Oj. Puinruimenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Fokkers daten wie doet dat nou![]()
Maar OT, gisteren dus een date gehad met iemand van Tinder, bleek dat ze dus inderdaad mijn tekst leuk vond en een sukkel is voor baarden. Ik omdat ze een leuk koppie had en wat leuke tekst had. Was een leuke date, wat gaan drinken in Den Bosch. Beetje treinen voor mij, maar niet zo'n issue. Uiteindelijk als een stel pubers staan tongen bij het station.Morgen wil ze naar mijn huis komen. Bijzonder.
Pff.. morgen al, vanwaar die haast? Mijn vriendin (ex-Tinderdate) en ik zoende ook op de eerste date. Gelijk een afspraak gemaakt voor die week erop (we wonen in hetzelfde stadsdeel). Pas de vierde date bij haar thuis gedaan en daar zat dan weer 3 dagen tussen. Veel relaxter en de momenten dat je samen bent zijn al vanaf het begin veel specialer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Maar OT, gisteren dus een date gehad met iemand van Tinder, bleek dat ze dus inderdaad mijn tekst leuk vond en een sukkel is voor baarden. Ik omdat ze een leuk koppie had en wat leuke tekst had. Was een leuke date, wat gaan drinken in Den Bosch. Beetje treinen voor mij, maar niet zo'n issue. Uiteindelijk als een stel pubers staan tongen bij het station.Morgen wil ze naar mijn huis komen. Bijzonder.
Snel! Maar leukquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Oh het is een seksdatequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
Waarom wachten op seks als je het nu al kunt krijgen
Ja, truequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:41 schreef Allures het volgende:
Oh weet ik niet maar als je zo snel naar iemands huis wil komen, kom je niet voor de zelfgebakken appeltaart lijkt me
Plus, ik gok dat er geen appeltaart is
Je aankomendequote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
He, kan dat speculeren over mij en mijn troep ergens anders
Speculeren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
He, kan dat speculeren over mij en mijn troep ergens anders
Ik weet niet of het een chickie wordt, mijn huidige chickie is meer chickie materiaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je aankomendenu al troep noemen is niet zo aardig
Dan vaker naar rechts swipen Alluresquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een chickie wordt, mijn huidige chickie is meer chickie materiaal.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je aankomendenu al troep noemen is niet zo aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, als het klikt, waarom niet? Gewoon lekker doen! *iets met aannames enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:41 schreef Allures het volgende:
Oh weet ik niet maar als je zo snel naar iemands huis wil komen, kom je niet voor de zelfgebakken appeltaart lijkt me
Plus, ik gok dat er geen appeltaart is
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof je niet bekend bent terwijl je met fokkers date
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:
Hier mijn tinderprofiel nog even, beetje late to the party aangezien we al pagina's verder zijn maar toch. doe er weinig mee tho
Je kijkt alsof het Colloseum je niets interesseert omdat je zo dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen vrolijkere foto?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Zo is dat!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:36 schreef Allures het volgende:
Mhm, ik denk dat dit een van m'n 'vrolijkere' foto's is. (quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt alsof het Colloseum je niets interesseert omdat je zo dood gaat
Heb je geen vrolijkere foto?
Snel afspreken dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:51 schreef Samzz het volgende:
Al de hele dag (halve) nonstop aan het appen met een van mijn matches, leuke gesprekken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |