wow zieke analyste. klopt dit echt? ik vind de sfeer het belangrijkste, dus haak sowieso wel weer aan. blijf wel bazig in kaart gezet allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet wat ik kan verwachten
eerste 2 afleveringen van een seizoen zijn supergoed, dan een paar afleveringen minder, dan een aflevering kut, dan een supervette mid-season cliffhanger, dan weer 2 toffe afleveringen, dan kut, dan een supervette season finale cliffhanger
en dan weer een jaar wachten
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.quote:
lekker met je volle bakkes een beetje schuifelen, good lifequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.
yay we hebben een nieuwe basis gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow zieke analyste. klopt dit echt? ik vind de sfeer het belangrijkste, dus haak sowieso wel weer aan. blijf wel bazig in kaart gezet allemaal
Ik ben niet zo'n fan van die muziek, maar ik kan me prima voorstellen dat het leuk is ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker met je volle bakkes een beetje schuifelen, good life
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Dat kan nooit positief zijn.
Het zijn wat DJ's die tunes draaien verder niet bijzonder of zo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik vind het ook altijd wel grappig om te zien. Niet om te luisteren en zeker niet om erbij te zijn, maar wel om te zien. Kan het hier helaas niet ontvangen.
ja klopt, weet niet hoeveel seizoenen er nu zijn? maar ben wel aardig op het eindquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yay we hebben een nieuwe basis gevonden
kom we gaan de basis opbouwen
oei er zijn wat problemen in onze basis
oh nog meer problemen, laten we een nieuwe basis zoeken
dat is het ook wel altijd
Nou ja, een officieel FOK!-crew welkom in onze SC dan maar. Dat we maar met z'n allen goede en of luchtige gesprekken mogen voeren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komen
zitten ook alle leeftijden tussen volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel leuk dat er livestream is.
zevende seizoen begint morgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja klopt, weet niet hoeveel seizoenen er nu zijn? maar ben wel aardig op het eind
maar dat is het mooie, het gaat er gewoon om hoe ze iedere keer weer mensen tegenkomen waarmee shit gebeurd, die mogelijkheden zijn eindeloos
hopelijk worden ze wat creatiever
hmmmhmmmmmquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat we maar met z'n allen goede en of luchtige gesprekken mogen voeren.
ben benieuwd, grimes zal nog wle leven zeker ;pquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zevende seizoen begint morgen
ze kunnen nu een andere kant op met wat er gebeurde in de laatste aflevering, maar dat zal wel niet
Klinkt als age of empiresquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yay we hebben een nieuwe basis gevonden
kom we gaan de basis opbouwen
oei er zijn wat problemen in onze basis
oh nog meer problemen, laten we een nieuwe basis zoeken
dat is het ook wel altijd
is op het moment enige personage die ik nog een beetje tof vindquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben benieuwd, grimes zal nog wle leven zeker ;p
Zelf doe ik weleens Chill out draaien met vette Reggae dubs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zitten ook alle leeftijden tussen volgens mij
daryl?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is op het moment enige personage die ik nog een beetje tof vind
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
haha geen zorgen, gewoon van fok, zie je reacties hier een paar jaar voorbij komen
U.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat mag ik eigenlijk niet meteen aan nieuweling vragen, maar als je me een plezier willen doen:alsjeblieft geen meneer en zeker geen u.
Frank, ouwe, levend lijk, bejaarde... Het is mij om het even.
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?quote:
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die agressieve broer was dat toch
ik ben niet zo ver killquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
hij is nog niet zo verquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie krijgt met Lucille te maken denk je?
ja, kort en krachtig is makkelijker dan een main character boeiend houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer character development in 1 seizoen dan Daryl in 6
wie wat waar ligt nog in het middenquote:
mag ik?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steek je vinger in het kiertje
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil morgen niet als een levenloze functioneren
80% Darylquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie gaat Negan denken jullie met Lucille op zijn of haar kop slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |