Tweede.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:47 schreef Sloggi het volgende:
'Ziyech weer met een schitterende pass.'
De eerste van de middag.
Nu al geel voor zn directe tegenstanderquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:48[/durl] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/422750]Jihawti het volgende:
Elia heeft de vonken in zijn ogen staan. Dat wordt een goal of een rode kaart.
Toch frappant dat het tegen Ajax altijd zo moeiljk gaat. Gezien het spelbeeld had 3-1 oid niet raar geweest.quote:
Mooi he? Met deze instelling bij zo'n speler is het de dood of de gladiolen. Dit is de eerste van de bos hopelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu al geel voor zn directe tegenstander
Enorm frustrerendquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch frappant dat het tegen Ajax altijd zo moeiljk gaat. Gezien het spelbeeld had 3-1 oid niet raar geweest.
Dat is bijna 20 jaar geleden joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cruz, Kuyt, Tomasson. Helden van weleer.
Is toch altijd zo?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:56 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Arie loopt toch ook alsof ie in zijn broek gescheten heeft
Tapia, Vejinovic, Gustafson?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
En een middenvelder voor de onzichtbare kuyt
Gustafson zit op de bank deze week. Lekker voor de leeuwen gooien!quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
En een middenvelder voor de onzichtbare kuyt
Chronisch tegenwind idd...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik erger me dood aan de traagheid van Kuyt
Heeft iig nog wat loopacties die een tegenstander verrassenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tapia maar eens proberen dan. Had laatst een paar leuke acties.
Kuyt heeft een prima pot gespeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Elia ook onzichtbaar. Wissel godverdomme die trage Kuyt eens voor een speler die een bal op de buitenspelers kan terugleggen.
Prima pot?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kuyt heeft een prima pot gespeeld.
Misschien wel tijd voor een wissel.
Beetje sportiviteit is nog nooit iemand van doodgegaan.quote:
Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Beetje sportiviteit is nog nooit iemand van doodgegaan.
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.quote:
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.
Ik hoor net dat Kramer klaarstaatquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?
Maar we moeten sportief zijn en hem helpenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef Montelly het volgende:
70-80 minuut stond volledig in teken van Ziyech.
Jawel, beide hun eigen fout waar je van moet profiteren. We hebben het niet over een open beenbreuk hequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.
GOD GOD GOD SLOGGIGODquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:14 schreef Sloggi het volgende:
KAPITEINTJE AR JOE LISTNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij dit spel
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?
Haha echt hè!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij deze wedstrijd
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |