Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De prijs maakt natuurlijk niet uit, want die muur zal betaald worden door Mexicanen.
Dat is dan wel weer aardig naar Mexico toe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet.
Trump populair?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
Trump is ook zo populair omdat Hillary zo intens corrupt is
Nixon is uit eigen beweging opgestaptquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
http://www.nationalreview(...)john-podesta-concern
Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Het moet wel extra pijn doen dat Trump verliest van zo'n slechte tegenstander.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
http://www.nationalreview(...)john-podesta-concern
Obama gebruikte ook een geheim emailadres met een alias. Er schuilt een soort schimmige diepere staat achter de overheid....als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
Met volgens de polls 43% van de stemmen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Trump populair?![]()
Hij is met grote afstand de minst populaire presidentskandidaat uit de geschiedenis.
Die had weinig keus hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nixon is uit eigen beweging opgestapt
Niet meer, hij mag niet meer goedkoop inkopen doen in China.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want Trump benadrukt ook graag dat, omdat hij hem laat bouwen, het goedkoper wordt dan wanneer een ander het doet. Hij is namelijk ook heel goed in bouwen. Naast in alle andere dingen.
Die zijn er wel (vooropgesteld dat Trump de 43% haalt), maar dat waren altijd nog gerespecteerde kandidaten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met volgens de polls 43% van de stemmen.
Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
Die gast van de Stalinistische Partij in de jaren vijftig scoorde lager.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met volgens de polls 43% van de stemmen.
Zijn er geen presidentskandidaten geweest in de geschiedenis van de VS die lager dan 43% hebben gehaald?
Om minder? Je weet wel waarom Nixon moest aftreden, toch? Dat was niet omdat hij een geheim postadres had.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Homey het volgende:
als Nixon al om veel minder moest aftreden, waarom zijn Obama en Clinton nog aan de macht?
quote:An man exposed his firearm while standing outside a Democratic U.S. House candidate's office for 12 hours on Thursday, CBS 19 reported.
Daniel Parks said he was protesting Democrat Hillary Clinton's presidential campaign by standing outside Jane Dittmar's campaign office in Fluvanna County, Va.
"I'm just trying to provide a voice for someone who might be a closet supporter of Trump. Other people who are a little worried to speak out because of possible persecution," Parks, who supports Republican nominee Donald Trump for president, told CBS 19.
"We're not a threat to anybody, the only threat is ignorance, and ignorance breeds fear," he added.
Parks was legally armed and was joined by a second protester later in the day.
While Dittmar volunteers said that they don't challenge Parks's right to a peaceful armed protest, they called it an act of intimidation.
"If he wants to support his candidate that's fine, but don't come here and stare into the office all day," said volunteer Su Wolff.
"He turned sideways to be sure that we would see that he has an open carry gun, which is legal, and is fine, but it's intimidating."
Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die had weinig keus hoor.
Maar goed, ik zie niet hoe wat Obama / Clinton deden / gedaan zouden hebben erger is dan de teringzooi die Nixon ervan maakte.
wat hebben ze nou precies gedaan dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Obama en Clinton hebben de wetten van het land overtreden en erover gelogen tegen het volk en de media. Toch blijven ze zitten. Nu heb ik niet echt wat persoonlijk tegen deze personen (van Trump moet ik niks hebben), maar het lijkt me toch een gevaarlijk precedent dat de hoogste functionarissen in de overheid gewoon geheime communicatielijnen opzetten en daarin allerlei deals bespreken. Corruptie houd je, maar lees het artikel eens, dit is echt groot.
En ik maar denken dat ze zo van wapens houden in de VS.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Wel wat intimiderend denk ik, 12 uur lang een gek met een geweer voor je deur.
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.quote:
Er zijn godzijdank wetten tegen wapens in stemlokalen. Maar het zou me niet verbazen als er hier en daar mensen het op 8 november gaan proberen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Wel wat intimiderend denk ik, 12 uur lang een gek met een geweer voor je deur.
Dezelfde FBI die daarna verklaarde dat er niet genoeg was gebeurd om haar ervoor te vervolgen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Ze heeft een reeks van nationale wetten overtreden, waaronder de act of mislandling classified information. Dit is geen speculatie, maar bevestigd door de FBI. Je kunt googlen op welke wetten ze exact heeft overtreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |