Volgens mij praten we over aanranding en seksuele intimidatie, niet over verkrachting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat hij rondgelopen heeft achter de schermen bij Miss Universe of wel eens hier en daar in billen geknepen heeft bij feestjes geloof ik wel. Dat hij daadwerkelijk meerdere vrouwen verkracht zou hebben is iets minder aannemelijk, omdat zijn hele prive leven al te lezen was in de tabloids.
Ze hadden flink wat geld kunnen krijgen via een rechtszaak (zeker vlak voor zijn mislukte beursgang en na zijn comeback) dat er in Trump's geval eigenlijk geen reden was om er niet eerder mee naar buiten te komen. Daarbij genoot Trump ook niet de bescherming, zoals een Saville dat had.
BVoor verkachting doet ongeveer 30% aangifte en wordt ongeveer 30% veroordeeld. In het licht van die getallen (en in het licht van hoe Trump met aanklagers om gaat) kan ik me wel voorstellen dat vrouwen er niet mee naar buiten komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat hij rondgelopen heeft achter de schermen bij Miss Universe of wel eens hier en daar in billen geknepen heeft bij feestjes geloof ik wel. Dat hij daadwerkelijk meerdere vrouwen verkracht zou hebben is iets minder aannemelijk, omdat zijn hele prive leven al te lezen was in de tabloids.
Ze hadden flink wat geld kunnen krijgen via een rechtszaak (zeker vlak voor zijn mislukte beursgang en na zijn comeback) dat er in Trump's geval eigenlijk geen reden was om er niet eerder mee naar buiten te komen. Daarbij genoot Trump ook niet de bescherming, zoals een Saville dat had.
Mocht het allemaal waar zijn dan hebben NBC, The Trump Organization, GOP en zelfs Bill Clinton willens en wetens jarenlang een pedofiel/verkrachter in bescherming genomen.
Er loopt een verkrachtingszaak. Trump moet zelfs voorkomen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij praten we over aanranding en seksuele intimidatie, niet over verkrachting.
Verder is dat geld argument natuurlijk lariekoek. Het is op vele vlakken enorm beschadigend en peperduur om dergelijke rechtszaken te voeren, zeker als degene die je beschuldigt de financiële middelen heeft voor dure advocaten.
Maar goed, het zal niemand in dit topic verrassen dat jij er nogal bijzondere gedachten op nahoudt.
? Ik heb die post al ge-edit, omdat ik dat verkeerd gelzen had.quote:Je geneuzel over de rechter in de Trump University rechtszaak valt alweer buiten je twitteraandachtsspanne zeker?
Aan de andere kant. Er zijn personen die er baat bij hebben dat Trump kaltgestellt wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
BVoor verkachting doet ongeveer 30% aangifte en wordt ongeveer 30% veroordeeld. In het licht van die getallen (en in het licht van hoe Trump met aanklagers om gaat) kan ik me wel voorstellen dat vrouwen er niet mee naar buiten komen.
Die situatie is nu natuurlijk anders. Ten eerste is er nu minder kans dat je niet geloofd wordt dan voorheen (want veel consistente verhalen en aanwijzingen) en de "kosten" van niet doen zijn nu groter aangezien hij probeert president te worden (en het daarbij nu moeilijker is jezelf te overtuigen dat het een incident was en niet iets systematisch).
Het mag opvallend genoemd worden dat kort voor de verkiezingen nieuws naar buiten komt over een kandidaat dat hij of zij zelf liever geheim zou willen houden? Onder welke steen heb jij de afgelopen decennia geleefd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Er zijn personen die er baat bij hebben dat Trump kaltgestellt wordt.
En eerlijk is eerlijk, deze timing, na een opzetje van Anderson Cooper, en vlak voor de verkiezingen, mag opvallend genoemd worden.
Deze vrouwen hebben jarenlang hun mond gehouden. Gaat het je als slachtoffer dan om de waarheid of het beïnvloeden van de politieke strijd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het mag opvallend genoemd worden dat kort voor de verkiezingen nieuws naar buiten komt over een kandidaat dat hij of zij zelf liever geheim zou willen houden? Onder welke steen heb jij de afgelopen decennia geleefd?
En de emails van Podesta?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Er zijn personen die er baat bij hebben dat Trump kaltgestellt wordt.
En eerlijk is eerlijk, deze timing, na een opzetje van Anderson Cooper, en vlak voor de verkiezingen, mag opvallend genoemd worden.
Dat is een concrete zaak inderdaad, maar we hadden het volgens mij meer over alle aantijgingen in de media.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er loopt een verkrachtingszaak. Trump moet zelfs voorkomen:
http://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-elections/donald-trump-rape-sexual-assault-claims-court-republican-party-us-presidential-florida-a7360636.html
[..]
? Ik heb die post al ge-edit, omdat ik dat verkeerd gelzen had.
Business people als president? Hillary vond dat wel wat... ooit
[ afbeelding ]
? Maandag?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:04 schreef skysherrif het volgende:
maandag komt pas het grote nieuwsjongens
Alweer?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:04 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd, ook of er überhaupt iets komt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef skysherrif het volgende:
maandag komt een redelijk bekende "journalist" blijkbaar met beeldmateriaal waarin blijkt dat er grootschalige fraude wordt gepleegd bij de primaries door de DNC.
deze man https://en.wikipedia.org/wiki/James_O%27Keefe
Ah die knakker met zijn ACORN verhaal, wordt vast een knap staaltje objectieve onderzoeksjournalistiek dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef skysherrif het volgende:
maandag komt een redelijk bekende "journalist" blijkbaar met beeldmateriaal waarin blijkt dat er grootschalige fraude wordt gepleegd bij de primaries door de DNC.
Maar dit keer wel voor het echie? Tot nu toe vind ik er weinig bijzonders aan eigenlijk. Leuk om te lezen hoe het gaat, maar echt verrassend is het allemaal niet. Wat gedoe over speeches dat allemaal niet heel spannend was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:04 schreef skysherrif het volgende:
Ken hem niet en zal wss weinig zijn, maar als er echt grootschalige fraude is, is het mooi als dat openbaar komt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah die knakker met zijn ACORN verhaal, wordt vast een knap staaltje objectieve onderzoeksjournalistiek dan.
Het lijkt zo'n Breitbartknakker te zijn die niet te beroerd is wat aan de opnames te morrelen als hem dat uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken hem niet en zal wss weinig zijn, maar als er echt grootschalige fraude is, is het mooi als dat openbaar komt.
Dat is geen bekende journalist. Wikipedia noemt hem letterlijk een "conservative activist". Dat hele schandaal met ACORN bleek overigens later een storm in een glas water te zijn toen bleek dat hij de beelden had gemanipuleerd en vervalst. Maar dit wordt natuurlijk veel betrouwbaarder.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, wil alleen zeggen dat dit oa het grote nieuws gaat worden waar de trump campaign op wacht, plus dat er mensen zijn die claimen dat ze de 33.000 emails hebben en aan wikileaks hebben gegeven die 1 november uitkomenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:48 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat is geen bekende journalist. Wikipedia noemt hem letterlijk een "conservative activist". Dat hele schandaal met ACORN bleek overigens later een storm in een glas water te zijn toen bleek dat hij de beelden had gemanipuleerd en vervalst. Maar dit wordt natuurlijk veel betrouwbaarder.
Ja hij claimt wel meer, uiteindelijk was er bij ACORN ook niets aan de hand en is hij zelfs nog veroordeeld, maar de GOP heeft ACORN nog wel kapot weten te maken in de tussentijd:quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken hem niet en zal wss weinig zijn, maar als er echt grootschalige fraude is, is het mooi als dat openbaar komt.
Claimed iig dat hij 6 staffers daar undercover had werken.
twitter:snarwani twitterde op zondag 16-10-2016 om 01:26:48Hillary Clinton speaking at Goldman Sachs in October 2013. Doesn't seem to be in a hurry to 'save Syrians' here, do… https://t.co/3zeOw13Ldl reageer retweet
Heb je daar nog een bron van? En wil je die er dan even bij editten?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:snarwani twitterde op zondag 16-10-2016 om 01:26:48Hillary Clinton speaking at Goldman Sachs in October 2013. Doesn't seem to be in a hurry to 'save Syrians' here, do… https://t.co/3zeOw13Ldl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |