Tweede.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:47 schreef Sloggi het volgende:
'Ziyech weer met een schitterende pass.'
De eerste van de middag.
Nu al geel voor zn directe tegenstanderquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:48[/durl] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/422750]Jihawti het volgende:
Elia heeft de vonken in zijn ogen staan. Dat wordt een goal of een rode kaart.
Toch frappant dat het tegen Ajax altijd zo moeiljk gaat. Gezien het spelbeeld had 3-1 oid niet raar geweest.quote:
Mooi he? Met deze instelling bij zo'n speler is het de dood of de gladiolen. Dit is de eerste van de bos hopelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu al geel voor zn directe tegenstander
Enorm frustrerendquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch frappant dat het tegen Ajax altijd zo moeiljk gaat. Gezien het spelbeeld had 3-1 oid niet raar geweest.
Dat is bijna 20 jaar geleden joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cruz, Kuyt, Tomasson. Helden van weleer.
Is toch altijd zo?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:56 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Arie loopt toch ook alsof ie in zijn broek gescheten heeft
Tapia, Vejinovic, Gustafson?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
En een middenvelder voor de onzichtbare kuyt
Gustafson zit op de bank deze week. Lekker voor de leeuwen gooien!quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
En een middenvelder voor de onzichtbare kuyt
Chronisch tegenwind idd...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik erger me dood aan de traagheid van Kuyt
Heeft iig nog wat loopacties die een tegenstander verrassenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tapia maar eens proberen dan. Had laatst een paar leuke acties.
Kuyt heeft een prima pot gespeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Elia ook onzichtbaar. Wissel godverdomme die trage Kuyt eens voor een speler die een bal op de buitenspelers kan terugleggen.
Prima pot?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kuyt heeft een prima pot gespeeld.
Misschien wel tijd voor een wissel.
Beetje sportiviteit is nog nooit iemand van doodgegaan.quote:
Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Beetje sportiviteit is nog nooit iemand van doodgegaan.
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.quote:
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.
Ik hoor net dat Kramer klaarstaatquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?
Maar we moeten sportief zijn en hem helpenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef Montelly het volgende:
70-80 minuut stond volledig in teken van Ziyech.
Jawel, beide hun eigen fout waar je van moet profiteren. We hebben het niet over een open beenbreuk hequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.
GOD GOD GOD SLOGGIGODquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:14 schreef Sloggi het volgende:
KAPITEINTJE AR JOE LISTNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij dit spel
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?
Haha echt hè!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij deze wedstrijd
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.
Trollquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Gefeliciteerd met jullie punt. Lucky kakkies.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Zeer zeker niet. Eerste helft 3 100% kansen en 2de helft bovenliggende partij. Terwijl Ajax zowat continu op de grond lag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Nee joh. De 15 minuten vlak na de goal van Ajax ging het even gelijkmatig op, voor de rest had Feyenoord de hele tijd de overhand.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.
Met dezelfde strijdwijze wonnen wij ook "dikverdiend" in Eindhoven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Eerste helft 3 100% kansen en 2de helft bovenliggende partij. Terwijl Ajax zowat continu op de grond lag.
Mwa. Eerste tien minuten na rust waren voor ons. Na de goal leek het nergens op, daarom kreeg Ajax wat meer grip. Vanaf de zeventigste minuut was het puur tegenhouden voor Ajax, die gasten hebben een half uur lang tijdgerekt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.
Balbezit win je geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 minuten vlak na de goal van Ajax ging het even gelijkmatig op, voor de rest had Feyenoord de hele tijd de overhand.
Het ene hoort bij het spel, het andere is een blessuregeval. Als je opponent aan de andere kant van het schaakbord ineens kermend in elkaar zakt dan jat je ook niet snel zijn dame. Snap je het verschil nu?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, beide hun eigen fout waar je van moet profiteren. We hebben het niet over een open beenbreuk he
Zet de kansen eens tegenover elkaar. Ajax had misschien drie goede kansen over de hele wedstrijd?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Balbezit win je geen wedstrijden mee.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met dezelfde strijdwijze wonnen wij ook "dikverdiend" in Eindhoven.
Ach ja, nog steeds 5 punten voorsprong. Vooraf had ik dit een prima resultaat gevonden, maar op deze manier...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Fucking zuur dat je dan met maar één puntje genoegen moet nemen.
Ik heb het ook niet alleen over balbezit. Defensief stond het heel stevig en er werd leuk en af en toe nuttig gecombineerd, maar dan ontbreekt het aan de individuele scherpte (of kalmte) om dan net die voorzet op maat te geven of die bal tussen de palen te richten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Balbezit win je geen wedstrijden mee.
Vind ik nog ruim.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zet de kansen eens tegenover elkaar. Ajax had misschien drie goede kansen over de hele wedstrijd?
Alles in ogenschouw nemend niet nee. Eerste zestig minuten had het al minstens 2-0 moeten staan, maar dankzij de offday van de ene hersencel van Bilal kwam het er niet van. Ik verwacht dat hij vanavond na het eten in de keuken gaat zitten schijten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Fucking zuur dat je dan met maar één puntje genoegen moet nemen.
Dat kan allemaal wel, maar het rendement was bijzonder laag. Ik kan me geen goede mogelijkheid in de tweede helft herinneren, op de goal na.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet alleen over balbezit. Defensief stond het heel stevig en er werd leuk en af en toe nuttig gecombineerd, maar dan ontbreekt het aan de individuele scherpte (of kalmte) om dan net die voorzet op maat te geven of die bal tussen de palen te richten.
Elia die paar minuten gewoon weer overtuigend ja. Bilal gaat banken. Toornstra rendeert prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:30 schreef Wicky15 het volgende:
Toch mooi dat Kuyt hem dan maakt.
En blij dat Elia weer terug is
Vond ik ook. Vol op het scheenbeen van El Ahmadi. Had echt gebroken kunnen zijn. In die herhaling zag je pas hoe vies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was mijn stream zo beroerd, of was die overtreding van Klaassen echt gewoon rood?
Ik heb er ook niet echt vrede mee. Wel fijn dat de arbitrage gewoon goed was (op die misser van klaassen na)quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ach ja, nog steeds 5 punten voorsprong. Vooraf had ik dit een prima resultaat gevonden, maar op deze manier...
Overtuigend waarin?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elia die paar minuten gewoon weer overtuigend ja. Bilal gaat banken. Toornstra rendeert prima.
Berghuis zal ook wel balen, die dacht zeker gewoon even basisspeler te worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elia die paar minuten gewoon weer overtuigend ja. Bilal gaat banken. Toornstra rendeert prima.
Ja, niets te klagen over de arbitrage.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt vrede mee. Wel fijn dat de arbitrage gewoon goed was (op die misser van klaassen na)
Gaf in ieder geval de assist op Kuyt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overtuigend waarin?
Viel echt waardeloos in, misschien 1 goeie actie.
Die werd ook als de verlosser binnengehaald.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Berghuis zal ook wel balen, die dacht zeker gewoon even basisspeler te worden.
Wat ik trouwens ook eerst dacht hoor.
Berghuis komt gewoon te kort.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Berghuis zal ook wel balen, die dacht zeker gewoon even basisspeler te worden.
Wat ik trouwens ook eerst dacht hoor.
Wat heeft hij precies gedaan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die scoorde tenminste nog eens, Bilal speelt nu precies als Boeitius in zijn slechte periodequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie kreeg er ook Fernández en Cisse flashbacks bij Bilal?
Veltman geel aangesmeerd, dan ben je al een held.quote:
Veltman dient al geel te krijgen voor het veld te betreden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Veltman geel aangesmeerd, dan ben je al een held.
Ik moest aan Slory denken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie kreeg er ook Fernández en Cisse flashbacks bij Bilal?
Ja, maar hij moet alleen normale schoenen aantrekken ipv die spekzolen die hij nu had ondergebonden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:30 schreef Wicky15 het volgende:
Toch mooi dat Kuyt hem dan maakt.
En blij dat Elia weer terug is
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Uit zijn voorzet kwam uiteindelijk de goal toch?
PSV-Ajax komt ook nog.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Woensdag Excelsior oprollen, zondag Heerenveen. PSV mag volgend weekend naar Vitesse, dus dat wordt weer genieten. Weekend erna AZ-Ajax.
Trok met zijn acties steeds drie man naar zich toe. De reden dat er na zijn komst veel ruimte over rechts kwam.quote:
Dit inderdaad. Mist waarschijnlijk nog wedstrijdritme.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overtuigend waarin?
Viel echt waardeloos in, misschien 1 goeie actie.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:29 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Alles in ogenschouw nemend niet nee. Eerste zestig minuten had het al minstens 2-0 moeten staan, maar dankzij de offday van de ene hersencel van Bilal kwam het er niet van. Ik verwacht dat hij vanavond na het eten in de keuken gaat zitten schijten.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Trok met zijn acties steeds drie man naar zich toe. De reden dat er na zijn komst veel ruimte over rechts kwam.
En de assist natuurlijk, gewoon bekeken neergelegd.
Heerenveen is puntverlies voor jullie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Woensdag Excelsior oprollen, zondag Heerenveen. PSV mag volgend weekend naar Vitesse, dus dat wordt weer genieten. Weekend erna AZ-Ajax.
Nee hoor, jij overdrijft gewoon gigantisch. Hij deed het aardig maar niet beter dan wat er stond.quote:
Oké oké, hij speelde als een Kramer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij overdrijft gewoon gigantisch.
Thanks, hoef ik niet meer te kijken!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heerenveen is puntverlies voor jullie.
Na 65 minuten was de pijp wel een beetje leeg bij jullie (en ons)quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Keyos het volgende:
Beetje dubbel gevoel. Je had de wedstrijd in de eerste helft natuurlijk moeten beslissen (en overall gezien was duidelijk dat Feyenoord verdient bovenaan staat). Maar uiteindelijk ben ik godsgruwelijk blij dat we nog die 1-1 maken. Die goal had ik echt niet meer aan zien komen gezien hoe Feyenoord speelde.
Geen dubbel gevoel hoor. Gewoon een kutgevoel. Er had veel meer ingezeten, bij rust had het al 2-0 moeten staan en ook na de rust had Feyenoord gewoon de beste kansen, al domineerden ze niet zoals de eerste helft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Keyos het volgende:
Beetje dubbel gevoel. Je had de wedstrijd in de eerste helft natuurlijk moeten beslissen (en overall gezien was duidelijk dat Feyenoord verdient bovenaan staat). Maar uiteindelijk ben ik godsgruwelijk blij dat we nog die 1-1 maken. Die goal had ik echt niet meer aan zien komen gezien hoe Feyenoord speelde.
Denk overigens dat het verschil Dolberg en Bilul wel duidelijk is gemaakt met de 2 fragmenten voor de goal.
Gezien de hogere begroting is het ook logisch dat Ajax meer individuele kwaliteit heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord was wel beter, maar dat je 'm niet wint is toch een kwestie van gebrek aan kwaliteit. Deed me een beetje denken aan 2 jaar terug toen mongolen als Te Vrede en Kazim de kansen misten. Dit keer was het Bilal. Volgende keer langzaam Elia en Berghuis weer wat meer speltijd geven a.u.b.
In de Eredivisie heb ik dat nooit zo erg. Tijdens de wedstrijden tegen Sevilla en United zat ik wel echt ongezond gespannen op de bank.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Wicky15 het volgende:
Zometeen dan maar met flinke hoofdpijn kijken naar Chelsea - Man Utd
Ben toch altijd weer blij als zo'n wedstrijd afgelopen is, kan echt niet met die spanning omgaan
Kanjer wat een Calimero ben jij zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:46 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de hogere begroting is het ook logisch dat Ajax meer individuele kwaliteit heeft.
Wij moeten het vooral hebben van het collectief en dan heb je gewoon meer kansen nodig om te scoren. Al met al is onze puntenvoorsprong op Ajax en PSV reuzeknap.
Wat heb jij zitten roken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin Kramer wel steeds meer te waarderen. Als 1e spits is hij natuurlijk waardeloos, maar als breekijzer is hij toch wel van grote waarde. Als hij erin komt, gaat er gewoon veel meer dreiging vanuit.
Al is het maar omdat je 3x gevaarlijker bent uit spelhervattingen.
Onzin. Ik heb bijvoorbeeld Kongolo en Karsdorp 100x liever dan de backs van Ajax. Zet alleen al Sinkgraven en de kans voor open doel van Bilal af tegen Kongolo en die kans voor open doel van Dolberg in het laatste kwartier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:46 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de hogere begroting is het ook logisch dat Ajax meer individuele kwaliteit heeft.
Wij moeten het vooral hebben van het collectief en dan heb je gewoon meer kansen nodig om te scoren. Al met al is onze puntenvoorsprong op Ajax en PSV reuzeknap.
COOLSINGEL!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we voor het laatst kampioen werden, ging het tegen Ajax op precies dezelfde manier als vandaag overigens. Ik ben niet bijgelovig, maar misschien is dit wel een voorteken
Huh, wat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin Kramer wel steeds meer te waarderen. Als 1e spits is hij natuurlijk waardeloos, maar als breekijzer is hij toch wel van grote waarde. Als hij erin komt, gaat er gewoon veel meer dreiging vanuit.
Al is het maar omdat je 3x gevaarlijker bent uit spelhervattingen.
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt wordenquote:
Het hele seizoen verloopt al ongeveer vergelijkbaar tot nu toe.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we voor het laatst kampioen werden, ging het tegen Ajax op precies dezelfde manier als vandaag overigens. Ik ben niet bijgelovig, maar misschien is dit wel een voorteken
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thanks, hoef ik niet meer te kijken!
Niet dat Kramer ooit een duel wint, maargoed.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt worden
Als we geen winterkampioen worden mogen we ons schamen, daarna zakken we waarschijnlijk wel weer wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
18-12 pas. Dan zijn wij alweer weggezakt waarschijnlijk.
Het is wel iemand die je in kan zetten bij een wanhoopsoffensief ja. Een weinig- (of niet-) meevoetballende spits, gewoon iemand die af en toe eens tegen een lange bal aan weet te lopen. Zo iemand die je liever niet nodig hebt, maar áls je hem dan nodig hebt wel van betekenis kan zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt worden
Ik zeg ook niet dat hun op elke positie beter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb bijvoorbeeld Kongolo en Karsdorp 100x liever dan de backs van Ajax. Zet alleen al Sinkgraven en de kans voor open doel van Bilal af tegen Kongolo en die kans voor open doel van Dolberg in het laatste kwartier.
KEA of Vilhena zou ik ook niet in willen ruilen voor een Schöne hoor.
Dit is de perfecte beschrijving van Feyenoord dit seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord heeft gewoon 20% meer power dan de ploegen waar ze tegen spelen. Alle basisspelers zijn fysiek in orde en zijn werkers. Als je dan ook nog eens allemaal een normale techniek hebt dan kom je al een heel eind. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel geniale aanvallen en acties hebben we nu gezien dit seizoen. Het is gewoon zo lang mogelijk eroverheen walsen tot de voorzet eens goed valt of de tactiek van de tegenstander van vermoeidheid uit elkaar valt.
Lastig om dat een heel seizoen vol te gaan houden denk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord heeft gewoon 20% meer power dan de ploegen waar ze tegen spelen. Alle basisspelers zijn fysiek in orde en zijn werkers. Als je dan ook nog eens allemaal een normale techniek hebt dan kom je al een heel eind. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel geniale aanvallen en acties hebben we nu gezien dit seizoen. Het is gewoon zo lang mogelijk eroverheen walsen tot de voorzet eens goed valt of de tactiek van de tegenstander van vermoeidheid uit elkaar valt.
Hebben ze weer goed gezien die Ajaciedenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Jammer dat je het niet eerder beslist. Maar tering, wat is die Dolberg goed... Daar gaan we nog veel last van krijgen.
Jup, goede spelert.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Jammer dat je het niet eerder beslist. Maar tering, wat is die Dolberg goed... Daar gaan we nog veel last van krijgen.
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lastig om dat een heel seizoen vol te gaan houden denk.
Hij creëerde wel zelf de kansen. Maar weet ze steeds op de meest debiele om zeep te helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Bedankt dat jullie Bilal opgesteld hebben vandaag.
Die maakt al sinds het begin van het seizoen een sterke indruk. Heeft maar weinig kansen nodigquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Tuurlijk, maar Berghuis was ook pure aids tot nu toe en Bilal heeft toch 6 assists staan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.
Sterke pot weer van Karsdorp trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.
Precies. Perfect voor een moment als vandaag of vorige keer tegen NEC.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is wel iemand die je in kan zetten bij een wanhoopsoffensief ja. Een weinig- (of niet-) meevoetballende spits, gewoon iemand die af en toe eens tegen een lange bal aan weet te lopen. Zo iemand die je liever niet nodig hebt, maar áls je hem dan nodig hebt wel van betekenis kan zijn.
Die is gewoon weg komende zomer. Hopelijk de hoofdprijs zodat we Kuyt en Bilal kunnen vervangen icm een nieuwe rechtsback.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sterke pot weer van Karsdorp trouwens.
Type Wilkshirequote:Op zondag 23 oktober 2016 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is gewoon weg komende zomer. Hopelijk de hoofdprijs zodat we Kuyt en Bilal kunnen vervangen icm een nieuwe rechtsback.
Sow inderdaad zeg, hoe die ook kan blijven gaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sterke pot weer van Karsdorp trouwens.
Vond hem de eerste helft helemaal niet slecht. Tweede helft onzichtbaar tot de gelijkmakerquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:07 schreef VanKuikeren het volgende:
Wauw, heb echt enorm lopen kankeren op Dirk deze pot. Zo slecht. Vervolgens keihard gejuicht bij de gelijkmaker.
Onzichtbaar? Hij staat gewoon stil, ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond hem de eerste helft helemaal niet slecht. Tweede helft onzichtbaar tot de gelijkmaker
El Ahmadi is echt een koning.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
Dit moet toch wel het lafste Ajax zijn dat ik ooit in de Kuip heb gezien. Jammer dat je dat niet af kon straffen
El Ahmadi > heel het Ajax middenveld
Zien we dan wel weer. Voorlopig nog een heel lang en hopelijk een mooi seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:20 schreef Typisch het volgende:
Wordt wel weer een leuke zomer.
Karsdorp, Kongolo, Berguis en Vilhena zullen sowieso wel vertrekken.
Bilal, Elia, Kuyt en misschien Jensfl kunnen ook wel eens vertrekken.
Vond het vandaag niet zo gepast eerlijk gezegd. Had dan liever een extra diepgaande middenvelder gezien. Die Sanchez pakte naar mijn idee te veel diepe ballen om een type Kramer echt gevaarlijk te laten zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Perfect voor een moment als vandaag of vorige keer tegen NEC.
2013/14 wonnen ze wel terecht, maar verder zijn we iedere keer de betere geweest inderdaad. Daarom verwacht ik ook geen overwinning meer, Ajax weet altijd wel een redelijk resultaat eruit te slepen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat ongelooflijk typisch en frustrerend weer. Sinds die 4-2 van Guidetti ben je bijna elk seizoen thuis verreweg de betere geweest, maar nooit meer gewonnen.
Lekker toch, lekker in je tuin zettenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel het meest kansloze ooit he.
Jeuj. Ik heb een stuk PVC pijp met rood witte stof.
Je gaat gewoon prima meedraaien. Alleen hopen dat de sleet er niet te vroeg op komt ivm de vele wedstrijden. Al hebben we een redelijk goed gebalanceerde bank.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:17 schreef ender_xenocide het volgende:
Gewoon 10 wedstrijden ongeslagen nu. Na vandaag vind ik ze toch wel titelkandidaat nr. 1
Ookal is het seizoen nog lang dit dat zus zo.
Dick Advocaat effect.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef Vasion het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)wij-hadden-voorzien/
geluk is te makkelijk. dat dolberg wel koelbloedig is voor de goal en bilal bijvoorbeeld niet is gewoon kwaliteitsverschil.quote:
Yep. Ook die kans van Botteghin.. tegen PSV kon hij hem rustig aannemen en binnen pegelen. Nu te roekeloos. Tja, dan denk ik toch dat het met druk te maken heeft. Omgaan met druk ook een kwaliteit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
geluk is te makkelijk. dat dolberg wel koelbloedig is voor de goal en bilal bijvoorbeeld niet is gewoon kwaliteitsverschil.
Hij verwart geluk met meer kwaliteit.quote:
Dolberg is wel een geweldige speler. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij verwart geluk met meer kwaliteit.
Dat was de enige aan hun kant die ik goed vond inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dolberg is wel een geweldige speler. Eerlijk is eerlijk.
Verloor alsnog veel duels van Bottegod en Jan Scharie. Maar wel erg koelbloedig ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was de enige aan hun kant die ik goed vond inderdaad.
Heeft Geelgod toch weer goed gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat gewoon prima meedraaien. Alleen hopen dat de sleet er niet te vroeg op komt ivm de vele wedstrijden. Al hebben we een redelijk goed gebalanceerde bank.
Mwa, Bottegod was hem toch wel een paar keer kwijt en Jan-Scharie vond ik al helemaal matig vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verloor alsnog veel duels van Bottegod en Jan Scharie. Maar wel erg koelbloedig ja.
Tot die goal vond ik Jan eigenlijk best goed. Zo'n fout maakt weer duidelijk dat het maar een matige speler is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, Bottegod was hem toch wel een paar keer kwijt en Jan-Scharie vond ik al helemaal matig vandaag.
Absoluut. Altijd onzichtbaar in de Kuip.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:55 schreef Brammess het volgende:
Wat was Ziyech slecht he
@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland@Caland
Ach, was ook gewoon een beetje ongelukkig hoe die bal precies goed voor Dolberg kwam te liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot die goal vond ik Jan eigenlijk best goed. Zo'n fout maakt weer duidelijk dat het maar een matige speler is.
Terrence moet ook gewoon weer naar CV en dan Woudenberg op links. Op links lag er best veel ruimte vandaag maar Kongolo duikt daar maar 3-4x in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, Bottegod was hem toch wel een paar keer kwijt en Jan-Scharie vond ik al helemaal matig vandaag.
Dat is het zeker. Sterk, slim, redelijk snel, technisch aardig, en hij heeft niet zo'n heel vervelend Ajax hoofd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dolberg is wel een geweldige speler. Eerlijk is eerlijk.
En Sanchez.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou het? Ajax is niet dichterbij gekomen en ook hun spel vond ik alles behalve imposant. Tuurlijk jammer dat we niet hebben gewonnen, maar we hebben best aardig gespeeld en staan nog steeds 5 punten voor op Ajax en 7 op PSV.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef Haringkop het volgende:
Het standaard klassieker scenario weer...
We zouden de morele winnaar moeten zijn, maar vermoed juist dat dit ons gaat opbreken.
Wat deed Botteghin bij de tegengoal eigenlijk? Had wel beter rugdekkking kunnen geven.
Sanchez ook sterk. Die gaat snel naar het buitenland. Rest vond ik matig. Ook Ziyech was totaal geen gevaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Op vak s liep het uit de hand. Een vechtpartij waarbij twee gasten KO gingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was trouwens weer rare actie bij uitgang van de maastribune. Stond allemaal politie en beveiling, dat je er niet langs mocht. Het word met de week gekker met die politie inzet. Het is gewoon uitlokken tot het een keer uit de klauwen loopt.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sanchez zeer sterk, Dolberg ook prima al kwam hij niet veel in scorings positie. Maar wat is dat een koele kikker! En Onana heeft ook prima gespeeld trouwens.quote:
Lul niet zo slap man. Er was geen knokpartij. Er werd gedouwd en een iemand ging op zn bek.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op vak s liep het uit de hand. Een vechtpartij waarbij twee gasten KO gingen.
Jijnwas erbij betrokken aan dat bagatelliseren van je.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Er was geen knokpartij. Er werd gedouwd en een iemand ging op zn bek.
Had vervolgens iets aan zn been.
Klaar.
Wat een watjes toch op S.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Er was geen knokpartij. Er werd gedouwd en een iemand ging op zn bek.
Had vervolgens iets aan zn been.
Klaar.
2-0quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week weer een lastige wedstrijd. Heerenveen doet het goed dit seizoen
Nah dat niet, maar kan er zo slecht tegen dat dit soort kansloze verhalen weer eens de wereld in geholpen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jijnwas erbij betrokken aan dat bagatelliseren van je.
gewoon een kameraadjes (krameraadjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit te kijken voor een kaart voor kinderen. Bijna niet meer te krijgen. Ik wil mijn zoon binnenkort voor het eerst mee nemen. Maar zo'n kinderkaart is echt aanzienlijk goedkoper. Maar als ik nu op de site van Feyenoord kijk zie ik als ik een vak kies, voor ieder vak nog maar 1 of 2 kaarten beschikbaar. Ook totaal niet naast elkaar. Zijn al die wedstrijden, tegen Sparta en Vitesse al bijna uitverkocht dan
Dat heb ik geprobeerd. Maar die was tegen Heerenveen was al uitverkocht. En zijn eerste wedstrijd zit ik liever op de lange zijde. Kan ie het goed zien. Met die kameraadjeswedstrijd proppen ze je altijd op vak G of H of zo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon een kameraadjes (krameraadjes![]()
) dag pakken toch ?
Dan verschillen wij daar in mening. Ik vind twee mensen KO en zoals jij zegt verwondingen aan het been toch best heftig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah dat niet, maar kan er zo slecht tegen dat dit soort kansloze verhalen weer eens de wereld in geholpen worden.
Altijd maar dat kansloze overdrijvenEr is gewoon geen fuck aan de hand wederom.
Ik heb een paar keer met Jimbo op S gestaan. Als er gescoord wordt moet je vrezen voor je leven op die trappen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar in mening. Ik vind twee mensen KO en zoals jij zegt verwondingen aan het been toch best heftig.
Er was niemand KO of want dan ook droeftoeterquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar in mening. Ik vind twee mensen KO en zoals jij zegt verwondingen aan het been toch best heftig.
Zo overdreven allemaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer met Jimbo op S gestaan. Als er gescoord wordt moet je vrezen voor je leven op die trappen.
Er waren toch echt twee mensen afgevoerd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er was niemand KO of want dan ook droeftoeter
Gast, jij stapte ook opzij als ze van boven naar beneden kwamen vliegen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo overdreven allemaal.
Ja dr wordt af en toe geduwd.. wil je daar niet instaan dan moet je iets eerder naar t stadion en sta je tussen de stoeltjes; opgelost.
Ja niet mn eerste keer hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo overdreven allemaal.
Ja dr wordt af en toe geduwd.. wil je daar niet instaan dan moet je iets eerder naar t stadion en sta je tussen de stoeltjes; opgelost.
ja gek he? Dat waren zn maatjes die even mee moesten lopen om te vertellen wat er gebeurd was om vervolgens met die gozer mee te gaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er waren toch echt twee mensen afgevoerd.
als dat kan dan doe ik t wel hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, jij stapte ook opzij als ze van boven naar beneden kwamen vliegen.
Maar vechten heb ik niet gezien inderdaad.
Tja gevoel..quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou het? Ajax is niet dichterbij gekomen en ook hun spel vond ik alles behalve imposant. Tuurlijk jammer dat we niet hebben gewonnen, maar we hebben best aardig gespeeld en staan nog steeds 5 punten voor op Ajax en 7 op PSV.
meestal is die toch er net voor?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tja gevoel..
Juist omdat je die echte tik niet hebt uitgedeeld. We laten gewoon punten liggen tegen een mindere tegenstander. Zij lachen in hun vuistje omdat ze in de race blijven.
Ik vrees gewoon de gebruikelijke post-winterstop dip.
Hoor jezelf nu eens manquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tja gevoel..
Juist omdat je die echte tik niet hebt uitgedeeld. We laten gewoon punten liggen tegen een mindere tegenstander. Zij lachen in hun vuistje omdat ze in de race blijven.
Ik vrees gewoon de gebruikelijke post-winterstop dip.
En dan ga je er met 0-3 vanaf volgende week. Oeps.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoor jezelf nu eens manWe staan na 10 wedstrijden gewoon fucking eerste. Hoe lang is dat wel niet geleden? We spelen vanmiddag 1-1 tegen Ajax wat geen schande is. Natuurlijk moet je thuis altijd winnen. Maar een gelijkspel tegen de nummer 2, een directe concurrent, is geen slecht resultaat. Je kan niet alle 34 wedstrijden winnen.
Natuurlijk, de befaamde tik, die wil iedereen uitdelen. Maar dat gebeurt vanmiddag niet. Nou, lekker boeiend. Er is weer een wedstrijd minder te spelen en ze lopen niet in. Volgende week spelen we tegen de #3, Heerenveen, nou laat ze maar komen. Onze verdediging staat als een huis. Er gaan dit seizoen héél weinig ploegen winnen van Feyenoord.
De afgelopen 10 jaar hebben we in januari toch maar 1 wedstrijd gewonnen?quote:
bedankt jomandaquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan ga je er met 0-3 vanaf volgende week. Oeps.
Feyenoord incasseert niet in één wedstrijd even het aantal doelpunten wat we tot nu toe aan goals hebben tegen gehad in één wedstrijdje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
mallerd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet heel groot. Heerenveen speelt leuk voetbal en hebben een goeie reeks nu neergezet. Maar echt veel noemenswaardige tegenstand hebben ze volgens mij nog niet gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord gaat niet thuis verliezen van Heerenveen. Als ze uit moesten had ik het wel zien gebeuren, maar ik zie Ajax daar ook nog wel punten verspelen.
Jij kan niet bepalen wat ik gezien hebt. Zo simpel is het. Het is mijn waarheid. En dat je zo opgefokt reageert zegt natuurlijk alles over jou. Wees trouwens blij dat ik er geen artikel over schrijf op fok!sportquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gek he? Dat waren zn maatjes die even mee moesten lopen om te vertellen wat er gebeurd was om vervolgens met die gozer mee te gaan
écht gast waar haal jij in vredesnaam deze 'stoere' verhalen vandaan. Mensen die dit soort geruchten de wereld in jagen zijn echt het kanker van de samenleving zeg ;r
Nee want ze spelen in de Eredivisie en moeten nog tegen Feyenoord en Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet heel groot. Heerenveen speelt leuk voetbal en hebben een goeie reeks nu neergezet. Maar echt veel noemenswaardige tegenstand hebben ze volgens mij nog niet gehad?
Zondag mogen ze laten zien dat ze een waardig nummer 3 zijn.
Dan moet je toch écht iets beter uit je doppen kijken ben ik bang.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij kan niet bepalen wat ik gezien hebt. Zo simpel is het. Het is mijn waarheid. En dat je zo opgefokt reageert zegt natuurlijk alles over jou. Wees trouwens blij dat ik er geen artikel over schrijf op fok!sport
Doen!quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij kan niet bepalen wat ik gezien hebt. Zo simpel is het. Het is mijn waarheid. En dat je zo opgefokt reageert zegt natuurlijk alles over jou. Wees trouwens blij dat ik er geen artikel over schrijf op fok!sport
Heerlijk, doe mij wat van je optimisme. Ik heb het gewoon te vaak mis zien gaan, dat ik gewoon vind dat je het ijzer moeten smeden als het heet is. Je zag het vanmiddag ook: "wij de kansen, zullen zij wel scoren", het zit een beetje verankerd in de Feyenoord-supporter.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoor jezelf nu eens manWe staan na 10 wedstrijden gewoon fucking eerste. Hoe lang is dat wel niet geleden? We spelen vanmiddag 1-1 tegen Ajax wat geen schande is. Natuurlijk moet je thuis altijd winnen. Maar een gelijkspel tegen de nummer 2, een directe concurrent, is geen slecht resultaat. Je kan niet alle 34 wedstrijden winnen.
Natuurlijk, de befaamde tik, die wil iedereen uitdelen. Maar dat gebeurt vanmiddag niet. Nou, lekker boeiend. Er is weer een wedstrijd minder te spelen en ze lopen niet in. Volgende week spelen we tegen de #3, Heerenveen, nou laat ze maar komen. Onze verdediging staat als een huis. Er gaan dit seizoen héél weinig ploegen winnen van Feyenoord.
Daarom, ik zit wel lekker op N. Al miste ik het zonnetje van de overkant wel vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als dat kan dan doe ik t wel hoor
wil tenslotte niet met een verdraaide knie zitten![]()
![]()
Iets over Jimbo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
Wat zongen ze vanaf S eigenlijk zo massaal een paar keer?
die van hehuhehuhuh drinking all the beer dont wanna go to work?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
Wat zongen ze vanaf S eigenlijk zo massaal een paar keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |