leugensquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde een en ander over jou boh
dit gaat over mortaxx hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat je een spontane gezellige jonge knappe vrijgezelle man bent en Ober een kut heeft.
Ben je echt jelly?quote:
Ik speel nooit jelly kaarten en weenie waar je het over hebtquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
altijd die jelly kaart, hzaw speelde hem ook al
Ik gun je haar ook hoorquote:
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggotsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onee de verliefd- kaart, dat is dezelfde counter stapelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik speel nooit jelly kaarten en weenie waar je het over hebt
Okie, komt in ordequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.
Frank, ouwe, levend lijk, bejaarde... Het is mij om het even.
hahaha, dit jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggots
Dat zijn mijn trapkaartenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
onee de verliefd- kaart, dat is dezelfde counter stapel
Gewoon op de computer kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3264x1836 hoezo ik neuk je de moeder met je databundel stelletje faggots
ik wil ook niet daten, wil gewoon gelijk alles of nietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil met helemaal niemand hier daten
Dan doe je dat toch niet muts.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil met helemaal niemand hier daten
Ja dat welquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie mij willen daten?
neequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als met kaarsjes enzo? neequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij zou mij niet willen daten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou alleen jou willen datenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou mij niet willen daten.
alleen met een fles whisky erbij kan het wat wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een picknick in het park op een zwoele zomeravond met wijn, stokbroodje en lekkere hapjes?
Prof, ze neemt ons niet serieusquote:
ik heb een black label in de kast staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen met een fles whisky erbij kan het wat worden
ik deed m'n rechterhand welquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, ik denk dat je niet tevreden bent met jezelf
wil eerlijk gezegd ook niet echt genomen worden, heb weleens wat in mn kont gestopt, maar als je dat niet aanhoudt blijft het onwennig aanvoelenquote:
hou echt van je speelde karakter terwijl je toch je grenzen weet te stellenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil eerlijk gezegd ook niet echt genomen worden, heb weleens wat in mn kont gestopt, maar als je dat niet aanhoudt blijft het onwennig aanvoelen
ik doe niet aan daten, dus een antwoord geven op die vraag heeft geen nutquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en jij? heb je een oogje op een fokker met pit
links voelt altijd wel beter, maar zodra je sneller gaat en naar je hoogtepunt werkt daalt de spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat kan maar je linker heeft enige afkeer voor je dus dat is weer in balans
speelde? gespeelde? speelse?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou echt van je speelde karakter terwijl je toch je grenzen weet te stellen
Al 33 jaar en we kennen elkaar 39 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |