Huh, wat?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin Kramer wel steeds meer te waarderen. Als 1e spits is hij natuurlijk waardeloos, maar als breekijzer is hij toch wel van grote waarde. Als hij erin komt, gaat er gewoon veel meer dreiging vanuit.
Al is het maar omdat je 3x gevaarlijker bent uit spelhervattingen.
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt wordenquote:
Het hele seizoen verloopt al ongeveer vergelijkbaar tot nu toe.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we voor het laatst kampioen werden, ging het tegen Ajax op precies dezelfde manier als vandaag overigens. Ik ben niet bijgelovig, maar misschien is dit wel een voorteken
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thanks, hoef ik niet meer te kijken!
Niet dat Kramer ooit een duel wint, maargoed.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt worden
Als we geen winterkampioen worden mogen we ons schamen, daarna zakken we waarschijnlijk wel weer wegquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
18-12 pas. Dan zijn wij alweer weggezakt waarschijnlijk.
Het is wel iemand die je in kan zetten bij een wanhoopsoffensief ja. Een weinig- (of niet-) meevoetballende spits, gewoon iemand die af en toe eens tegen een lange bal aan weet te lopen. Zo iemand die je liever niet nodig hebt, maar áls je hem dan nodig hebt wel van betekenis kan zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks. Ik ben alleen blij dat we als we móéten scoren een lantaarnpaal als Kramer hebben om naast Jorg in te brengen als de ballen naar voren gepompt worden
Ik zeg ook niet dat hun op elke positie beter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb bijvoorbeeld Kongolo en Karsdorp 100x liever dan de backs van Ajax. Zet alleen al Sinkgraven en de kans voor open doel van Bilal af tegen Kongolo en die kans voor open doel van Dolberg in het laatste kwartier.
KEA of Vilhena zou ik ook niet in willen ruilen voor een Schöne hoor.
Dit is de perfecte beschrijving van Feyenoord dit seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord heeft gewoon 20% meer power dan de ploegen waar ze tegen spelen. Alle basisspelers zijn fysiek in orde en zijn werkers. Als je dan ook nog eens allemaal een normale techniek hebt dan kom je al een heel eind. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel geniale aanvallen en acties hebben we nu gezien dit seizoen. Het is gewoon zo lang mogelijk eroverheen walsen tot de voorzet eens goed valt of de tactiek van de tegenstander van vermoeidheid uit elkaar valt.
Lastig om dat een heel seizoen vol te gaan houden denk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord heeft gewoon 20% meer power dan de ploegen waar ze tegen spelen. Alle basisspelers zijn fysiek in orde en zijn werkers. Als je dan ook nog eens allemaal een normale techniek hebt dan kom je al een heel eind. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel geniale aanvallen en acties hebben we nu gezien dit seizoen. Het is gewoon zo lang mogelijk eroverheen walsen tot de voorzet eens goed valt of de tactiek van de tegenstander van vermoeidheid uit elkaar valt.
Hebben ze weer goed gezien die Ajaciedenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Jammer dat je het niet eerder beslist. Maar tering, wat is die Dolberg goed... Daar gaan we nog veel last van krijgen.
Jup, goede spelert.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Jammer dat je het niet eerder beslist. Maar tering, wat is die Dolberg goed... Daar gaan we nog veel last van krijgen.
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lastig om dat een heel seizoen vol te gaan houden denk.
Hij creëerde wel zelf de kansen. Maar weet ze steeds op de meest debiele om zeep te helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Bedankt dat jullie Bilal opgesteld hebben vandaag.
Die maakt al sinds het begin van het seizoen een sterke indruk. Heeft maar weinig kansen nodigquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Tuurlijk, maar Berghuis was ook pure aids tot nu toe en Bilal heeft toch 6 assists staan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.
Sterke pot weer van Karsdorp trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hele rechterflank is gebaseerd op Karsdorp...ik ben gewoon voorstander van Berghuis. Die heeft nog een schot vanaf de 16 en een goede pass. Bilal is gewoon te dom om te poepen en zet niemand vrij voor de goal.
Precies. Perfect voor een moment als vandaag of vorige keer tegen NEC.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is wel iemand die je in kan zetten bij een wanhoopsoffensief ja. Een weinig- (of niet-) meevoetballende spits, gewoon iemand die af en toe eens tegen een lange bal aan weet te lopen. Zo iemand die je liever niet nodig hebt, maar áls je hem dan nodig hebt wel van betekenis kan zijn.
Die is gewoon weg komende zomer. Hopelijk de hoofdprijs zodat we Kuyt en Bilal kunnen vervangen icm een nieuwe rechtsback.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sterke pot weer van Karsdorp trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |