Vraag me af of het nog wel een wit huis blijftquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 06:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
En hierom wil ik nu dat Trump het wordt ik kan niet wachten op de foto's van hoe hij het interieur van het witte huis verkracht.
blind of wikileaks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij gelooft Trump nog altijd blind?
Hij zal wel verdrietig zijn dat hij zijn rode power tie niet om mocht. Arme Donald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Kijkt iemand dit? Trump en Clinton worden geroast door verschillende lui.
Over de Washington Times:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
The Obama-Clinton banana republic
http://m.washingtontimes.(...)ton-banana-republic/
quote:With its conservative editorial bent, the paper also became a crucial training ground for many rising conservative journalists and a must-read for those in the movement. A veritable who's who of conservatives—Tony Blankley, Frank J. Gaffney Jr., Larry Kudlow, John Podhoretz and Tony Snow—has churned out copy for its pages
Jaja, dont shoot the messenger. Je moet echter wel weten uit welke hoek dergelijke stukken komen.quote:In 2007, the Mother Jones news magazine said that the Times had become "essential reading for political news junkies" soon after its founding, and described the paper as a, "conservative newspaper with close ties to every Republican administration since Reagan."
Wat zegt dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:30 schreef Delibird het volgende:
Het zegt genoeg dat Clinton in het debat een vraag van Trump over het geld dat ze van landen als Saudi-Arabië krijgt negeerde.
Dat ze weet dat het erg fout is.quote:
Geweldig. 2 dagen terug zit je hier mensen aan te vallen als ze klagen over anti-Trump media en nu dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over de Washington Times:
[..]
[..]
Jaja, dont shoot the messenger. Je moet echter wel weten uit welke hoek dergelijke stukken komen.
Aha dus als je een keer niet ingaat op dubieuze insinuaties ben je automatisch fout?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:39 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat ze weet dat het erg fout is.
Wat Trump zegt over vrouwen valt in het niets bij wat die landen doen met vrouwen en homo's.
Ja natuurlijk want jij zegt het en dan is het niet waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over de Washington Times:
[..]
[..]
Jaja, dont shoot the messenger. Je moet echter wel weten uit welke hoek dergelijke stukken komen.
Dat zij geld aanneemt van die landen is een vaststaand feit. Dat zij er vervolgens niet op ingaat toont aan dat ze weet dat ze het niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha dus als je een keer niet ingaat op dubieuze insinuaties ben je automatisch fout?
Dus je held Trump is verkrachter, racist en fraudeur?
Geen erg sterk verhaal.
Volgens mij ben je in de war met andere users.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:40 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Geweldig. 2 dagen terug zit je hier mensen aan te vallen als ze klagen over anti-Trump media en nu dit.![]()
Sterk verhaal wel. En is aangetoond dat ze dat persoonlijk aannam? Of ging dat om haar foundation? Want bij de foundation van Trump is wel degelijk fraude aangetoond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:43 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat zij geld aanneemt van die landen is een vaststaand feit. Dat zij er vervolgens niet op ingaat toont aan dat ze weet dat ze het niet kan verdedigen.
De aantijgingen tegen Trump zijn niet bewezen. Dus hoeft hij er niet op in te gaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha dus als je een keer niet ingaat op dubieuze insinuaties ben je automatisch fout?
Geen erg sterk verhaal.
Ja "vrouwenrechten" verdedigster Clinton had natuurlijk nog noooooooit gehoord dat een vrouw waardeloos is in SA.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:43 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat zij geld aanneemt van die landen is een vaststaand feit. Dat zij er vervolgens niet op ingaat toont aan dat ze weet dat ze het niet kan verdedigen.
De aantijgingen tegen Trump zijn niet bewezen. Dus hoeft hij er niet op in te gaan.
Er is niks dubieus aan, zoals Clinton zelf al zei zijn de donateurs van de Clinton Foundation gewoon openbaar:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen erg sterk verhaal.
Lijkt me stug. Zij zal meer gedaan hebben voor de vrouwenrechten aldaar dan jij op pakweg 99,999% van de mensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
[..]
Ja "vrouwenrechten" verdedigster Clinton had natuurlijk nog noooooooit gehoord dat een vrouw waardeloos is in SA.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:46 schreef Delibird het volgende:
[..]
Er is niks dubieus aan, zoals Clinton zelf al zei zijn de donateurs van de Clinton Foundation gewoon openbaar:
Kingdom of Saudi Arabia https://www.clintonfounda(...)to+%2425%2C000%2C000
Als Trump een verkrachter is, is Bill dat helemaal en is Hillary dus een verdediger van een verkrachter.
Neemt zij geld aan, of doet haar foundation dat? Nogal belangrijk in deze lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:43 schreef fixatoman het volgende:
[..]
oh dus we gaan mij vergelijken met Clinton....quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Zij zal meer gedaan hebben voor de vrouwenrechten aldaar dan jij op pakweg 99,999% van de mensen.
CLINTON foundation. Doet die naam geen belletje rinkelen????quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Neemt zij geld aan, of doet haar foundation dat? Nogal belangrijk in deze lijkt mij.
Inderdaad, moeilijk hè om te zien dat de waarheid gewoon op de website van de Clinton Foundation staat.quote:
Je begrijpt hopelijk wel dat, ondanks dat ze dezelfde naam hebben, het geen persoonlijke bankrekening van Clinton is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
CLINTON foundation. Doet die naam geen belletje rinkelen????
Waarom klaagt Clinton dan over dingen die de Trump Organization doet, als dat zo'n wezenlijk verschil is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Neemt zij geld aan, of doet haar foundation dat? Nogal belangrijk in deze lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |