Terwijl global warming niks met simpelweg het warmer worden van de aarde te maken heeft, maar met het verergeren van de extremen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van beiden kanten van het debat zijn dat juist de grappige perks, die ik niet zou willen missen.
Is het op 17 oktober 22 graden gaan de pro-opwarmers twitteren: kijk dan, kijk dan, open je ogen.
Vriest het eind april nog gaan de anti-opwarmers twitteren: kijk dan, kijk dan, open je ogen.
Kun je dan niet beter thirdparty stemmen? Straks krijg je zo'n Brexitsituatie waarbij iets zoveel proteststemmen kreeg, dat er daadwerkelijk een meerderheid voor ontstond.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat ze een betere bestuurder zal zijn en haar beleid beter voor het land zal zijn economisch en internationaal.
Maar ik zou voor hem hebben gestemd als stem tegen (jaja daar is die dan) de establishment en omdat het me geweldig lijkt om mee te maken.heb ik beet een paar procent minder koopkracht voor over.
Hoe dan ook er gebeurt wel iets met het klimaat momenteel. Kunnen we dat als nietige mensen omdraaien? Ik ben heel sceptisch.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Terwijl global warming niks met simpelweg het warmer worden van de aarde te maken heeft, maar met het verergeren van de extremen.
Mij lijkt het logischer om beide situaties zorgwekkend te vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van beiden kanten van het debat zijn dat juist de grappige perks, die ik niet zou willen missen.
Is het op 17 oktober 22 graden gaan de pro-opwarmers twitteren: kijk dan, kijk dan, open je ogen.
Vriest het eind april nog gaan de anti-opwarmers twitteren: kijk dan, kijk dan, open je ogen.
Je leest het verkeerd, ik wil juist Trump omdat het dan een circus gaat worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter thirdparty stemmen? Straks krijg je zo'n Brexitsituatie waarbij iets zoveel proteststemmen kreeg, dat er daadwerkelijk een meerderheid voor ontstond.
Het is niet de boodschapper die ik belachelijk maak, maar de boodschap. Oeh, kijk, er staan mensen met Trump borden in de achtergrond. Tientallen mensen! Nu kloppen de polls niet waarin Trump ver achterloopt bij Clinton! 100 mensen in beeld < 40% van likely voters. Net zoals 1 sneeuwvlok < decennia globale temperaturen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik... val de boodschapper aan! Snel!! Negeer de boodschap!!
Maar jij vindt het niet ironisch? CNN die een hoop shit zegt terwijl er letterlijk achter zich het tegenovergestelde gebeurt.
En nee, global warming is geen hoax.
Uiteindelijk wel. Maar het zal niet makkelijk gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook er gebeurt wel iets met het klimaat momenteel. Kunnen we dat als nietige mensen omdraaien? Ik ben heel sceptisch.
Ik had onlangs nog een artikel gelezen dat de schade die wij hebben aangericht toch wel redelijk permanent* en onomkeerbaar is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook er gebeurt wel iets met het klimaat momenteel. Kunnen we dat als nietige mensen omdraaien? Ik ben heel sceptisch.
Ik ben sceptisch, voor een land als NL zal het gewoon betekenen dat je je dijken moet verhogen, wat ons wel lukt. Voor Bangladesh betekent dit: miljoenen klimaatvluchtelingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar het zal niet makkelijk gaan.
Waar de fuck heb ik het over polls?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is niet de boodschapper die ik belachelijk maak, maar de boodschap. Oeh, kijk, er staan mensen met Trump borden in de achtergrond. Tientallen mensen! Nu kloppen de polls niet waarin Trump ver achterloopt bij Clinton! 100 mensen in beeld < 40% van likely voters. Net zoals 1 sneeuwvlok < decennia globale temperaturen.
Inderdaad goed advies.quote:"Ze hadden het een tijd terug over het gebrek aan voters voor Trump en dat Trump toch echt z'n best moet gaan doen om mensen aan te spreken"
Lijkt me goed advies aan Trump, anders gaat ie verliezen.
Een circus waarbij mensenlevens op het spel staan. Welke kandidaat het ook wordt, ze gaan keuzes maken die gaan over leven en dood. Dan zou ik toch liever niet hebben dat dergelijke keuzes in een circus gemaakt worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd, ik wil juist Trump omdat het dan een circus gaat worden.
Zelf denk ik dat we als mensheid wel de technologie kunnen ontwikkelen om de schade ongedaan te maken en uiteindelijk zelfs het klimaat kunnen beheersen en naar onze hand kunnen zetten. Maar op dit moment is die technologie er nog lang niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch, voor een land als NL zal het gewoon betekenen dat je je dijken moet verhogen, wat ons wel lukt. Voor Bangladesh betekent dit: miljoenen klimaatvluchtelingen.
Dat kan, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat we als mensheid wel de technologie kunnen ontwikkelen om de schade ongedaan te maken en uiteindelijk zelfs het klimaat kunnen beheersen en naar onze hand kunnen zetten. Maar op dit moment is die technologie er nog lang niet.
Ik denk dat ook. Hopelijk hebben we elkaar nog niet vernietigd voor die tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat we als mensheid wel de technologie kunnen ontwikkelen om de schade ongedaan te maken en uiteindelijk zelfs het klimaat kunnen beheersen en naar onze hand kunnen zetten. Maar op dit moment is die technologie er nog lang niet.
Ja ik claim ook niet dat ik moreel hoger sta dan de zure HRC aanhangers hoor. Ben een aardige jongen maar een leven in Amerika boeit me net zo veel als een leven in Nederland en een leven in Afrika: niet echt veel. Ik zou (als ik Amerikaan was en mocht stemmen) een paar procent koopkracht verliezen, dat heb ik er best voor over.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een circus waarbij mensenlevens op het spel staan. Welke kandidaat het ook wordt, ze gaan keuzes maken die gaan over leven en dood. Dan zou ik toch liever niet hebben dat dergelijke keuzes in een circus gemaakt worden.
Omdat je een domme opmerking maakt over CNN. Waarom die drang van jou?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar de fuck heb ik het over polls?
Waarom die drang om er constant zaken bij te verzinnen?
Nu ook weer dat hele global warming gedoe.
[..]
Inderdaad goed advies.
Neemt niet weg dat het gewoon een grappig gezicht is wat er op de livestream van CNN gebeurde.
Dat was het enige wat ik zei, jij haalt er vervolgens polls en global warming bij.
Nogmaals, waarom die drang?
Alle dijken verhogen, rivieren omleiden, sluizen en bruggen vernieuwen. Er komt dan namelijk ook nog een flink wat extra water vanuit de Alpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch, voor een land als NL zal het gewoon betekenen dat je je dijken moet verhogen, wat ons wel lukt. Voor Bangladesh betekent dit: miljoenen klimaatvluchtelingen.
Ja, klopt, maar dat zie ik ons land wel voor mekaar krijgen, ook omdat het niet plotseling maar geleidelijk gaat, problemen doen zich voor in Derdewereldlanden uiteraard en die mensen gaan op de vlucht en dan krijgen we er ook mee te maken. Ook Syrië probleem is voor een deel veroorzaakt door klimaat, verkeerde reactie van de regering etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle dijken verhogen, rivieren omleiden, sluizen en bruggen vernieuwen. Er komt dan namelijk ook nog een flink wat extra water vanuit de Alpen.
Vergeet ook niet de effecten van extremere weersomstandigheden op bijvoorbeeld de land- en tuinbouw. Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alle dijken verhogen, rivieren omleiden, sluizen en bruggen vernieuwen. Er komt dan namelijk ook nog een flink wat extra water vanuit de Alpen.
quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Nigger bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |