Maar dat kun je onmogelijk alleen op de democraten afschuiven anders is cognitieve dissonantie idd het juiste woord maar slaat het ook op jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Democraten hebben niet "al decennia" een plan om alles kapot te bombarderen en dan de Kennedy en Clinton Foundation erheen sturen om zakken te vullen en goede sier te maken. Wat zij weer kan uitventen als "caring mother" blabla.
Cognitieve dissonantie is idd het juiste woord.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trump is gedaald naar een kans van 12,6% op fivethirtyeight.
Gedaald. Naar 12,6%. Ik herhaal het maar even.
En ze speelden natuurlijk ook onder een hoedje met de neoconservatieven?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Democraten hebben niet "al decennia" een plan om alles kapot te bombarderen en dan de Kennedy en Clinton Foundation erheen sturen om zakken te vullen en goede sier te maken. Wat zij weer kan uitventen als "caring mother" blabla.
Al die kwaliteitskrantjes en al die kwaliteitsite'tjes en als die politieke deskundigen falen al sinds de verkiezingen begonnen. Waarom zou ik dan hun mening serieus nemen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook al de handdoek in de ring gegooid zie ik. Anders zou je toch wel hopen dat z'n kansen eindelijk eens een beetje zouden groeien.
Vandaar de Golfoorlog deel 1 en 2 onder de Democraten. Classic Clinton.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heeft niets met meningen te maken, maar met polls en statistiek. Maar gewoon niet doen inderdaad, mij verder een zorg, en dan op 8 november (28 november volgens Trump trouwens) heel verbaasd zijn als hij verliest.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al die kwaliteitskrantjes en al die kwaliteitsite'tjes en als die politieke deskundigen falen al sinds de verkiezingen begonnen. Waarom zou ik dan hun mening serieus nemen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:40 schreef Hexagon het volgende:
Een betere splijtzwam kunnen de democraten zich niet wensen.
Even een disclaimer, ik geloof de polls in het algemeen wel en denk dat Trump gaat verlizen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waarom is dit volgens jou een vergelijkbare situatie?
Dat was onder Republikeinse presidenten en het toppunt van de Vietnam oorlog (met napalm en tapijtbombardementen naar de bevolking), met de grootste mensenrechtenschendingen, vond plaats door Nixon en Kissinger.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vandaar de Golfoorlog deel 1 en 2 onder de Democraten. Classic Clinton.
Maar als ik die polls en statistiek geloofd had dan zou Trump 0,000000001% kans gehad hebben dat hij de republikeinse kandidaat voor de presidentsverkiezingen zou worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft niets met meningen te maken, maar met polls en statistiek. Maar gewoon niet doen inderdaad, mij verder een zorg, en dan op 8 november (28 november volgens Trump trouwens) heel verbaasd zijn als hij verliest.
Wie is die vrouw uiterst rechts? Bill zijn sigaarbewerker?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hey Bill i have a good track record in running companies into the ground and working with idiots, lets do the same with the GOP by making me their nominee"
Ja en de opmerking "Je bent al 30 jaar aan de top en je hebt niets gedaan" zouden mensen aan het denken moeten zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:42 schreef Doublepain het volgende:
Mooi hoe feministisch ze telkens lulde tot Trump haar confronteerde over het geld uit landen waar vrouwen geen recht hebben, dat ontweek ze meteen.
Dat is mijn punt, een bijzonder groot deel van de bombardementen komt niet van Clinton/de Democraten. Doen alsof zij alles plat wil bombarderen om daarna goede sier te maken doet af aan de waarheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was onder Republikeinse presidenten en het toppunt van de Vietnam oorlog (met napalm en tapijtbombardementen naar de bevolking), met de grootste mensenrechtenschendingen, vond plaats door Nixon en Kissinger.
Het is maar een heel klein beetje vergelijkbaar, voor de brexit referendum waren er niet echt vergelijkbare peilingen terwijl het politieke klimaat in de VS wel goed in kaart is gebracht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:47 schreef fixatoman het volgende:
Maar het is natuurlijk wel enigszins vergelijkbaar omdat beide unieke situaties zijn waar stereotype boze blanke onder/midden klasse die al jaren niet stemmen een grote invloed kunnen hebben. Ook zit je met de vergelijkbare situatie dat jongeren pro-Hillary/remain zijn/waren maar uiteindelijk niet gaan/gingen stemmen.
Laat Trump het niet horenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wie is die vrouw uiterst rechts? Bill zijn sigaarbewerker?
Wat een groot verschil is met kansrekening in de beide situaties is dat bij de Brexit de kans nationaal alleen moest swingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:47 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Even een disclaimer, ik geloof de polls in het algemeen wel en denk dat Trump gaat verlizen.
Maar het is natuurlijk wel enigszins vergelijkbaar omdat beide unieke situaties zijn waar stereotype boze blanke onder/midden klasse die al jaren niet stemmen een grote invloed kunnen hebben. Ook zit je met de vergelijkbare situatie dat jongeren pro-Hillary/remain zijn/waren maar uiteindelijk niet gaan/gingen stemmen.
http://www.realclearpolit(...)urce=hootsuite#pollsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar als ik die polls en statistiek geloofd had dan zou Trump 0,000000001% kans gehad hebben dat hij de republikeinse kandidaat voor de presidentsverkiezingen zou worden.
Ik denk dus ook dat Trump gaat verliezen, maar het zou me niet verbazen als hij het wel (iets) beter zal doen dan de polls.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein beetje vergelijkbaar, voor de brexit referendum waren er niet echt vergelijkbare peilingen terwijl het politieke klimaat in de VS wel goed in kaart is gebracht.
Dat is gewoon een domme leugen, want in datzelfde fivethirtyeigt stond hij al aan het begin van die voorverkiezingen fier bovenaan de polls.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar als ik die polls en statistiek geloofd had dan zou Trump 0,000000001% kans gehad hebben dat hij de republikeinse kandidaat voor de presidentsverkiezingen zou worden.
Is wel een bijzonder clubje inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VS lopen zich al decennia te bemoeien met het Midden-Oosten, maar nu blijkt allemaal voort te komen uit een diabolisch plan van Clinton, in een poging meer geld te verdienen.
Juist. Die Green Party valt dus ook niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |