De VS lopen zich al decennia te bemoeien met het Midden-Oosten, maar nu blijkt allemaal voort te komen uit een diabolisch plan van Clinton, in een poging meer geld te verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/GreenPartyUS/status/788923252131323905
Spijker, kop.
Clinton is echt verschrikkelijk ja. Net zo erg als Trump. Meest corrupte Democratische presidentskandidaat ooit. Nog corrupter dan de overschatte Kennedy.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja wat een drama voor de US en de wereld.
Dat minachtende reptiel lachje van Clinton....dat deed het 'm weer bij mij. Wat een vreselijk gedrocht.
madquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:28 schreef Chewie het volgende:
Ah Dutchko leidt gewoon aan het syndroom van Trump.
Best ernstige aandoening waarbij de patiënt er stellig van overtuigt is dat die alles goed doet en ziet maar als het mis gaat of verliest het nooit aan de patiënt zelf ligt.
Yup.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doet elke journalist na elk interview met een politicus.
Whatever man.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:28 schreef Chewie het volgende:
Best ernstige aandoening waarbij de patiënt er stellig van overtuigt is dat die alles goed doet en als het mis gaat of verliest het nooit aan de patiënt zelf ligt.
Trump is gedaald naar een kans van 12,6% op fivethirtyeight.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:28 schreef Chewie het volgende:
Best ernstige aandoening waarbij de patiënt er stellig van overtuigt is dat die alles goed doet en als het mis gaat of verliest het nooit aan de patiënt zelf ligt.
Die doen me nog steeds het meeste denken aan de PSP van vroeger, vooral na het zien van beelden van hun conventie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
Juist. Die Green Party valt dus ook niet serieus te nemen.
Denk je nu echt dat die US mongolen mij interesseren?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trump is gedaald naar een kans van 12,6% op fivethirtyeight.
Gedaald. Naar 12,6%. Ik herhaal het maar even.
1 voordeel als Hillary president wordt: We kunnen al die Hillarygroupies 4 jaar lang confronteren met het falen van hun idool.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Whatever man.
Ga jij maar lekker fappen op Hillary en denken dat alles goed gaat komen.
Trump is gedaald naar 12,6% nadat hij vannacht de eerste presidentskandidaat in de hele geschiedenis van Amerika was die zei dat hij nog niet weet of hij de uitslag wel zal accepteren. Whehehe.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ten koste van wat? Een paar lekkere conflikten waar weer duizenden mensen zllen sterven? Nee dank je.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
1 voordeel als Hillary president wordt: We kunnen al die Hillarygroupies 4 jaar lang confronteren met het falen van hun idool.
Lekker interessant. Heb je het debat zelf wel gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling en grammatica verontrustend. In letterlijk elke post - hoe kort ook - ontdek ik fouten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat die US mongolen mij interesseren?
Wat ik verontrustend vindt is dat jullie al die lulkoek gewoon slikken.
De Democraten hebben niet "al decennia" een plan om alles kapot te bombarderen en dan de Kennedy en Clinton Foundation erheen sturen om zakken te vullen en goede sier te maken. Wat zij weer kan uitventen als "caring mother" blabla.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VS lopen zich al decennia te bemoeien met het Midden-Oosten, maar nu blijkt allemaal voort te komen uit een diabolisch plan van Clinton, in een poging meer geld te verdienen.
Juist. Die Green Party valt dus ook niet serieus te nemen.
Ja grappig hoor.......quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:33 schreef Chewie het volgende:
Hillarygroupies ik denk niet dat je die hier op Fok! tegenkomt in tegenstelling tot idiote fanboys die een strak plassertje krijgen van narcistische gekken.
Wel grappig dat je volgens die idiote fanboys gelijk een Hillary fan moet zijn als je kritiek hebt op hun grote voorbeeld
Ah, je hebt ook al de handdoek in de ring gegooid zie ik. Anders zou je toch wel hopen dat z'n kansen eindelijk eens een beetje zouden groeien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lekker interessant. Heb je het debat zelf wel gezien?
Tja dat gebeurd er als je 8 jaar in the land of the free verblijft.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jouw spelling en grammatica verontrustend. In letterlijk elke post - hoe kort ook - ontdek ik fouten.
Gebeurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja dat gebeurd er als je 8 jaar in the land of the free verblijft.
Doet de Amerikaanse regering niets aan allerhande conflicten in de wereld dan is het verwijt "Hillary lets conflicts escalate, then sends in the Clinton Foundation to rebuild". Wel makkelijk want zo heb je een mooie sluitende redenering om altijd te zeiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/GreenPartyUS/status/788923252131323905
Spijker, kop.
Ik kan je melden dat de Serviërs en Vietnamezen daar iets anders over denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Democraten hebben niet "al decennia" een plan om alles kapot te bombarderen en dan de Kennedy en Clinton Foundation erheen sturen om zakken te vullen en goede sier te maken. Wat zij weer kan uitventen als "caring mother" blabla.
Cognitieve dissonantie is idd het juiste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |