Daryl ja?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
80% Daryl
19% Glenn
1% Carl die op wonderbaarlijke manier opeens daarheen teleporteert wat ik hoop
weddenschap van niks dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil best weddenschap doen
positieve note als ik win en positieve note als jij wint
Ik vind Daryl ook wel tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daryl vind ik het tofst, beetje pew pew met zijn pijltjes en ook goed voor het milieu
Ik kan het pas dinsdag zien, maar deal. Als Daryl Lucille op zijn hoofd krijgt moet ik bij jou een positieve note zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil best weddenschap doen
positieve note als ik win en positieve note als jij wint
verhoog je inzet, wat eten ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen weddenschappen aangaan waarvan je weet dat je gaat winnen heb ik geleerd
heb nog nooit zo hard gehoopt op de dood van iemandquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan het pas dinsdag zien, maar deal. Als Daryl Lucille op zijn hoofd krijgt moet ik bij jou een positieve note zetten.
Ik weet wel al wat ik neer ga zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog nooit zo hard gehoopt op de dood van iemand
Was wel geïnteresseerd tot niet zo lang geleden maar prof is koud als ijs en ben inmiddeld mijn interesse in alle mannen verlorenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stiekem wil je wel de warme handen en de tedere aanraking van prof over je lichaam voelen
kan het toch niet lezenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet wel al wat ik neer ga zetten.
Dan maak ik, alleen van die note, uiteraard een screenshot en post ik hier.quote:
lukt je dat wel, een plaatje posten? is best iets modernsquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan maak ik, alleen van die note, uiteraard een screenshot en post ik hier.
als die eenmaal smelt is die niet meer te houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was wel geïnteresseerd tot niet zo lang geleden maar prof is koud als ijs en ben inmiddeld mijn interesse in alle mannen verloren
Ik gebruik dan al mijn wilskracht om mijn vingers, ondanks reumatoïde artritis, aan het typen te krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lukt je dat wel, een plaatje posten? is best iets moderns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |