SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Niemand kruipt Putin in zijn reet maar ik zie een heleboel Hillary kontenbeukers die zich laten opnaaien door haar oorlogsgeneuzel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, lekker Rusland in de reet kruipen. Precies wat Poetin wil. Met dank aan zijn nuttige idioten in het westen.
Vast wel, het enige dat ik wilde zeggen is dat als je wilt pretenderen de informatie die er is zo objectief en kritisch mogelijk te bekijken en je serieus genomen wilt worden, dat het dan belangrijk is de gegeven informatie juist te interpreteren en niet biased weer te geven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:30 schreef antiderivative het volgende:
[..]
En daar hebben ze natuurlijk ook geen enkel belang bij om dat te zeggen?
Misschien moeten ze het eens wat dichter bij huis zoeken. Een Clinton die in haar zaak alle veiligheids-voorschriften aangaande IT aan haar laars lapt helpt natuurlijk niet echt om de boel dicht te houden. En als een FBI-director zegt dat zeer mogelijk is dat een foreign entity data heeft kunnen bemachtigen dan weet je hoe laat het is.
Bespreek het morgen tijdens het kringgesprek met je juf of meester, zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik zeg, een hoop BLA BLA BLA.
Wat zit er in de leaks, want dat is nieuws!
Nee, Poetin in de reet kruipen is dan ook wat Trump voorstaat. Die kiest voor de fluwelen aanpak. Dat terwijl de huidige koers van de Russen dergelijke beleidskeuzes niet bepaald raadzaam maakt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niemand kruipt Putin in zijn reet maar ik zie een heleboel Hillary kontenbeukers die zich laten opnaaien door haar oorlogsgeneuzel.
Alles wat aan onwelkom nieuws wordt gepresenteerd zitten de Russen achter.Lachwekkend simpel.
Net als de voorgaande walgelijke communisten jacht die de Yanks ontketenden doen ze nu precies hetzelfde, en de domoren onder ons lopen er nog in ook.
Jij weet echt niet wat je zegt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Poetin in de reet kruipen is dan ook wat Trump voorstaat. Die kiest voor de fluwelen aanpak. Dat terwijl de huidige koers van de Russen dergelijke beleidskeuzes niet bepaald raadzaam maakt.
Ben jij bereid om de overduidelijk narcistische (en momenteel emotioneel zeer instabiele) Trump te volgen in een Russisch-VS-EU conflict?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat je zegt.
Wat is het probleem dat Trump wenst te onderhandelen met Putin om de druk weg te halen tussen de USA en de Russen?
Of wil jij graag een conflikt, wat ik haast begin te geloven.
Zoals ik al eerder verklaarde: als je een land dusdanig afknijpt dat het geen keuze meer heeft dan is een oorlogskeuze snel gemaakt.
En dat is wat er op dit moment gebeurd. Putin laat zien dat als het menes wordt hij een oorlog niet uit de weg gaat. Ben jij bereidt om je grote leidster Clinton te volgen in een Russisch-VS-EU conflikt?
Ik volg geen enkele Yank in een conflikt. Ze zoeken het maar uit met hun haat en hebzucht naar anderen toe.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef justanick het volgende:
[..]
Ben jij bereid om de overduidelijk narcistische (en momenteel emotioneel zeer instabiele) Trump te volgen in een Russisch-VS-EU conflict?
Jij laat je dus intimideren door Poetin en bent bereid voor hem te buigen als je een conflict daarmee uit de weg kunt gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat is het probleem dat Trump wenst te onderhandelen met Putin om de druk weg te halen tussen de USA en de Russen?
Zoals ik al eerder verklaarde: als je een land dusdanig afknijpt dat het geen keuze meer heeft dan is een oorlogskeuze snel gemaakt.
En dat is wat er op dit moment gebeurd. Putin laat zien dat als het menes wordt hij een oorlog niet uit de weg gaat. Ben jij bereidt om je grote leidster Clinton te volgen in een Russisch-VS-EU conflikt?
Trump roept wel meer (en spreekt zichzelf regelmatig tegen). Zelfs Clinton komt qua leugens niet eens bij hem in de buurt dus of je dit erg serieus moet nemen valt nog te bezien. Daarentegen laat Trump de laatste tijd steeds duidelijker zien dat hij emotioneel niet bestand is tegen een verkiezingsstrijd waar hij in de polls consequent achter staat (en begint inmiddels trekjes te vertonen van emotionele instabiliteit). Verder heeft ie al herhaaldelijk aangetoond dat ie niet toe kan geven, wat beiden nogal gevaarlijke eigenschappen zijn voor een president.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik volg geen enkele Yank in een conflikt. Ze zoeken het maar uit met hun haat en hebzucht naar anderen toe.
En waarom zou Trump een conflikt aangaan als hij aangeeft te willen praten?
Onder toeziend oog van wereldleider en hoop in bange dagen, Obama, valt Poetin de Krim binnen, schiet een vliegtuig uit de lucht, neemt de regie in Syrie in handen, laat zich militair zien aan de grens met Europa en laat zich niet afbluffen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De achternaam van die man in combinatie met waar hij voor staat maakt bij mij toch altijd wel een gniffel los moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:18 schreef oompaloompa het volgende:
Interessant stuk in de WaPo da maar zijdelings gerelateerd is aan de elections.
Gaat over Derek Black (zoon van Don Black, de oprichter van stormfront) en hoe Derek van jonge white-nationalism politician uiteindelijk nu daar afstand van probeert te nemen. Geeft goed inzicht in het sentiment waar Trump op in speelt.
https://www.washingtonpos(...)6634175210&tid=ss_tw
Hij zal wel een hekel hebben aan Barry White.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
De achternaam van die man in combinatie met waar hij voor staat maakt bij mij toch altijd wel een gniffel los moet ik zeggen.
Crooked & the gang?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:12:17They let Crooked & the Gang off the hook for the crime, but it looks like the cover-up is just as bad. Unbelievable! https://t.co/eWjHoq20Dw reageer retweet
Waar laat ik mij intimideren door Putin?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij laat je dus intimideren door Poetin en bent bereid voor hem te buigen als je een conflict daarmee uit de weg kunt gaan.
Je verwijt anderen oorlogstaal te bezigen, maar je bent als de dood voor de oorlogstaal van Poetin. Gek is dat.
Nee, ik voel niks voor een zachte behandeling van een land dat loopt te stoken in Oekraïne en Nederlanders uit de lucht schiet en de daders verbergt.
Niet vanaf dag 1, maar dat er een flinke neerwaartse spiraal zal worden ingezet mocht zij president worden is een feit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:03 schreef OMG het volgende:
Nog knapper dat ik soms de indruk krijg dat er hier lui rondposten die denken dat op dag 1 van president Hillary de aarde eraan gaat.
Je hebt overduidelijk de biografie van Clinton niet gelezen:quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:03 schreef OMG het volgende:
Nog knapper dat ik soms de indruk krijg dat er hier lui rondposten die denken dat op dag 1 van president Hillary de aarde eraan gaat.
Met Trump komt er juist geen Russisch-VS-EU conflictquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef justanick het volgende:
[..]
Ben jij bereid om de overduidelijk narcistische (en momenteel emotioneel zeer instabiele) Trump te volgen in een Russisch-VS-EU conflict?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |