Zelf doe ik weleens Chill out draaien met vette Reggae dubs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zitten ook alle leeftijden tussen volgens mij
daryl?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is op het moment enige personage die ik nog een beetje tof vind
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komen
U.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.
Frank, ouwe, levend lijk, bejaarde... Het is mij om het even.
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?quote:
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die agressieve broer was dat toch
ik ben niet zo ver killquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
hij is nog niet zo verquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
ja, kort en krachtig is makkelijker dan een main character boeiend houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6
wie wat waar ligt nog in het middenquote:
mag ik?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steek je vinger in het kiertje
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil morgen niet als een levenloze functioneren
80% Darylquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie gaat Negan denken jullie met Lucille op zijn of haar kop slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |