Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De prijs maakt natuurlijk niet uit, want die muur zal betaald worden door Mexicanen.
Dat is dan wel weer aardig naar Mexico toe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet.
Trump populair?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
Trump is ook zo populair omdat Hillary zo intens corrupt is
Nixon is uit eigen beweging opgestaptquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
http://www.nationalreview(...)john-podesta-concern
Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Het moet wel extra pijn doen dat Trump verliest van zo'n slechte tegenstander.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
http://www.nationalreview(...)john-podesta-concern
Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Met volgens de polls 43% van de stemmen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Trump populair?![]()
Hij is met grote afstand de minst populaire presidentskandidaat uit de geschiedenis.
Die had weinig keus hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nixon is uit eigen beweging opgestapt
Niet meer, hij mag niet meer goedkoop inkopen doen in China.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.
Die zijn er wel (vooropgesteld dat Trump de 43% haalt), maar dat waren altijd nog gerespecteerde kandidaten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met volgens de polls 43% van de stemmen.
Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
Die gast van de Stalinistische Partij in de jaren vijftig scoorde lager.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met volgens de polls 43% van de stemmen.
Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
Om minder? Je weet wel waarom Nixon moest aftreden, toch? Dat was niet omdat hij een geheim postadres had.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
quote:An man exposed his firearm while standing outside a Democratic U.S. House candidate's office for 12 hours on Thursday, CBS 19 reported.
Daniel Parks said he was protesting Democrat Hillary Clinton's presidential campaign by standing outside Jane Dittmar's campaign office in Fluvanna County, Va.
"I'm just trying to provide a voice for someone who might be a closet supporter of Trump. Other people who are a little worried to speak out because of possible persecution," Parks, who supports Republican nominee Donald Trump for president, told CBS 19.
"We're not a threat to anybody, the only threat is ignorance, and ignorance breeds fear," he added.
Parks was legally armed and was joined by a second protester later in the day.
While Dittmar volunteers said that they don't challenge Parks's right to a peaceful armed protest, they called it an act of intimidation.
"If he wants to support his candidate that's fine, but don't come here and stare into the office all day," said volunteer Su Wolff.
"He turned sideways to be sure that we would see that he has an open carry gun, which is legal, and is fine, but it's intimidating."
Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die had weinig keus hoor.
Maar goed, ik zie niet hoe wat Obama / Clinton deden / gedaan zouden hebben erger is dan de teringzooi die Nixon ervan maakte.
wat hebben ze nou precies gedaan dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.
En ik maar denken dat ze zo van wapens houden in de VS.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Wel wat intimiderend denk ik, 12 uur lang een gek met een geweer voor je deur.
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.quote:
Er zijn godzijdank wetten tegen wapens in stemlokalen. Maar het zou me niet verbazen als er hier en daar mensen het op 8 november gaan proberen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Wel wat intimiderend denk ik, 12 uur lang een gek met een geweer voor je deur.
Dezelfde FBI die daarna verklaarde dat er niet genoeg was gebeurd om haar ervoor te vervolgen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.
De Bush administration is 22 miljoen mailtjes kwijtgeraakt..quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.
Maar Hillary wordt beschermd, en het artikel wat ik eerder publiceerde legt uit dat Obama ook betrokken is zodat de belangen om de zaak de doofpot in te stoppen wel heel groot werden. Het is een feit dat Obama ook in het geniep met Hillary aan het mailen was onder een alias, en vervolgens zegt hij doodleuk dat hij er niets mee te maken had en erachter kwam door de pers.
Vergis je niet, het gaat hier om tienduizenden e-mails, dit is echt schokkend groot. Niks voor niks wordt gezegd dat Hillary by far de meest corrupte presidentkandidaat is in de moderne geschiedenis.
Echter, de zaak is complex en abstract, dus mensen hebben snel van 'wat zeur je nou' of 'bewijs het maar'. Dat heb je ook met witteboordencriminaliteit. Mensen hebben er niet direct last van en kunnen er weinig bij voorstellen. Wat Trump doet met die vrouwen is wel heel duidelijk te begrijpen en te doorgronden.
Ik ben overigens geen fan van Trump, die kerel is een maniakale ego.
Precies!quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dezelfde FBI die daarna verklaarde dat er niet genoeg was gebeurd om haar ervoor te vervolgen?
Dit is precies wat ik bedoel toen ik schreef dat deze wetsovertredingen te abstract zijn om te begrijpen wat er zo mis aan is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Ulx het volgende:
Obama had ook kunnen bellen met Hillary Clinton. So what? Moet dat ook verboden worden?
Zeker, die praktijken zijn al langer aan de orde maar nu met Wikileaks en de opkomst van de alternatieve media krijg je er wat over te horen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Bush administration is 22 miljoen mailtjes kwijtgeraakt..
Daar hoor je dan weer niemand over.
Ze gebruikten nog een private mail service van de RNC ook.
http://europe.newsweek.co(...)-emails-497373?rm=eu
Dus de FBI snapt wat er mis is, geeft aan wat er gebeurd is en geeft daarna aan dat er niet genoeg is gebeurd om Hillary te kunnen vervolgen.quote:
Misschien moet de FBI het onderzoeken. Oh wacht....quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel toen ik schreef dat deze wetsovertredingen te abstract zijn om te begrijpen wat er zo mis aan is.
Nee, dat geeft aan dat de checks and balances ten tijde van Nixon veel beter werkten dan nu. Bush kwam ook overal mee weg, wil je dat presidenten totaal onschendbaar zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus de FBI snapt wat er mis is, geeft aan wat er gebeurd is en geeft daarna aan dat er niet genoeg is gebeurd om Hillary te kunnen vervolgen.
Oke, dit is inderdaad erger dan Nixon.
Ik wist niet dat Hillary al president was?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee, dat geeft aan dat de checks and balances ten tijde van Nixon veel beter werkten dan nu. Bush kwam ook overal mee weg, wil je dat presidenten totaal onschendbaar zijn?
Als ze dat wordt, wil je dat ze totaal onschendbaar is?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hillary al president was?
Nee, net zoals ze dat nu niet zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Als ze dat wordt, wil je dat ze totaal onschendbaar is?
Dat word je niet. Vraag maar aan haar man.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Als ze dat wordt, wil je dat ze totaal onschendbaar is?
Of, en dit is wellicht gek om te zeggen, Hillary heeft bij nadere bestudering echt niet dusdanig veel wetten zo erg overtreden dat ze haar kunnen vervolgen. Ik weet het, dit is een vreemd idee, maar laat het even op je inwerken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Homey het volgende:
Als ze al wegkomt met wat ze nu heeft gedaan, waar komt ze dan wel niet eens weg als ze echt president is. Zie hier de angst waarom zoveel mensen op Trump gaan stemmen, en omgekeerd natuurlijk want Trump is, op een andere manier, ook potentieel heel gevaarlijk.
Deze presidentsverkiezing is echt de slechtste keuze ever voor Amerikanen.
quote:Alaska OCT. 11-13 Lake Research Partners B+
500 LV
Clinton 36%
Trump 37%
Johnson 7%
Trump +1
National OCT. 9-13 RKM Research and Communications, Inc. B+
1,101 LV
Clinton 46%
Trump 41%
Johnson 6%
Clinton +5
General Election: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
GWU/Battleground
Clinton 47, Trump 39, Johnson 8, Stein 2
Clinton +8
Daar is Sarah Palin zelfs gouverneur geweestquote:
Maar wat heeft ze dan precies gedaan wat zo erg is?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Homey het volgende:
Als ze al wegkomt met wat ze nu heeft gedaan, waar komt ze dan wel niet eens weg als ze echt president is. Zie hier de angst waarom zoveel mensen op Trump gaan stemmen, en omgekeerd natuurlijk want Trump is, op een andere manier, ook potentieel heel gevaarlijk.
Deze presidentsverkiezing is echt de slechtste keuze ever voor Amerikanen.
Failliet van de Tea Party.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar is Sarah Palin zelfs gouverneur geweest
Is een van de sleeping staten, natives en environment issues spelen daar een steeds grotere rol. Maar ik denk niet dat de Clinton campagne daar opeen campagne gaat voeren. Hoewel Cheney ooit zelfs Hawaii bezocht, omdat het close was, dus wie weetquote:
Alaska zie ik overigens niet naar Clinton gaan. Zit ook gewoon nog 20% undecided in die polls.quote:National OCT. 13-15 Morning Consult
1,737 LV
Clinton 42%
Trump 36%
Johnson 10%
Clinton +6
National OCT. 8-13 George Washington University B
1,000 LV
Clinton 47%
Trump 39%
Johnson 8%
Clinton +8
Goede vraag, blijkbaar iets groter dan Watergate.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze dan precies gedaan wat zo erg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |