppen met de girls heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:56 schreef Voetstappen het volgende:
Wat bedoel je met een modepop? En waarom wil je dat niet?
Zeker. Dat komt denk ik ook wel bij de andere foto's (1tje op een bokbierfestival, 2 van het fietsen, 1tje van wandelen door de Alpen en een foto waarbij ik zeer zwoel in de camera kijk wel tot z'n recht).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:58 schreef Allures het volgende:
Ik ben het wel met Elvi eens
Benadrukken wat je niet wil begint negatief
Je kunt ook iets over jezelf vertellen, want dat doe je nu niet, of benadrukken wat je wel wil
Dat kan wel ja. Al vind ik dit niet heel negatief eigenlijk. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus geen negatieve term in je profiel zetten. Dus niet erin zetten waar je níet naar op zoek bent, maar waar je wél naar op zoek bent. Een sportieve vrouw bijvoorbeeld...
Ik weet niet of dit een compliment isquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja, ik denk dat, een modepopje ziet aan je foto ook wel dat het geen match gaat worden, dus dat is onnodig te vermelden.
Lezen jullie die tekst dan echt? Ik heb er meer iets neergezet zodat het niet leeg is.quote:Zet liever neer wat je wel zoekt, of nog beter, wie jij bent.
maar ik kom al niet bij je 2e foto met een negatieve beschrijvingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. Dat komt denk ik ook wel bij de andere foto's (1tje op een bokbierfestival, 2 van het fietsen, 1tje van wandelen door de Alpen en een foto waarbij ik zeer zwoel in de camera kijk wel tot z'n recht).
[..]
Dat kan wel ja. Al vind ik dit niet heel negatief eigenlijk. Maar dat kan ook aan mij liggen.
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is
[..]
Lezen jullie die tekst dan echt? Ik heb er meer iets neergezet zodat het niet leeg is.
Ik wel, maar ik heb hier ook al vrouwen zien posten dat ze dat eigenlijk niet doen. Voor mij is zo'n tekst redelijk belangrijk. Ik like in principe nooit profielen zonder tekst.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
Tja, ik denk dat, een modepopje ziet aan je foto ook wel dat het geen match gaat worden, dus dat is onnodig te vermelden.
Ik ga meer af op foto's af als die tekst eigenlijk. Dat lees ik vooral als bevestiging op de foto's.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ik kom al niet bij je 2e foto met een negatieve beschrijving
Wat is er tegen het alsnog noemen? Je moet toch jezelf aanprijzen
En ja ik lees die echt en vind ze belangrijk
Uberhaupt geen tekst neerzetten bedoel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zou die tekst sws weghalen
Of ja ligt er misschien aan wat je zoekt. Zorgzaam () meisje voor serieuze relatie vindt een "prima vent" waarschijnlijk wel een pluspunt
doe hier eens een foto danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:27 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Profiel laten beoordelen door een aantal vriendinnen.
Vandaag dag 3-4 en 0 matches. My god.
Dat is bij normale users al een optimistische vraag, maar bij kloontjes al helemaal natuurlijk.quote:
Het gaat niet over het direct linken/posten van je profiel he? Het gaat er puur over dat allures ook geen tekst uit haar profiel wil posten wegens herkenbaarheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn profiel hier ook niet neerzetten. Totaal geen behoefte aan, of ik nu FOK!ers heb gedate of niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:08 schreef JAOC het volgende:
Ik ben ook wel eens benieuwd, heb wisselend matig succes met tinder. Weet ook nooit wat voor tekst ik er neer moet planten.
Momenteel zonder tekst, tijdje terug gebruikte ik de volgende zin: Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje.Heb je die eerste foto ook daadwerkelijk als eerste foto op Tinder? Houd in gedachte dat veel mensen bij de eerste foto al meteen wegswipen. Ik zou geen foto plaatsen waar je met z'n tweeën opstaat want dan weet je niet om wie het gaat. Misschien gewoon die foto waar je voor de Goldengate Bridge staat als eerste instellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel eens benieuwd, heb wisselend matig succes met tinder. Weet ook nooit wat voor tekst ik er neer moet planten.
Momenteel zonder tekst, tijdje terug gebruikte ik de volgende zin: Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje.Zou rechts swipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit. Als de eerste foto een zoekplaatje is ben ik er al klaar mee. Tenzij er echt een lekker wijf op staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je die eerste foto ook daadwerkelijk als eerste foto op Tinder? Houd in gedachte dat veel mensen bij de eerste foto al meteen wegswipen. Ik zou geen foto plaatsen waar je met z'n tweeën opstaat want dan weet je niet om wie het gaat. Misschien gewoon die foto waar je voor de Goldengate Bridge staat als eerste instellen?
Ja klopt. Maar ik snap t welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat niet over het direct linken/posten van je profiel he? Het gaat er puur over dat allures ook geen tekst uit haar profiel wil posten wegens herkenbaarheid.
En dan blijkt t de plork te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. Als de eerste foto een zoekplaatje is ben ik er al klaar mee. Tenzij er echt een lekker wijf op staat.
Dan heb je pechquote:
Ik swipe groepsfoto's standaard links.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het blijkt best vaak de plork te zijn.
ik ben heel voorzichtig door nare ervaringen met fokkersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat niet over het direct linken/posten van je profiel he? Het gaat er puur over dat allures ook geen tekst uit haar profiel wil posten wegens herkenbaarheid.
Hoezo naar rechts? Je vind groepsfoto's mooi?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik swipe groepsfoto's standaard rechts.
Je hebt wel zin in een groep?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik swipe groepsfoto's standaard rechts.
Ik bedoel linksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo naar rechts? Je vind groepsfoto's mooi?
hij snapt steeds niet waarom ie op 0 blijft staan. Weinig zinnigs over te zeggen zonder foto/profielquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:12 schreef Shaar12 het volgende:
En hier wel om foto's van iemand anders vragen
ik ken iemand die zo via tinder aan zijn vriendin kwam. Zij had alleen groepsfoto's, hij dacht dat ie met een ander aan het praten was. Maar op de date klikte het gelukkig tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon het nummer van haar vriendin vragen
Momenteel zonder tekst, tijdje terug gebruikte ik de volgende zin: Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje.Idd eerste foto eentje van jezelf, maar verder netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zou wel matches moeten krijgen lijkt me zo
quote:
Hypocrietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik swipe groepsfoto's standaard links.
Op basis van al je foto'squote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:47 schreef JAOC het volgende:
Oke, blijkbaar is een 2 persoons profielfoto al not done. Ik heb eigenlijk ook niet veel interessante selfies en heb ook nooit zin om 10 foto's te maken. Die 2 selfies was gewoon eerste keer en klaar. Maargoed over 2 weken naar Thailand en dan zal ik daar wel eens wat selfies maken, als ik eraan denk tenminste![]()
Ook moet ik komende winter maar een specatulairdere actie snowboardfoto maken in plaats van deze...
Al gaat tinder er ook zo vanaf als het huidige gesprek vastloopt, heeft toch geen nut zo net voor de vakantie.
[..]
[..]
Hypocriet
Maar je hebt ze toch zo gewisseld?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:47 schreef JAOC het volgende:
Oke, blijkbaar is een 2 persoons profielfoto al not done. Ik heb eigenlijk ook niet veel interessante selfies en heb ook nooit zin om 10 foto's te maken. Die 2 selfies was gewoon eerste keer en klaar. Maargoed over 2 weken naar Thailand en dan zal ik daar wel eens wat selfies maken, als ik eraan denk tenminste![]()
Ook moet ik komende winter maar een specatulairdere actie snowboardfoto maken in plaats van deze...
Al gaat tinder er ook zo vanaf als het huidige gesprek vastloopt, heeft toch geen nut verder zo net voor de vakantie.
[..]
[..]
Hypocriet
Ja dat snap ik, maar ik heb geen zin om energie te steken in nieuwe contacten als ik over 2 weken op vakantie ga. Dan ben ik 3 weken weg, dat schiet gewoon niet op. Althans dat is mijn mening.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar je hebt ze toch zo gewisseld?
Verder alleen maar positieve feedback van de dames hier dus wie weet wat dat je al oplevert
Dan wissel je ze na je vakantie omquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik heb geen zin om energie te steken in nieuwe contacten als ik over 2 weken op vakantie ga. Dan ben ik 3 weken weg, dat schiet gewoon niet op. Althans dat is mijn mening.
Dat is iets dat alleen jou lukt mortquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon het nummer van haar vriendin vragen
In dat geval zou ik toch eens naar het selectiecriterium kijken. Wat wil iemand nu met algemene informatie bereiken? Of heb je letterlijk je volledige naam, adres en telefoonnummer erop staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben heel voorzichtig door nare ervaringen met fokkershelaas
En jaoc: groepsfoto als eerste foto is een Nee want dan weet ik niet wie je bent
Misschien volgorde wisselen?
Godsamme, zeur niet zo. Ze wil het niet, klaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
In dat geval zou ik toch eens naar het selectiecriterium kijken. Wat wil iemand nu met algemene informatie bereiken? Of heb je letterlijk je volledige naam, adres en telefoonnummer erop staan?
Dat mag, net als dat ik het onzin mag vinden om hier zo spastisch over te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godsamme, zeur niet zo. Ze wil het niet, klaar.
Je zou versteld zijn wat mensen kunnen met een flintertje infoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
In dat geval zou ik toch eens naar het selectiecriterium kijken. Wat wil iemand nu met algemene informatie bereiken? Of heb je letterlijk je volledige naam, adres en telefoonnummer erop staan?
Wie doet er nou spastisch met het doorzeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag, net als dat ik het onzin mag vinden om hier zo spastisch over te doen.
Lieve allures, ik heb via fok twee jaar lang een stalkster gehad dus ik weet waar ik over praat. Maar prima dat je mij denkt te kennen verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Je zou versteld zijn wat mensen kunnen met een flintertje info
Ik kan er ook niks aan doen dat niemand ooit de moeite heeft genomen jou te stalken.
Ik ben voorzichtig, deal with it
Dan zou juist jij moeten snappen waarom iemand geen info wil delen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Lieve allures, ik heb via fok twee jaar lang een stalkster gehad dus ik weet waar ik over praat. Maar prima dat je mij denkt te kennen verder.
Dan doe niet zo dom als iemand aangeeft voorzichtig te willen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Lieve allures, ik heb via fok twee jaar lang een stalkster gehad dus ik weet waar ik over praat. Maar prima dat je mij denkt te kennen verder.
Dan begrijp je toch waarom ze dat niet wil?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke fotoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
De foto die ik op Tinder heb gebruikt heb ik even als foto op mn fobo gezet dus je kan m daar bewonderenHier neerzetten doe ik niet want als iemand het quote dan kan ik m niet weghalen
Dus als je nieuwsgierig bent moet je snel zijn
Op een of manier heb je dat soms met Tinder. Soms heb ik 1 á 2 weken 0 matches, om vervolgens 2 weken meerdere matches per dag te hebben. Snap 'm nooit helemaal, maar soit. Tinder is nou eenmaal buggy, heb ik 't idee. Maar misschien ben je gewoon heel lelijk, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:27 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Profiel laten beoordelen door een aantal vriendinnen.
Vandaag dag 3-4 en 0 matches. My god.
I'd hit thatquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
De foto die ik op Tinder heb gebruikt heb ik even als foto op mn fobo gezet dus je kan m daar bewonderenHier neerzetten doe ik niet want als iemand het quote dan kan ik m niet weghalen
stiekem gefaptquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
Dank jequote:
Eh wel 1 foto die ik hier neer zet jaquote:
Haha jij hebt gefapt op een bolliequote:
Ik swipe bij 1 foto ook meestal linksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:09 schreef Allures het volgende:
Ah ja want bij 1 doe ik ook altijd nee
Ik weet niet of mannen ook zo streng zijn
Ligt eraan. Bij alleen een hoofdfoto vaak wel. Vaak hebben ze dan iets te verbergen wat eronder zitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:09 schreef Allures het volgende:
Vaak wel ja, omdat 1 foto vaak gewoon betekent dat je geen goed beeld kan vormen van wie je tegenover je hebt. En omdat naar mijn idee veel mensen dan ook nog eens die ene foto kiezen waar ze een totaal ander persoon op lijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:09 schreef Allures het volgende:
Meh, niet alsof je dit gedrag nog niet vertoonde voordat je gestalked werd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan doe niet zo dom als iemand aangeeft voorzichtig te willen zijn
Alleen eenzijdig toch dino?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meh, niet alsof je dit gedrag nog niet vertoonde voordat je gestalked werd.
Dat ligt er maar net aan naar welke idioot je refereert helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meh, niet alsof je dit gedrag nog niet vertoonde voordat je gestalked werd.
Tinder is daarom ook niets voor jouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ik kom al niet bij je 2e foto met een negatieve beschrijving
Wat is er tegen het alsnog noemen? Je moet toch jezelf aanprijzen
En ja ik lees die echt en vind ze belangrijk
Momenteel zonder tekst, tijdje terug gebruikte ik de volgende zin: Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje.Was jij niet Dinand van Kane?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees teksten alleen bij twijfel. Of als ze matchen. Tot nu toe geen matches
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Tsja, doen we dat allemaal wel niet (eens)?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder is daarom ook niets voor jou
Jij lijkt mij meer voor relaties die uit spontane ontmoetingen ontstaan.
Online ben jij te kritisch en wijs jij mensen af die je in het wild niet meteen zou afwijzen
Absoluut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, doen we dat allemaal wel niet (eens)?
Sorry, ik swipe naar links. Niet mijn kopje thee. Gelukkig hebje al een hoop fans hierquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
de laatste jaren haal ik ze toch echt heel succesvol van het internet. De afgelopen 4 jaar of zo het maar 1x van een spontane ontmoeting moeten hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder is daarom ook niets voor jou
Jij lijkt mij meer voor relaties die uit spontane ontmoetingen ontstaan.
Online ben jij te kritisch en wijs jij mensen af die je in het wild niet meteen zou afwijzen
Mijn tip zou zijn: zet je zoekinstellingen (leeftijd, afstand) eerst strak, en verwater over tijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:02 schreef Frank_Underwood het volgende:
Na al dit Tinder gesprekken, heb ik maar eens Tinder aangemaakt. Hebben jullie tips voor me?
Is het handig om gelijk te beginnen met liken of even uit te loggen en paar uur later online te komen om gelijk mensen te treffen die mij geliked hebben (of de app verlaten ipv uitloggen..)?
Heb 3 foto's geüpload met een grappige bio.
Mijn settings:
Zoekafstand: 35km
Leeftijden weergeven: 18-31
Mij weergeven op Tinder: Ja
Mij weergeven op Tinder Social: Nee
Vegen: in huidige locatie
Meldingen: Nieuwe matches, berichten, vind-ik-leuks-berichten & Super-likes
Afstanden tonen in: Km
Slimme Foto's: Nee
Ik ben niet erg nieuw op Tinder. Ik had de app twee jaar terug, maar had maar 2-3 matches per maand en daar rolde niks uit.... (bijvoorbeeld dat niet gereageerd werd op mijn berichten). Wou toch me kansen opnieuw proberen. TOEN waren mijn settings (0-20km).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:05 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Mijn tip zou zijn: zet je zoekinstellingen (leeftijd, afstand) eerst strak, en verwater over tijd.
In andere woorden, swipe eerst door alle meiden van je leeftijd heen die in jouw omgeving wonen, en ga daarna pas zoeken op 35km afstand. Daar maak je het jezelf met het daten gewoon makkelijker mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wel een goede tip, eerst in de buurt zoeken. Zo heb ik de app zelf ook ingesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:05 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Mijn tip zou zijn: zet je zoekinstellingen (leeftijd, afstand) eerst strak, en verwater over tijd.
In andere woorden, swipe eerst door alle meiden van je leeftijd heen die in jouw omgeving wonen, en ga daarna pas zoeken op 35km afstand. Daar maak je het jezelf met het daten gewoon makkelijker mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:34 schreef Samzz het volgende:
Als je hier 'bluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
' van wordt dan wil ik de foto's wel zien waar je 'yay
![]()
' van wordt
mag het weten
Ja hoor, voor mij ook een swipe naar rechts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
Te weinig tiet, zou links swipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Twijfel, eerst tekst lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
As da wijf nie fan van brugge is nie dan swipe ik links heur!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel af wat iemand bezielt als eerste foto een mega tattoo van FC Brugge te kiezen.
Swipe maar links danquote:
Ik heb niks tegen tattoo's, maar deze was wel echt heel lelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
As da wijf nie fan van brugge is nie dan swipe ik links heur!
Logisch toch, die wil een hoolimeisje scoren die mee wil rellen bij voetbal wedstrijdenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel af wat iemand bezielt als eerste foto een mega tattoo van FC Brugge te kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tinderfoto's. Bluh.
![]()
![]()
![]()
Eerste indruk:
Mooi
Opgewekt/vrolijk
Geen bimbo
Geen arrogante snol
Ik zou direct rechts swipen.Resistance is futile.
Zelfs met mijn verschrikelijke tekst krijg ik net een nieuwe match die er een leuke openingszin aan besteed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Flash_Drive het volgende:
dag 5 en 0 matches. Ik ga er geen tijd meer insteken. Elke seconde is een verloren seconde.
Welke instellingen bedoel je dan precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs met mijn verschrikelijke tekst krijg ik net een nieuwe match die er een leuke openingszin aan besteed.
Dus of je hebt kutfoto's, of een kuttekst, of je instellingen heel onhandig of je bent gewoon aartslelijk.
Welke is/zijn het?
Je actieradius.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Welke instellingen bedoel je dan precies?
Volgens vriendinnen moet het zowel niet aan mijn foto of tekst liggen. Zij zouden liken zeggen ze.
Ik heb het zeker aan 6-8 personen afzonderlijk laten checken,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |