Kaas.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat eet jij altijd bij whisky? heb ongelooflijk trek
waarom is gwn oprechte vraagquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga die vieze vraag van je niet beantwoorden
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongoolquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga die vieze vraag van je niet beantwoorden
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had wel in de OP gepast.
[ afbeelding ]
heb je niet gequotequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
Kun je die eten?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had wel in de OP gepast.
[ afbeelding ]
dit lijkt op de penis van herman jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had wel in de OP gepast.
[ afbeelding ]
pffffquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dat ding nooit gebruik hoef ik het ook niet te wassen
wrmquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
voel atlijd wat frictie als ik met crip praat
Ja, zijn geoducks, of in het Nederlands zeepiemels. Nooit gegeten tho.quote:
En bij mij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
voel atlijd wat frictie als ik met crip praat
ben op niemand boosquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat je altijd boos op me bent
Wanneer gebakken vind ik het wel prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, zijn geoducks, of in het Nederlands zeepiemels. Nooit gegeten tho.
Ik meen dat ze qua smaak en textuur een beetje te vergelijken zijn met coquilles. Vooral in de VS kom je die dingen tegen. Maar het is van horen zeggen, nooit geprobeerd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gebakken vind ik het wel prima.
volg je dat nog? ben afgehaakt, moet nog even keer weer aan beginnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
the walking dead begint morgen weer, wat een genot
Ben bij aflevering 6 van het eerste seizoen, vind het echt geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
wacht maar tot je door goede tijden slechte tijden seizoen 2 moetquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 6 van het eerste seizoen, vind het echt geweldig
Een nieuw gezicht in de SC.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
Is mensen eten halal of haram?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik weet wat ik kan verwachtenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volg je dat nog? ben afgehaakt, moet nog even keer weer aan beginnen
Ik alweer bijna 6quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:34 schreef jamesdeen het volgende:
Piet_Piraat al meer dan 11 jaar postende!
Thuis op de luxe bureaustoel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, jij bent bij dat dance-gebeuren?
wow zieke analyste. klopt dit echt? ik vind de sfeer het belangrijkste, dus haak sowieso wel weer aan. blijf wel bazig in kaart gezet allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet wat ik kan verwachten
eerste 2 afleveringen van een seizoen zijn supergoed, dan een paar afleveringen minder, dan een aflevering kut, dan een supervette mid-season cliffhanger, dan weer 2 toffe afleveringen, dan kut, dan een supervette season finale cliffhanger
en dan weer een jaar wachten
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.quote:
lekker met je volle bakkes een beetje schuifelen, good lifequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.
yay we hebben een nieuwe basis gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow zieke analyste. klopt dit echt? ik vind de sfeer het belangrijkste, dus haak sowieso wel weer aan. blijf wel bazig in kaart gezet allemaal
Ik ben niet zo'n fan van die muziek, maar ik kan me prima voorstellen dat het leuk is ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker met je volle bakkes een beetje schuifelen, good life
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Dat kan nooit positief zijn.
Het zijn wat DJ's die tunes draaien verder niet bijzonder of zo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.
ja klopt, weet niet hoeveel seizoenen er nu zijn? maar ben wel aardig op het eindquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yay we hebben een nieuwe basis gevonden
kom we gaan de basis opbouwen
oei er zijn wat problemen in onze basis
oh nog meer problemen, laten we een nieuwe basis zoeken
dat is het ook wel altijd
Nou ja, een officieel FOK!-crew welkom in onze SC dan maar. Dat we maar met z'n allen goede en of luchtige gesprekken mogen voeren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komen
zitten ook alle leeftijden tussen volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel leuk dat er livestream is.
zevende seizoen begint morgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja klopt, weet niet hoeveel seizoenen er nu zijn? maar ben wel aardig op het eind
maar dat is het mooie, het gaat er gewoon om hoe ze iedere keer weer mensen tegenkomen waarmee shit gebeurd, die mogelijkheden zijn eindeloos
hopelijk worden ze wat creatiever
hmmmhmmmmmquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat we maar met z'n allen goede en of luchtige gesprekken mogen voeren.
ben benieuwd, grimes zal nog wle leven zeker ;pquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zevende seizoen begint morgen
ze kunnen nu een andere kant op met wat er gebeurde in de laatste aflevering, maar dat zal wel niet
Klinkt als age of empiresquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yay we hebben een nieuwe basis gevonden
kom we gaan de basis opbouwen
oei er zijn wat problemen in onze basis
oh nog meer problemen, laten we een nieuwe basis zoeken
dat is het ook wel altijd
is op het moment enige personage die ik nog een beetje tof vindquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben benieuwd, grimes zal nog wle leven zeker ;p
Zelf doe ik weleens Chill out draaien met vette Reggae dubs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zitten ook alle leeftijden tussen volgens mij
daryl?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is op het moment enige personage die ik nog een beetje tof vind
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komen
U.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.
Frank, ouwe, levend lijk, bejaarde... Het is mij om het even.
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?quote:
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die agressieve broer was dat toch
ik ben niet zo ver killquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
hij is nog niet zo verquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
ja, kort en krachtig is makkelijker dan een main character boeiend houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6
wie wat waar ligt nog in het middenquote:
mag ik?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steek je vinger in het kiertje
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil morgen niet als een levenloze functioneren
80% Darylquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie gaat Negan denken jullie met Lucille op zijn of haar kop slaan?
Daryl ja?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
80% Daryl
19% Glenn
1% Carl die op wonderbaarlijke manier opeens daarheen teleporteert wat ik hoop
weddenschap van niks dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil best weddenschap doen
positieve note als ik win en positieve note als jij wint
Ik vind Daryl ook wel tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daryl vind ik het tofst, beetje pew pew met zijn pijltjes en ook goed voor het milieu
Ik kan het pas dinsdag zien, maar deal. Als Daryl Lucille op zijn hoofd krijgt moet ik bij jou een positieve note zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil best weddenschap doen
positieve note als ik win en positieve note als jij wint
verhoog je inzet, wat eten ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen weddenschappen aangaan waarvan je weet dat je gaat winnen heb ik geleerd
heb nog nooit zo hard gehoopt op de dood van iemandquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan het pas dinsdag zien, maar deal. Als Daryl Lucille op zijn hoofd krijgt moet ik bij jou een positieve note zetten.
Ik weet wel al wat ik neer ga zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog nooit zo hard gehoopt op de dood van iemand
Was wel geïnteresseerd tot niet zo lang geleden maar prof is koud als ijs en ben inmiddeld mijn interesse in alle mannen verlorenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stiekem wil je wel de warme handen en de tedere aanraking van prof over je lichaam voelen
kan het toch niet lezenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet wel al wat ik neer ga zetten.
Dan maak ik, alleen van die note, uiteraard een screenshot en post ik hier.quote:
lukt je dat wel, een plaatje posten? is best iets modernsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan maak ik, alleen van die note, uiteraard een screenshot en post ik hier.
als die eenmaal smelt is die niet meer te houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was wel geïnteresseerd tot niet zo lang geleden maar prof is koud als ijs en ben inmiddeld mijn interesse in alle mannen verloren
Ik gebruik dan al mijn wilskracht om mijn vingers, ondanks reumatoïde artritis, aan het typen te krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lukt je dat wel, een plaatje posten? is best iets moderns
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die eenmaal smelt is die niet meer te houden
wel zonde, prof is echt een 10/10wouldwifematerial
Mja go for it misschien heb jij meer gelukquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die eenmaal smelt is die niet meer te houden
wel zonde, prof is echt een 10/10wouldwifematerial
kan niet wachtenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik dan al mijn wilskracht om mijn vingers, ondanks reumatoïde artritis, aan het typen te krijgen.
Watje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet wachten
dan ga ik nu met mijn jonge lichaam naar bed, hatsjikidee hoezee
Mijn overgrootvader schilderde, heb hier echt muren vol hangen. Kon het echt geweldig. Helaas nooit ontmoet die man.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb schilderij met boom op Schiermonnikoog hangen.
Trusten hermannetje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet wachten
dan ga ik nu met mijn jonge lichaam naar bed, hatsjikidee hoezee
Prof heeft al meerdere malen aanstalten gemaakt liefdevolle seksuele handelingen bij mij te verrichten maar ik ben al voorzien en jij ziet er zo ongelukkig uit. Misschien dat Prof wat betekenis aan je leven kan gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mja go for it misschien heb jij meer geluk
Is dit een dating tipoc?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prof heeft al meerdere malen aanstalten gemaakt liefdevolle seksuele handelingen bij mij te verrichten maar ik ben al voorzien en jij ziet er zo ongelukkig uit. Misschien dat Prof wat betekenis aan je leven kan geven
ik hoorde een en ander over jou bohquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, waarom dit over mij gaat is me ook een raadsel
Omdat je een spontane gezellige jonge knappe vrijgezelle man bent en Ober een kut heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, waarom dit over mij gaat is me ook een raadsel
leugensquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde een en ander over jou boh
dit gaat over mortaxx hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat je een spontane gezellige jonge knappe vrijgezelle man bent en Ober een kut heeft.
Ben je echt jelly?quote:
Ik speel nooit jelly kaarten en weenie waar je het over hebtquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
altijd die jelly kaart, hzaw speelde hem ook al
Ik gun je haar ook hoorquote:
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggotsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onee de verliefd- kaart, dat is dezelfde counter stapelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik speel nooit jelly kaarten en weenie waar je het over hebt
Okie, komt in ordequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.
Frank, ouwe, levend lijk, bejaarde... Het is mij om het even.
hahaha, dit jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggots
Dat zijn mijn trapkaartenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
onee de verliefd- kaart, dat is dezelfde counter stapel
Gewoon op de computer kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggots
ik wil ook niet daten, wil gewoon gelijk alles of nietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil met helemaal niemand hier daten
Dan doe je dat toch niet muts.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil met helemaal niemand hier daten
Ja dat welquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie mij willen daten?
neequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als met kaarsjes enzo? neequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij zou mij niet willen daten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou alleen jou willen datenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou mij niet willen daten.
alleen met een fles whisky erbij kan het wat wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een picknick in het park op een zwoele zomeravond met wijn, stokbroodje en lekkere hapjes?
Prof, ze neemt ons niet serieusquote:
ik heb een black label in de kast staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen met een fles whisky erbij kan het wat worden
ik deed m'n rechterhand welquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, ik denk dat je niet tevreden bent met jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |