Ach, zeggen Hillary supporters ook over Trump.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef Montov het volgende:
Echte patriots.twitter:CNNJason twitterde op maandag 17-10-2016 om 17:34:21Trump supporter at rally says "Hillary needs to be taken out" Watch: https://t.co/vwicB9i7vo reageer retweet
Ja, dat is ook zeker gebruikelijk. Stevens en Souter traden allebei af onder Obama.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Okay, good enough.
Supreme court judges dienen in principe tot de dood, maar kunnen ze ook uit eigen afweging opstappen?
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Okay, good enough.
Supreme court judges dienen in principe tot de dood, maar kunnen ze ook uit eigen afweging opstappen?
Dat is het scary part hier en in de VS en op internet in zijn algemeenheid. Ik vind 'm spot on op vrijwel alles, misschien wat lichtzinnig over de Clinton foundation, maar ook daar is nog geen smoking gun gevonden behalve de typische connect-the-dots van internet-roeptoeters.quote:
Heb je de O'Keefe video bekeken?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef Montov het volgende:
Echte patriots.twitter:CNNJason twitterde op maandag 17-10-2016 om 17:34:21Trump supporter at rally says "Hillary needs to be taken out" Watch: https://t.co/vwicB9i7vo reageer retweet
De burgemeester van New York Bill de Blasio denkt dat ze echt zijn:quote:
http://observer.com/2016/(...)aims-of-voter-fraud/quote:Mayor Bill de Blasio said today that Manhattan Board of Elections Commissioner Alan Schulkin’s “crazy” assertions about voter fraud and the municipal identification program are proof he is not fit for his job, and demanded the commissioner step down immediately.
Schulkin, a Democrat, was secretly recorded by conservative nonprofit Project Veritas claiming that de Blasio’s IDNYC initiative does not properly verify individuals’ identities and enables people to commit election fraud. He also said people are unaware that in minority neighborhoods—including African-American, Hispanic and Chinese—organizations “bus people around to vote” to different polling sites so they can get more votes for themselves, and argued New York needs a Republican-advocated voter I.D. law.
twitter:wikileaks twitterde op maandag 17-10-2016 om 21:27:41We can confirm Ecuador cut off Assange's internet access Saturday, 5pm GMT, shortly after publication of Clinton's Goldman Sachs speechs. reageer retweet
Gaan zelfs geruchten dat 14 andere wikileaks medewerkers ook zonder internet hebben gezeten. Alsof het een gecoördineerde actie was.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:wikileaks twitterde op maandag 17-10-2016 om 21:27:41We can confirm Ecuador cut off Assange's internet access Saturday, 5pm GMT, shortly after publication of Clinton's Goldman Sachs speechs. reageer retweet
Ik ga het maar zeggen. Ik denk dat Clinton een keer wordt aangeklaagd door een partij. Ik denk dat er mensen zijn die hier een zaak van willen maken.quote:A senior official at the U.S. State Department tried to push the Federal Bureau of Investigation in 2015 into dropping its insistence that an email from Hillary Clinton's private server contained classified information, according to summaries of interviews with FBI officials released by the FBI on Monday.
Clinton is geen topkandidaat echter het alternatief, Trump, is natuurlijk nog veel beroerder...quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef Refragmental het volgende:
De ene leak na de andere voor Clinton. De schandalen stapelen zich op.
De smerige tactieken toegepast door de DNC komen allemaal uit.
En nog steeds zijn er hier mensen die het durven opnemen voor Clinton.
Wat zijn dat dan voor zwakzinnigen vraag ik mij af?
Moet Clinton in het openbaar, en op film, met 200 getuigen, een zwangere vrouw een mes in de buik steken en een klein kind onthoofden voordat men eens gaat inzien dat dat mens zwaar ingeschikt is om president te zijn?
Serieus... wat is de beweegreden dat mensen deze smerige shit van haar blijven slikken?
Dit klinkt als een genuanceerd verhaal waarmee je twijfelaars overtuigt. En al helemaal niet als een crybaby in een slachterrol.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef Refragmental het volgende:
De ene leak na de andere voor Clinton. De schandalen stapelen zich op.
De smerige tactieken toegepast door de DNC komen allemaal uit.
En nog steeds zijn er hier mensen die het durven opnemen voor Clinton.
Wat zijn dat dan voor zwakzinnigen vraag ik mij af?
Moet Clinton in het openbaar, en op film, met 200 getuigen, een zwangere vrouw een mes in de buik steken en een klein kind onthoofden voordat men eens gaat inzien dat dat mens zwaar ingeschikt is om president te zijn?
Serieus... wat is de beweegreden dat mensen deze smerige shit van haar blijven slikken?
Dit is echt serieuze shit. Ik kijk nu Fox news zij praten erover, CNN nog niet. Dit is denk ik het grootste nieuws tot nu toe. Mogelijk nieuw onderzoek?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Wyand het volgende:
Today, House Oversight and Government Reform Committee Chairman Jason Chaffetz (R-UT) and House Intelligence Committee Chairman Devin Nunes (R-CA) released the following statement and summary findings after the Federal Bureau of Investigation (FBI) released additional files related to its investigation of Secretary Hillary Clinton’s use of a private email server.
“We find Under Secretary Kennedy’s actions extremely disturbing. Those who receive classified intelligence should not barter in it – that is reckless behavior with our nation’s secrets. Someone who would try to get classification markings doctored should not continue serving in the State Department or retain access to classified information. Therefore, President Obama and Secretary Kerry should immediately remove Under Secretary Kennedy pending a full investigation.”
https://oversight.house.g(...)inton-investigation/
"Ja maar hullie doen het ook"quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit klinkt als een genuanceerd verhaal waarmee je twijfelaars overtuigt. En al helemaal niet als een crybaby in een slachterrol.
Ik denk, en dat is een aanname van mij, dat je niet wil dat jouw visie mainstream wordt. Je wilt bij een minderheid horen die het Grote Complot doorziet. Als er te weinig ophef is omdat iedereen het ermee eens is, dan ga je misschien alien probing introduceren om weer leven in de brouwerij te krijgen.
Kijk, dat iemand van Clintons department vindt dat een bepaalde email niet vertrouwelijk is, kan een legio aan oorzaken hebben. Maar dat klinkt als afwachten op feiten en omgaan met nuances. Nee, het zal wel intimidatie zijn geweest in een corrupte overheid.
Mensen inhuren bij demonstraties is ook weer zo'n verhaal waar ik al een eerdere reactie op heb gegeven. O'Keefe is al berucht door misleiding bij het Acorn-schandaal waarin hij een schadevergoeding moest betalen aan iemand die in zijn video's was. Zo'n persoon op zijn blauwe ogen beloven gebeurt alleen omdat het overeenkomt met het Grote Complot.
In een normaal verkiezingsjaar had dit meer aandacht gekregen, maar nu gaat de aandacht uit naar een narcist die vrouwen ongevraagd op de mond pakt of erger. En later ontkent met als excuus dat ze lelijk zijn. Een presidentskandidaat die voor het eerst in 40 jaar zijn belastingaangiftes niet vrijgeeft. Iemand die zijn politieke tegenstander in de cel wil gooien als een soort dictator van een bananenrepubliek. Iemand die een rechter aanvalt op de herkomst van zijn ouders. Iemand die ouders van een omgekomen soldaat beledigt omdat ze moslim zijn. De lijst gaat door. Dat kan je leuk afdoen als "heel toevallig dat dit in een verkiezingscampagne naar boven komt" of "de media zitten in de zak van Clinton", maar dankzij de alu-hoedjes en feitenontkennende Breitbart figuren is Trump de presidentskandidaat. En ze schieten zichzelf nu in de voet. Het gedrag van Trump valt niet te overtreffen door Clinton. Trump trumps Clinton op elk schandaal.
Dat geeft morgen ook weer wat headlines in de kranten. Never mind dat een SuperPac van Cruz hier mee begon, en de NYT kennelijk foto's van haar publiceerde waar ze trots op is: Bill Clinton moet ervoor boeten. Ik snap dat zo'n politieke campagne zwaar is op het persoonlijke leven van de familie, maar zorg eerst dat je een beetje een goed excuus hebt voor wat Donald Trump allemaal uitkraamt.quote:Melania Trump on dredging up Bill Clinton's infidelities: 'They're asking for it'
“Well, if they bring up my past, why not?” Melania Trump asked, according to an excerpt of her interview with Fox News’ Ainsley Earhardt.
(...)
Based on coverage of her, Melania Trump contended, it’s only right that Hillary Clinton’s husband undergoes similar media scrutiny.
“They're asking for it. They started,” Melania Trump told Fox News. “They started from the — from the beginning of the campaign putting my — my picture from modeling days. That was my modeling days and I'm proud what I did. I worked very hard.”
http://www.politico.com/s(...)delities-fair-229900
Het is inderdaad bizar hoe vaak mensen hier roepen zodra er weer iets smerigs van Clinton tevoorschijn komt... "Ja maar Trump doet dat ook", of "Ja maar Trump is erger".quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
"Ja maar hullie doen het ook"
Nog drie (lange) weken te gaan met nog wat nasleep en dan zijn we ook weer verlost van al deze shit.
En John McCain komt terug op zijn eerdere verklaring en geeft aan dat hij de eventuele nominatie van Clinton serieus gaat bekijken en op basis van de kwalificaties gaat beoordelen:quote:Trump campaign left out of Alaska voter guide
Alaskans won’t find any information about Donald Trump in their voter’s guide this year, after the GOP presidential nominee's campaign failed to submit biographical data and a candidate statement.
The voter guide, which hit mailboxes this weekend, includes candidate statements from Democrats Hillary Clinton and Tim Kaine, Green Party nominee Jill Stein and her running mate, Ajamu Baraka, the Constitution Party nominee and an independent candidate. But state elections officials say the Trump campaign and Libertarian nominee Gary Johnson did not submit materials ahead of an Aug. 30 deadline.
Josie Bahnke, Alaska’s director of elections, sent letters to the Republican National Committee, Speaker Paul Ryan (R-Wis.) and Tuckerman Babcock, the chairman of the Alaska Republican Party, seeking information from the Trump campaign. But none of those groups responded in time to be included in the pamphlet.
Trump’s campaign in Alaska is run by Jim Crawford, a conservative businessman. The campaign in May named former state Rep. Tom Anderson, who served a five-year prison sentence in 2007 after being convicted of money laundering and bribery charges during his time in office, as its state spokesman, the Alaska Dispatch News reported.
Recent surveys have shown a surprisingly close contest in the normally reliable Republican state.
http://thehill.com/blogs/(...)f-alaska-voter-guide
Trump is ook erger.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is inderdaad bizar hoe vaak mensen hier roepen zodra er weer iets smerigs van Clinton tevoorschijn komt... "Ja maar Trump doet dat ook", of "Ja maar Trump is erger".
Slim van ze.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef Montov het volgende:
Trump (en Johnson) hebben in Alaska de deadline gemist om in de stemgids te worden opgenomen en missen daarmee wat gratis reclame in een staat die enigszins competitief lijkt te worden:
Landsbelang voor partijbelang? Toe maar.quote:[..]
En John McCain komt terug op zijn eerdere verklaring en geeft aan dat hij de eventuele nominatie van Clinton serieus gaat bekijken en op basis van de kwalificaties gaat beoordelen:
http://talkingpointsmemo.(...)upreme-court-nominee
Ik denk het niet. Garland is te oud (63). Je wil jonkies nomineren, dan hou je veel langer controle.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Natuurlijk leren de Republikeinen nergens van zolang er voldoende kiezers zijn met de illusie dat een divided goverment goed werkt. McCain zal hier niet alleen in staan.
Ik denk overigens dat Clinton Garland opnieuw zal nomineren. Ze zal 3 rechters kunnen benoemen, en hewel Garland wrs niet haar eerste keuze zijn, zou het raar zijn om Garland als 3e keuze te maken; dan kan je beter eerst Garland nomineren om vervolgens daarna haar eerste 2 keuzes te doen. Maar misschien heeft ze wel 3-5 betere keuzes, dat weet ik niet.
Het interesseert me nou echt niet of mijn visie niet of wel mainstream is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit klinkt als een genuanceerd verhaal waarmee je twijfelaars overtuigt. En al helemaal niet als een crybaby in een slachterrol.
Ik denk, en dat is een aanname van mij, dat je niet wil dat jouw visie mainstream wordt. Je wilt bij een minderheid horen die het Grote Complot doorziet. Als er te weinig ophef is omdat iedereen het ermee eens is, dan ga je misschien alien probing introduceren om weer leven in de brouwerij te krijgen.
Wacht, welke schandalen van Trump zijn erger dan die van Clinton?quote:Kijk, dat iemand van Clintons department vindt dat een bepaalde email niet vertrouwelijk is, kan een legio aan oorzaken hebben. Maar dat klinkt als afwachten op feiten en omgaan met nuances. Nee, het zal wel intimidatie zijn geweest in een corrupte overheid.
Mensen inhuren bij demonstraties is ook weer zo'n verhaal waar ik al een eerdere reactie op heb gegeven. O'Keefe is al berucht door misleiding bij het Acorn-schandaal waarin hij een schadevergoeding moest betalen aan iemand die in zijn video's was. Zo'n persoon op zijn blauwe ogen beloven gebeurt alleen omdat het overeenkomt met het Grote Complot.
In een normaal verkiezingsjaar had dit meer aandacht gekregen, maar nu gaat de aandacht uit naar een narcist die vrouwen ongevraagd op de mond pakt of erger. En later ontkent met als excuus dat ze lelijk zijn. Een presidentskandidaat die voor het eerst in 40 jaar zijn belastingaangiftes niet vrijgeeft. Iemand die zijn politieke tegenstander in de cel wil gooien als een soort dictator van een bananenrepubliek. Iemand die een rechter aanvalt op de herkomst van zijn ouders. Iemand die ouders van een omgekomen soldaat beledigt omdat ze moslim zijn. De lijst gaat door. Dat kan je leuk afdoen als "heel toevallig dat dit in een verkiezingscampagne naar boven komt" of "de media zitten in de zak van Clinton", maar dankzij de alu-hoedjes en feitenontkennende Breitbart figuren is Trump de presidentskandidaat. En ze schieten zichzelf nu in de voet. Het gedrag van Trump valt niet te overtreffen door Clinton. Trump trumps Clinton op elk schandaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |