Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Beetje sportiviteit is nog nooit iemand van doodgegaan.
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.quote:
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met sportief zijn te maken, je wilt winnen en dan ga je niet de beste speler van de tegenpartij helpen.
Ik hoor net dat Kramer klaarstaatquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuyt er af zou wel een goede zijn. Maar ik vrees dat het weer zoiets wordt als Kramer > Jorgensen.
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het geeft alles met sportiviteit te maken. Een speler heeft pijn cq. kramp, en ondanks dat het een tegenstander betreft waarvan je wilt winnen help je hem.
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de tegenstander een bal verliest ga jij m ook teruggeven?
Maar we moeten sportief zijn en hem helpenquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:10 schreef Montelly het volgende:
70-80 minuut stond volledig in teken van Ziyech.
Jawel, beide hun eigen fout waar je van moet profiteren. We hebben het niet over een open beenbreuk hequote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, want dat is volstrekt niet vergelijkbaar.
GOD GOD GOD SLOGGIGODquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:14 schreef Sloggi het volgende:
KAPITEINTJE AR JOE LISTNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij dit spel
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?
Haha echt hè!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jan Jood die een gelijkspel terecht vindt bij deze wedstrijd
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd heeft twee helften Merkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |