wil eerlijk gezegd ook niet echt genomen worden, heb weleens wat in mn kont gestopt, maar als je dat niet aanhoudt blijft het onwennig aanvoelenquote:
hou echt van je speelde karakter terwijl je toch je grenzen weet te stellenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil eerlijk gezegd ook niet echt genomen worden, heb weleens wat in mn kont gestopt, maar als je dat niet aanhoudt blijft het onwennig aanvoelen
ik doe niet aan daten, dus een antwoord geven op die vraag heeft geen nutquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en jij? heb je een oogje op een fokker met pit
links voelt altijd wel beter, maar zodra je sneller gaat en naar je hoogtepunt werkt daalt de spanningquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat kan maar je linker heeft enige afkeer voor je dus dat is weer in balans
speelde? gespeelde? speelse?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou echt van je speelde karakter terwijl je toch je grenzen weet te stellen
Al 33 jaar en we kennen elkaar 39 jaar.quote:
ah ook gewoon gelijk ervoor gaan, mooi hoor, huppekee in het diepequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik doe niet aan daten, dus een antwoord geven op die vraag heeft geen nut
Dat woord alleen al. 'Daten'. Ril. Krampachtigheid ten top.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik doe niet aan daten, dus een antwoord geven op die vraag heeft geen nut
ik ga liever diep met jou op intellectueel vlakquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ook gewoon gelijk ervoor gaan, mooi hoor, huppekee in het diepe
is ook maar hoe je het zelf invult, ik vond daten erg leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat woord alleen al. 'Daten'. Ril. Krampachtigheid ten top.
Ik herinner me iets met een rollende zeeman en een bierflesje wat door de poeperd gingquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil eerlijk gezegd ook niet echt genomen worden, heb weleens wat in mn kont gestopt, maar als je dat niet aanhoudt blijft het onwennig aanvoelen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de spanning in zijn leven zit hem duidelijk in het moderatorschap
mijn intellectuele vlak lijkt op die van noelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga liever diep met jou op intellectueel vlak
We lopen aardig gelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 33 jaar en we kennen elkaar 39 jaar.
Je onderschat jezelf, ik vind het leuk en schattig dat de enige slechte eigenschap die je hebt te weinig erkenning voor jezelf is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mijn intellectuele vlak lijkt op die van noel
no thanx diabloquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ook gewoon gelijk ervoor gaan, mooi hoor, huppekee in het diepe
ik vind het echt lief dat je je vrienden zo voedt met complimentenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf, ik vind het leuk en schattig dat de enige slechte eigenschap die je hebt te weinig erkenning voor jezelf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |