quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die eenmaal smelt is die niet meer te houden
wel zonde, prof is echt een 10/10wouldwifematerial
Mja go for it misschien heb jij meer gelukquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die eenmaal smelt is die niet meer te houden
wel zonde, prof is echt een 10/10wouldwifematerial
kan niet wachtenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik dan al mijn wilskracht om mijn vingers, ondanks reumatoïde artritis, aan het typen te krijgen.
Watje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet wachten
dan ga ik nu met mijn jonge lichaam naar bed, hatsjikidee hoezee
Mijn overgrootvader schilderde, heb hier echt muren vol hangen. Kon het echt geweldig. Helaas nooit ontmoet die man.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb schilderij met boom op Schiermonnikoog hangen.
Trusten hermannetje.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet wachten
dan ga ik nu met mijn jonge lichaam naar bed, hatsjikidee hoezee
Prof heeft al meerdere malen aanstalten gemaakt liefdevolle seksuele handelingen bij mij te verrichten maar ik ben al voorzien en jij ziet er zo ongelukkig uit. Misschien dat Prof wat betekenis aan je leven kan gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mja go for it misschien heb jij meer geluk
Is dit een dating tipoc?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prof heeft al meerdere malen aanstalten gemaakt liefdevolle seksuele handelingen bij mij te verrichten maar ik ben al voorzien en jij ziet er zo ongelukkig uit. Misschien dat Prof wat betekenis aan je leven kan geven
ik hoorde een en ander over jou bohquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, waarom dit over mij gaat is me ook een raadsel
Omdat je een spontane gezellige jonge knappe vrijgezelle man bent en Ober een kut heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, waarom dit over mij gaat is me ook een raadsel
leugensquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde een en ander over jou boh
dit gaat over mortaxx hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat je een spontane gezellige jonge knappe vrijgezelle man bent en Ober een kut heeft.
Ben je echt jelly?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |