Trollquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Gefeliciteerd met jullie punt. Lucky kakkies.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Zeer zeker niet. Eerste helft 3 100% kansen en 2de helft bovenliggende partij. Terwijl Ajax zowat continu op de grond lag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens als ik eerlijk ben. Hoeveel kansen in de 2e helft?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Nee joh. De 15 minuten vlak na de goal van Ajax ging het even gelijkmatig op, voor de rest had Feyenoord de hele tijd de overhand.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.
Met dezelfde strijdwijze wonnen wij ook "dikverdiend" in Eindhoven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Eerste helft 3 100% kansen en 2de helft bovenliggende partij. Terwijl Ajax zowat continu op de grond lag.
Mwa. Eerste tien minuten na rust waren voor ons. Na de goal leek het nergens op, daarom kreeg Ajax wat meer grip. Vanaf de zeventigste minuut was het puur tegenhouden voor Ajax, die gasten hebben een half uur lang tijdgerekt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de tweede helft heeft Ajax het beter gedaan.
Balbezit win je geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 minuten vlak na de goal van Ajax ging het even gelijkmatig op, voor de rest had Feyenoord de hele tijd de overhand.
Het ene hoort bij het spel, het andere is een blessuregeval. Als je opponent aan de andere kant van het schaakbord ineens kermend in elkaar zakt dan jat je ook niet snel zijn dame. Snap je het verschil nu?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, beide hun eigen fout waar je van moet profiteren. We hebben het niet over een open beenbreuk he
Zet de kansen eens tegenover elkaar. Ajax had misschien drie goede kansen over de hele wedstrijd?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Balbezit win je geen wedstrijden mee.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met dezelfde strijdwijze wonnen wij ook "dikverdiend" in Eindhoven.
Ach ja, nog steeds 5 punten voorsprong. Vooraf had ik dit een prima resultaat gevonden, maar op deze manier...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Fucking zuur dat je dan met maar één puntje genoegen moet nemen.
Ik heb het ook niet alleen over balbezit. Defensief stond het heel stevig en er werd leuk en af en toe nuttig gecombineerd, maar dan ontbreekt het aan de individuele scherpte (of kalmte) om dan net die voorzet op maat te geven of die bal tussen de palen te richten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Balbezit win je geen wedstrijden mee.
Vind ik nog ruim.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zet de kansen eens tegenover elkaar. Ajax had misschien drie goede kansen over de hele wedstrijd?
Alles in ogenschouw nemend niet nee. Eerste zestig minuten had het al minstens 2-0 moeten staan, maar dankzij de offday van de ene hersencel van Bilal kwam het er niet van. Ik verwacht dat hij vanavond na het eten in de keuken gaat zitten schijten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Fucking zuur dat je dan met maar één puntje genoegen moet nemen.
Dat kan allemaal wel, maar het rendement was bijzonder laag. Ik kan me geen goede mogelijkheid in de tweede helft herinneren, op de goal na.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet alleen over balbezit. Defensief stond het heel stevig en er werd leuk en af en toe nuttig gecombineerd, maar dan ontbreekt het aan de individuele scherpte (of kalmte) om dan net die voorzet op maat te geven of die bal tussen de palen te richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |