abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166010171
Beter gooien ze al die shit die ze hebben (volgens reddit) over Clinton en de democraten naar buiten _O_
pi_166010230
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De prijs maakt natuurlijk niet uit, want die muur zal betaald worden door Mexicanen. :+
Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166010274
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet.
Dat is dan wel weer aardig naar Mexico toe.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166010298
Vriendelijke man, die Donald.
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:55:16 #255
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_166010345

Bernie gaat toch nog voor de macht.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_166010472
Trump is ook zo populair omdat Hillary zo intens corrupt is

http://www.nationalreview(...)john-podesta-concern

Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 oktober 2016 @ 13:10:41 #257
426493 crew  PippenScottie
pi_166010542
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:

Trump populair? :?
Hij is met grote afstand de minst populaire presidentskandidaat uit de geschiedenis.
My friends all drive horses
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:11:46 #258
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166010557
quote:

Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Nixon is uit eigen beweging opgestapt
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166010585
quote:

Het moet wel extra pijn doen dat Trump verliest van zo'n slechte tegenstander.
pi_166010709
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Trump populair? :?
Hij is met grote afstand de minst populaire presidentskandidaat uit de geschiedenis.
Met volgens de polls 43% van de stemmen.

Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
pi_166010744
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Nixon is uit eigen beweging opgestapt
Die had weinig keus hoor.

Maar goed, ik zie niet hoe wat Obama / Clinton deden / gedaan zouden hebben erger is dan de teringzooi die Nixon ervan maakte.
pi_166010760
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.
Niet meer, hij mag niet meer goedkoop inkopen doen in China.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:18 #263
pi_166010772
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
Die zijn er wel (vooropgesteld dat Trump de 43% haalt), maar dat waren altijd nog gerespecteerde kandidaten.

Dit jaar....

pi_166010784
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die gast van de Stalinistische Partij in de jaren vijftig scoorde lager.
pi_166010793
quote:
als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Om minder? Je weet wel waarom Nixon moest aftreden, toch? Dat was niet omdat hij een geheim postadres had.
pi_166011196
http://thehill.com/blogs/(...)idates-office-for-12

quote:
An man exposed his firearm while standing outside a Democratic U.S. House candidate's office for 12 hours on Thursday, CBS 19 reported.

Daniel Parks said he was protesting Democrat Hillary Clinton's presidential campaign by standing outside Jane Dittmar's campaign office in Fluvanna County, Va.

"I'm just trying to provide a voice for someone who might be a closet supporter of Trump. Other people who are a little worried to speak out because of possible persecution," Parks, who supports Republican nominee Donald Trump for president, told CBS 19.
"We're not a threat to anybody, the only threat is ignorance, and ignorance breeds fear," he added.

Parks was legally armed and was joined by a second protester later in the day.

While Dittmar volunteers said that they don't challenge Parks's right to a peaceful armed protest, they called it an act of intimidation.

"If he wants to support his candidate that's fine, but don't come here and stare into the office all day," said volunteer Su Wolff.

"He turned sideways to be sure that we would see that he has an open carry gun, which is legal, and is fine, but it's intimidating."
pi_166011383
Wel wat intimiderend denk ik, 12 uur lang een gek met een geweer voor je deur.
pi_166011712
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die had weinig keus hoor.

Maar goed, ik zie niet hoe wat Obama / Clinton deden / gedaan zouden hebben erger is dan de teringzooi die Nixon ervan maakte.
Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:03:29 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166011761
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Homey het volgende:

[..]

Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.
wat hebben ze nou precies gedaan dan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:11:51 #271
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166011953
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
En ik maar denken dat ze zo van wapens houden in de VS.
pi_166012010
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:03 schreef Re het volgende:

[..]

wat hebben ze nou precies gedaan dan?
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.

Maar Hillary wordt beschermd, en het artikel wat ik eerder publiceerde legt uit dat Obama ook betrokken is zodat de belangen om de zaak de doofpot in te stoppen wel heel groot werden. Het is een feit dat Obama ook in het geniep met Hillary aan het mailen was onder een alias, en vervolgens zegt hij doodleuk dat hij er niets mee te maken had en erachter kwam door de pers.

Vergis je niet, het gaat hier om tienduizenden e-mails, dit is echt schokkend groot. Niks voor niks wordt gezegd dat Hillary by far de meest corrupte presidentkandidaat is in de moderne geschiedenis.

Echter, de zaak is complex en abstract, dus mensen hebben snel van 'wat zeur je nou' of 'bewijs het maar'. Dat heb je ook met witteboordencriminaliteit. Mensen hebben er niet direct last van en kunnen er weinig bij voorstellen. Wat Trump doet met die vrouwen is wel heel duidelijk te begrijpen en te doorgronden.

Ik ben overigens geen fan van Trump, die kerel is een maniakale ego.
pi_166012011
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Er zijn godzijdank wetten tegen wapens in stemlokalen. Maar het zou me niet verbazen als er hier en daar mensen het op 8 november gaan proberen.
pi_166012041
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Homey het volgende:

[..]

Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.
Dezelfde FBI die daarna verklaarde dat er niet genoeg was gebeurd om haar ervoor te vervolgen?
pi_166012043
Obama had ook kunnen bellen met Hillary Clinton. So what? Moet dat ook verboden worden?
pi_166012080
Of afspreken bij de koffiemachine...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 oktober 2016 @ 14:18:26 #277
pi_166012090
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Homey het volgende:

[..]

Maar Hillary wordt beschermd, en het artikel wat ik eerder publiceerde legt uit dat Obama ook betrokken is zodat de belangen om de zaak de doofpot in te stoppen wel heel groot werden. Het is een feit dat Obama ook in het geniep met Hillary aan het mailen was onder een alias, en vervolgens zegt hij doodleuk dat hij er niets mee te maken had en erachter kwam door de pers.

Vergis je niet, het gaat hier om tienduizenden e-mails, dit is echt schokkend groot. Niks voor niks wordt gezegd dat Hillary by far de meest corrupte presidentkandidaat is in de moderne geschiedenis.

Echter, de zaak is complex en abstract, dus mensen hebben snel van 'wat zeur je nou' of 'bewijs het maar'. Dat heb je ook met witteboordencriminaliteit. Mensen hebben er niet direct last van en kunnen er weinig bij voorstellen. Wat Trump doet met die vrouwen is wel heel duidelijk te begrijpen en te doorgronden.

Ik ben overigens geen fan van Trump, die kerel is een maniakale ego.
De Bush administration is 22 miljoen mailtjes kwijtgeraakt..
Daar hoor je dan weer niemand over.

Ze gebruikten nog een private mail service van de RNC ook.

http://europe.newsweek.co(...)-emails-497373?rm=eu
pi_166012152
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dezelfde FBI die daarna verklaarde dat er niet genoeg was gebeurd om haar ervoor te vervolgen?
Precies!
pi_166012173
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Ulx het volgende:
Obama had ook kunnen bellen met Hillary Clinton. So what? Moet dat ook verboden worden?
Dit is precies wat ik bedoel toen ik schreef dat deze wetsovertredingen te abstract zijn om te begrijpen wat er zo mis aan is.
pi_166012182
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De Bush administration is 22 miljoen mailtjes kwijtgeraakt..
Daar hoor je dan weer niemand over.

Ze gebruikten nog een private mail service van de RNC ook.

http://europe.newsweek.co(...)-emails-497373?rm=eu
Zeker, die praktijken zijn al langer aan de orde maar nu met Wikileaks en de opkomst van de alternatieve media krijg je er wat over te horen.
pi_166012186
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Homey het volgende:

[..]

Precies!
Dus de FBI snapt wat er mis is, geeft aan wat er gebeurd is en geeft daarna aan dat er niet genoeg is gebeurd om Hillary te kunnen vervolgen.

Oke, dit is inderdaad erger dan Nixon.
pi_166012261
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel toen ik schreef dat deze wetsovertredingen te abstract zijn om te begrijpen wat er zo mis aan is.
Misschien moet de FBI het onderzoeken. Oh wacht....
pi_166012279
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus de FBI snapt wat er mis is, geeft aan wat er gebeurd is en geeft daarna aan dat er niet genoeg is gebeurd om Hillary te kunnen vervolgen.

Oke, dit is inderdaad erger dan Nixon.
Nee, dat geeft aan dat de checks and balances ten tijde van Nixon veel beter werkten dan nu. Bush kwam ook overal mee weg, wil je dat presidenten totaal onschendbaar zijn?
pi_166012290
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee, dat geeft aan dat de checks and balances ten tijde van Nixon veel beter werkten dan nu. Bush kwam ook overal mee weg, wil je dat presidenten totaal onschendbaar zijn?
Ik wist niet dat Hillary al president was?
pi_166012315
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Hillary al president was?
Als ze dat wordt, wil je dat ze totaal onschendbaar is?
pi_166012361
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee, net zoals ze dat nu niet zijn.
pi_166012366
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat word je niet. Vraag maar aan haar man.
pi_166012436
Als ze al wegkomt met wat ze nu heeft gedaan, waar komt ze dan wel niet eens weg als ze echt president is. Zie hier de angst waarom zoveel mensen op Trump gaan stemmen, en omgekeerd natuurlijk want Trump is, op een andere manier, ook potentieel heel gevaarlijk.

Deze presidentsverkiezing is echt de slechtste keuze ever voor Amerikanen.
pi_166012467
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Homey het volgende:
Als ze al wegkomt met wat ze nu heeft gedaan, waar komt ze dan wel niet eens weg als ze echt president is. Zie hier de angst waarom zoveel mensen op Trump gaan stemmen, en omgekeerd natuurlijk want Trump is, op een andere manier, ook potentieel heel gevaarlijk.

Of, en dit is wellicht gek om te zeggen, Hillary heeft bij nadere bestudering echt niet dusdanig veel wetten zo erg overtreden dat ze haar kunnen vervolgen. Ik weet het, dit is een vreemd idee, maar laat het even op je inwerken.
pi_166012586
Nog weer wat polls:

quote:
Alaska OCT. 11-13 Lake Research Partners B+
500 LV
Clinton 36%
Trump 37%
Johnson 7%
Trump +1

National OCT. 9-13 RKM Research and Communications, Inc. B+
1,101 LV
Clinton 46%
Trump 41%
Johnson 6%
Clinton +5

General Election: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
GWU/Battleground
Clinton 47, Trump 39, Johnson 8, Stein 2
Clinton +8
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166012648
Alasko ook al spannend?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 oktober 2016 @ 14:46:20 #292
pi_166012667
Alaska is in play. _O_
Niet dat het er echt toe doet verder, maar deze staat stemt al generaties lang Republikeins.
pi_166012688
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Ulx het volgende:
Alasko ook al spannend?
Daar is Sarah Palin zelfs gouverneur geweest :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166012702
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Homey het volgende:

Maar wat heeft ze dan precies gedaan wat zo erg is?
pi_166012729
http://www.politico.com/s(...)house-speaker-229807

Men begint er al aan te denken dat de democraten het Huis terug kunnen winnen.
pi_166012744
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar is Sarah Palin zelfs gouverneur geweest :')
Failliet van de Tea Party.
pi_166012754
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Ulx het volgende:
Alasko ook al spannend?
Is een van de sleeping staten, natives en environment issues spelen daar een steeds grotere rol. Maar ik denk niet dat de Clinton campagne daar opeen campagne gaat voeren. Hoewel Cheney ooit zelfs Hawaii bezocht, omdat het close was, dus wie weet :P

pi_166012771
Sanders en Chelsea Clinton gaan komende week campagne voeren in Arizona, lijkt erop dat de Clinton campagne ook echt serieus Arizona wil pakken

http://thehill.com/blogs/(...)-arizona-for-clinton
pi_166012791
En nog twee andere nationals:

quote:
National OCT. 13-15 Morning Consult
1,737 LV
Clinton 42%
Trump 36%
Johnson 10%
Clinton +6

National OCT. 8-13 George Washington University B
1,000 LV
Clinton 47%
Trump 39%
Johnson 8%
Clinton +8
Alaska zie ik overigens niet naar Clinton gaan. Zit ook gewoon nog 20% undecided in die polls.
Ik verwacht dat in veel van die 'verrassende staten' met veel undecideds de partisanship gewoon de doorslag gaat geven uiteindelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166012822
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar wat heeft ze dan precies gedaan wat zo erg is?
Goede vraag, blijkbaar iets groter dan Watergate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')