Ik ben bang dat de optie om dijken te verhogen behoorlijk overschat wordt. Op een gegeven moment kom je gewoon op een punt dat een doorbraak geen ongemakje meer veroorzaakt, maar elke doorbraak een grotere ramp wordt dan de watersnoodramp van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle dijken verhogen, rivieren omleiden, sluizen en bruggen vernieuwen. Er komt dan namelijk ook nog een flink wat extra water vanuit de Alpen.

Die support Trump trouwens.quote:

Laat dit alsjeblieft een grap zijn.quote:

Vooral gericht op het provoceren van Clinton natuurlijk, net als bij het vorige debat. Helaas is dat voor Trump eerder een gevalletje projectie aangezien Clinton wel vrij goed in staat is om 'on script' te blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gasten van Hillary gericht op elitair Amerika en van Trump de gewonen man/vrouw.

Wat gaat de gewone man of vrouw van Malik Obama leren dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gasten van Hillary gericht op elitair Amerika en van Trump de gewonen man/vrouw.

Omdat hij Obama niet mag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef oompaloompa het volgende:
Waarom leent die halfbroer van Obama zich hiervoor?

Ha ok, fair enoughquote:

Ik las vorig jaar die blogs ook, maar de entertainment waarde is flink gedaald waardoor ik nu vaak halverwege al afhaak. Hij is de ultieme slachtofferrol geworden met zijn "ik steun Clinton voor mijn eigen veiligheid en daarmee kom ik neutraal over met mijn waardering voor Trump", en zijn verhaal over fraude bij de Iowa voorverkiezing omdat Trump niet won, en vanwege zijn rare seksisme die telkens weer opduikt. Zijn voorspelling van een landslide voor Trump komt ook niet meer voor in de blogs, wat volgens hem komt door 'externe effecten'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:42 schreef Mike het volgende:
Ik lees graag artikelen van Scott Adams, omdat het iemand is wiens hersenen altijd net wat anders lijken te werken dan bij anderen. En ik vind hem erg humoristisch (Dilbert).
Vandaag schrijft hij een blog waarin hij uitlegt waarom het beeld 'Trump = Hitler' volgens hem niet klopt: http://blog.dilbert.com/p(...)-presidential-debate

Er gaan geruchten dat Obama in werkelijkheid nog steeds moslim is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Is die broer niet moslim trouwens? Ik dacht dat Trump alle moslims Amerika uit wilde hebben, niet eentje uitnodigen.

Dat wil hij niet eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Is die broer niet moslim trouwens? Ik dacht dat Trump alle moslims Amerika uit wilde hebben, niet eentje uitnodigen.

Nee. Hij wilde geen nieuwe kanslozen importeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Hij en Hillary zouden best door een deur kunnen, stiekem.quote:

Weet niet in hoeverre het klopt, maar ik heb ook al vreemde dingen mee gemaakt op Twitter. Zoals een filmpje van Trump dat niet in mijn timeline verscheen of inderdaad bepaalde tweets. Heeft volgens mij echter meer met het nieuwe timeline algoritme te maken dan een actie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar die blogs ook, maar de entertainment waarde is flink gedaald waardoor ik nu vaak halverwege al afhaak. Hij is de ultieme slachtofferrol geworden met zijn "ik steun Clinton voor mijn eigen veiligheid en daarmee kom ik neutraal over met mijn waardering voor Trump", en zijn verhaal over fraude bij de Iowa voorverkiezing omdat Trump niet won, en vanwege zijn rare seksisme die telkens weer opduikt. Zijn voorspelling van een landslide voor Trump komt ook niet meer voor in de blogs, wat volgens hem komt door 'externe effecten'.
Natuurlijk maakt hij het zichzelf makkelijk door beargumenteren dat Trump geen Hitler is. Die stropop is geen uitdaging, en hangt daar vervolgens aannames aan vast dat Trump goed is in risk management, en het beste verandering kan bewerkstelligen. Mmmm.
Hij start binnenkort ook een oorlog tegen Twitter als de eigenaar van Twitter niet binnen 2 dagen reageert op zijn vragen. Want hij denkt dat hij gecensureerd wordt en dat Twitter daarmee landverraad pleegt. Uiteraard stelt hij alleen maar vragen, als een soort van cop out zoals hij veelvuldig toont.
Al met al niet de intellectuele denker voor Trump die je eventueel zou verwachten op basis van de komische Dilbert strips.
Normaal is dat zoiets:quote:#TrumpTapes
Donald Trump caught on hot microphone...
Dat had ik nog nooit eerder gezien.quote:#GuardiansOfTheGalaxyVol2
15.3K Tweets

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |