Oh leuk wanneer is dat? Kijk ik ook altijd. Matthijs op zijn best.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb wel zin in de nacht vd popmuziek.
's nachts slaap ik altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 november vanaf 11 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk wanneer is dat? Kijk ik ook altijd. Matthijs op zijn best.
Altijd veel te beperkt een bepaald (ethisch verantwoord) hoekje van de muziek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh duurt nog even. Denk dat ik tegen die tijd het topic wel voorbij zie komen. En dan lekker op de bank, wijntje erbij, goed gezelschap, gezellig.quote:
Ja geen disco verdomme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd veel te beperkt een bepaald (ethisch verantwoord) hoekje van de muziek.
Ja, dat houd je zolang je in Nederland TV of Radio gebruikt als enige media om aan muziek te komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd veel te beperkt een bepaald (ethisch verantwoord) hoekje van de muziek.
Ik vind dit soort shit wel erg zoetig vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Muziek met strings is doorgaans erg mooi om naar te luisteren.
Niks mis met wat zoet, zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit soort shit wel erg zoetig vaak.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:03 schreef DavidTwente het volgende:
Was Douwe onder invloed? Hij had wel grote pupillen.
Het valt mij soms op. Dan zie ik mensen met vergrote pupillen en dan vergelijk ik het met de mensen die bij die persoon zijn. Jan Mulder had dus hele kleine pupillen (studio, veel lampen), vandaar...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Mijn halve oog is ook pupil normaliter.
Dan hebben ze echt moeite om met onderwerpen te komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:15 schreef Anoonumos het volgende:
Wij vroegen daarom een aantal reclamebureaus om een comeback- spot te bedenken voor de campagne van Donald Trump.
[ afbeelding ]
Larry Davidquote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:15 schreef Anoonumos het volgende:
Wij vroegen daarom een aantal reclamebureaus om een comeback- spot te bedenken voor de campagne van Donald Trump.
[ afbeelding ]
Dat Nick Cave door Cohen geļnspireerd is? Zou goed kunnen, ik ken zijn (Cohen) werk daarvoor niet goed genoeg voor. Maar het was mij nog niet eerder opgevallen.quote:
Impliceer je hier nu dat Mart op bepaalde terreinen geen kenner is?quote:
Oh ja dom van mijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Impliceer je hier nu dat Mart op bepaalde terreinen geen kenner is?
Cohen gaat in ieder geval al wat langer mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Nick Cave door Cohen geļnspireerd is? Zou goed kunnen, ik ken zijn (Cohen) werk daarvoor niet goed genoeg voor. Maar het was mij nog niet eerder opgevallen.
Neuh dat is wel primaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Dan mogen ze die tetten ook wel blurren die hangen er zowat uit.
De BBC is wat minder preuts dan de Amerikaanse TV.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Dan mogen ze die tetten ook wel blurren die hangen er zowat uit.
Zijn eerste solo l.p. begint met een cover van Cohen: Avalanche.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Nick Cave door Cohen geļnspireerd is? Zou goed kunnen, ik ken zijn (Cohen) werk daarvoor niet goed genoeg voor. Maar het was mij nog niet eerder opgevallen.
Het zijn juist spotjes voor Trumpquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zap even langs en gelijk weer anti Trump propaganda.
JE VERWACHT HET NIET
Geloof jij het?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zijn juist spotjes voor Trump
Dat je dit ooit nog zou zeggen hequote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:46 schreef Anoonumos het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor luckytv
Deze (de derde) was wel aardig.quote:
Klopt, maar ik bedoelde dat het de enige was tot nu toe die positief voor Trump bedoeld was.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, die stem leek nergens op.
danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Deze zijn slechter als die voor Hillerie.
Dat was ik sowieso al niet echt van plan, maar toch bedankt voor de aanbevelingquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen gaat Twan vertellen dat Hillary glansrijk heeft gewonnen volgens de CNN poll terwijl alle andere polls zullen laten zien dat Trump weer de beste was.
Je hoeft dus niet te kijken.
Daarom gaat het zo goed in de peilingen met Trump sinds het eerste debat.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen gaat Twan vertellen dat Hillary glansrijk heeft gewonnen volgens de CNN poll terwijl alle andere polls zullen laten zien dat Trump weer de beste was.
Gaat 9 van de 10 keer op voor dit programma.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
De peilingen gelovenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Daarom gaat het zo goed in de peilingen met Trump sinds het eerste debat.
Je kunt inderdaad beter kijken naar de modellen van FiveThirtyEight / the Upshot / Predictwise. Wordt het niet beter van voor Trump overigens.quote:
Mwah vond Twan de laatste keer redelijk objectief. Als enige trouwens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Sterker nog, de toon in de Nederlandse media is echt een stuk positiever over de kansen / prestaties van Trump dan die in de VS.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:56 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Mwah vond Twan de laatste keer redelijk objectief. Als enige trouwens.
De heren en dames die te gast waren bij RTL Late Night en Pauw te gast waren zeer negatief over Trump en heel erg positief over Clinton.
Hangt erg af welke media je bekijkt natuurlijk. Als je niet verder komt dan CNN dan klopt het.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterker nog, de toon in de Nederlandse media is echt een stuk positiever over de kansen / prestaties van Trump dan die in de VS.
Ik lees vooral de geschreven media. WSJ, WaPo, NYT, Atlantic, Politico, Economist (eigenlijk Brits), enzoverder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt erg af welke media je bekijkt natuurlijk. Als je niet verder komt dan CNN dan klopt het.
WSJ en NYT zijn de grootste pro Clinton kranten die er zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees vooral de geschreven media. WSJ, WaPo, NYT, Atlantic, Economist (eigenlijk Brits), enzoverder.
Recent is de WSJ één van de meest negatieve, maar de NYT zit in de middenmoot:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
WSJ en NYT zijn de grootste pro Clinton kranten die er zijn.
Er valt dan ook weinig pro Trump te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
WSJ en NYT zijn de grootste pro Clinton kranten die er zijn.
Hij heeft een prijs gewonnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:19 schreef richolio het volgende:
Waarom hebben over Martin Garrix als je het over elektronische muziek en synths wil hebben
Weet ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft een prijs gewonnen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
Z-zwart? Hij durfde het bijna niet te zeggen
Matthijs zegt het nu zelf ook: dat interview met Hanneke Groenteman. Was echt een mooi gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:39 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoop Hanneke Groenteman. Wat een topwijf is dat
Sowieso erg toevallig dat de winnaar al om het hoekje staat te wachten om op te mogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:43 schreef Martinello het volgende:
Doorgestoken kaart zou Trump zeggen.
Die wist het al hoor, die was uitgenodigd, dat zei Matthijs ook aan het begin van het gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso erg toevallig dat de winnaar al om het hoekje staat te wachten om op te mogen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hé, hij is zwart. Doe eens links zijn!
Ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Een gesprek afkappen voor zo een kutlucky
Mies ziet inderdaad beter uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sonja Barend ziet er verlepter uit dan Mies Bouwman.
Ja zo leek het wel alsof Tijs had gewonnen .Erg vreemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:43 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat Thijs van den Brink het had gewonnen.
Sylvana had hem daar goed te pakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:49 schreef superniger het volgende:
Sylvana Simons VS Simek was echt een TOPSHOW
Wtf zijn millenials?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:11 schreef monkyyy het volgende:
15 minuten omdat de spanningsboog van millenials niet zo lang is.
Mensen uit 2000 kunnen onmogelijk 17 zijn, Hansie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf zijn millenials?
Mensen uit 2000 zijn hooguit zeventien.
Daarom waarom zitten er dan mensen van mijn leeftijd aan tafel ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen uit 2000 kunnen onmogelijk 17 zijn, Hansie.
De groep mensen die geboren is tussen begin 80s en begin 00s. Adolescenten en pubers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf zijn millenials?
Mensen uit 2000 zijn hooguit zeventien.
Ah dus iemand van dertig zit in dezelfde groep als iemand van vijftien juist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De groep mensen die geboren is tussen begin 80s en begin 00s. Adolescenten en pubers.
Ik verzin de definitie niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah dus iemand van dertig zit in dezelfde groep als iemand van vijftien juist.
Basically iedereen onder de 36 dus.quote:
nou och jee zeg. Wel goden natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowel Federer als Nadal buiten de top 5 => einde tijdperk Nadal en Federer.
En dat al ruim 10 jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou och jee zeg. Wel goden natuurlijk
Whehe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:46 schreef Arcee het volgende:
Doe dan iets wat meer dan tien mensen nog kennen.
Dat is dan ook een tough act to follow!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Soundos is nog slechter dan de poppenspelers. Knap hoor.
Vandaag of dit seizoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb even geturfd hoeveel ik heb gelachen. Nou, precies NUL keer.
Mwah, kopspijkers was nog wel succesvol totdat hij vertrok natuurlijk. Wat zijn domste keuze ooit wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:53 schreef Tem het volgende:
Matthijs gaat Jack Spijkerman achterna. Te lang doorgaan en dan totaal mislukken bij de commerciėlen. Beste zou zijn als hij gewoon stopt en 1x in het jaar de top 2000 quiz doet ofzo.
Daar was de glans ook vanaf aan het gaan hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, kopspijkers was nog wel succesvol totdat hij vertrok natuurlijk. Wat zijn domste keuze ooit was
Het had niet nog 5 jaar door moeten gaan nee, maar ik denk dat DWDD ook 3 jaar geleden al op het stadium was waar kopspijkers toen wellicht wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar was de glans ook vanaf aan het gaan hoor.
Ja, DWDD is al veel te ver heen inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had niet nog 5 jaar door moeten gaan nee, maar ik denk dat DWDD ook 3 jaar geleden al op het stadium was waar kopspijkers toen wellicht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |