Niet dat ik je verhaal in principe niet geloof, maar in je voorbeeld is het een achteruitgang van 50% terwijl ze er in je grafiek maximaal 3% op achteruitgaan. Achteruitgaan is natuurlijk altijd kut maar 3% is nou niet zo heel extreem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze kijken alleen naar inkomen, niet naar kosten, inflatie, werk etc. . Veel mensen zijn er op achteruit gegaan vanaf 2008 (huis kwijt geraakt, duurdere verzekeringen, hogere belastingen etc.) en dat is net als in Europa vooral de Midden klasse. Die mensen zijn niet 'arm', maar hebben het veel beter gehad in het verleden.
Als je van 200k naar 100k gaat, voel je je net zo genaaid als dat je van 50k naar 25k gaat. Terwijl je nog steeds in een hogere inkomensklasse valt.
Deze grafiek (ironisch genoeg genaamd: "Reverse elephant" is een goede illustratie:
[ afbeelding ]
Miljoenen Chinezen, Afrikanen etc. hebben het 'beter', maar miljoenen Amerikanen en Europeanen die vroeger goed verdiende moeten nu de eindjes aan elkaar knopen. Zij zijn de verliezers van de globalisatie en de verhuizing van de productie uit de VS naar China.
Wel grappig, je ziet de 'average feelings' tegen minorities omlaag gaan voor zowel de democraten als de republikeinen. Hier wel wat meer info over regressie analyse:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Ehh, met die data kan dat wel beter geanalyseerd worden dan met een grafiekje.. jammer. Ik kan gelijk een aantal punten die voor endogeneity zorgen opnoemen.
Yep, het verschil zou best in zijn geheel verklaard kunnen worden door de hogere gekleurden ratio bij de (D), en dat de ' witte democrats' uiteindelijk net zo racistisch zijn als de (R).quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:56 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Wel grappig, je ziet de 'average feelings' tegen minorities omlaag gaan voor zowel de democraten als de republikeinen.
Is een andere schrijver, dit lijkt al iets beter en leuker om te lezen! Econometrisch nog wat zwakjes maar het is geen academische paper.quote:
Hillary heeft mij 20 jaar geleden aangerand in een fitnesscentrum in New York. Echt waar! Nu met de verkiezingen komt het allemaal weer naar boven, morgen heb ik een interview met FOX!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:00 schreef Nintex het volgende:
Is er weer een nieuwe accuser?
Ik heb wel de reactie van de Trump campagne gevonden, maar niet waarop ze reageren
[ afbeelding ]
Misschien dat het nut zou hebben als er een zelfde soort tape van Hillary boven komt drijven, je weet wel, waar ze doodleuk zegt zomaar mannen een hengst aan hun geslacht te geven, want beroemd. Nu is het tamelijk zwakzinnig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Hillary heeft mij 20 jaar geleden aangerand in een fitnesscentrum in New York. Echt waar! Nu met de verkiezingen komt het allemaal weer naar boven, morgen heb ik een interview met FOX!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps verkeerd gelezen
[ Bericht 18% gewijzigd door Nintex op 15-10-2016 23:14:17 ]
Volgens ij is dat deze: http://www.mypalmbeachpos(...)-says-trump-g/nsqBy/quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:00 schreef Nintex het volgende:
Is er weer een nieuwe accuser?
Ik heb wel de reactie van de Trump campagne gevonden, maar niet waarop ze reageren
[ afbeelding ]
Is die Carolyn zijn vrouw dan of? Ik mis de connectiequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Nintex het volgende:
Weten we nog dat Trump iets riep over een partijdige rechter?
Die rechter blijkt inderdaad groot fan te zijn van John Podesta en team Clinton
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens ij is dat deze: http://www.mypalmbeachpos(...)-says-trump-g/nsqBy/
Sneaky Rayquote:“All of a sudden I felt a grab, a little nudge. I think it’s Ken’s camera bag, that was my first instinct. I turn around and there’s Donald. He sort of looked away quickly. I quickly turned back, facing Ray Charles, and I’m stunned.’’
Dat was echter het argument natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Nintex het volgende:
Weten we nog dat Trump iets riep over een partijdige rechter?
Die rechter blijkt inderdaad groot fan te zijn van John Podesta en team Clinton
[ afbeelding ]
Waar zien jullie die judge in die e-mail, volgens mij mis ik iets maar ik zie daar alleen een professor genoemd wordenquote:
Zeg het tegen the Donald en hij nodigt je vast uit om vlak voor het volgende debat in een speciale persconferentie je verhaal te vertellen, ondertussen natuurlijk wel met eierschaal op zijn hoofd huilie huilie doen wanneer iemand aandacht besteedt aan de beschuldigingen in zijn eigen richting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Hillary heeft mij 20 jaar geleden aangerand in een fitnesscentrum in New York. Echt waar! Nu met de verkiezingen komt het allemaal weer naar boven, morgen heb ik een interview met FOX!
Zie edit, had de mail zelf maar half gelezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar zien jullie die judge in die e-mail, volgens mij mis ik iets maar ik zie daar alleen een professor genoemd worden
Wel interessant. Ik geloof best dat er een groep blanken bang is vanwege grote demografische veranderingen. Wel weer typisch Amerikaans, latinos zijn natuurlijk ook gewoon blank. Het gaat denk ik meer om de onderliggende ideologie. Veel van de immigranten/minorities met hoge geboortecijfers zijn gewoon linkser dan de blanke kern van de GOP. Die demografische strijd gaat de GOP verliezen, zeker als er geen migratiebeperkingen komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Yep, het verschil zou best in zijn geheel verklaard kunnen worden door de hogere gekleurden ratio bij de (D), en dat de ' witte democrats' uiteindelijk net zo racistisch zijn als de (R).
[..]
Is een andere schrijver, dit lijkt al iets beter en leuker om te lezen! Econometrisch nog wat zwakjes maar het is geen academische paper.
(ik geloof trouwens best dat (R) meer racistisch is hoor)
Ik ben ook benieuwd. Als je even snel naar Gonzalo Curiel zoekt, dan vindt je dat z'n vrouw een court probation officer zou zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar zien jullie die judge in die e-mail, volgens mij mis ik iets maar ik zie daar alleen een professor genoemd worden
Nouja, je kunt zeggen wat je wilt maar die Bill Clinton accusers komen allemaal nog uit de tijd van tijdens/vlak na zijn presidentschap, die heeft Trump niet opeens verzonnen ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zeg het tegen the Donald en hij nodigt je vast uit om vlak voor het volgende debat in een speciale persconferentie je verhaal te vertellen, ondertussen natuurlijk wel met eierschaal op zijn hoofd huilie huilie doen wanneer iemand aandacht besteedt aan de beschuldigingen in zijn eigen richting.
Ze hadden ook al zijn escapades in Arkansas opgeruimd en onder het tapijt geschoven voor de verkiezingen. Het meeste kwam pas naar buiten na de verkiezingen. (Clinton had ook geluk dat Bush senior niet zo'n dirty campaigner was).quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Nouja, je kunt zeggen wat je wilt maar die Bill Clinton accusers komen allemaal nog uit de tijd van tijdens/vlak na zijn presidentschap, die heeft Trump niet opeens verzonnen ofzo.
De Trump accusers komen uit de tijd dat hij een gooi naar het presidentschap deed, die heeft Hillary niet opeens verzonnen of zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Nouja, je kunt zeggen wat je wilt maar die Bill Clinton accusers komen allemaal nog uit de tijd van tijdens/vlak na zijn presidentschap, die heeft Trump niet opeens verzonnen ofzo.
Zoals ik eerder ook al aangaf in deze reeks katalyseert media-aandacht dergelijke aanklachten zoals ook bij bijvoorbeeld de katholieke kerk en Saville het geval was. Van aanranding wordt bovendien ook maar heel beperkt aangifte gedaan. Ik vind het niet vreemd dat na de tape en de reactie van Trump daarop dergelijke beschuldigingen naar buiten komen. Of ze ook waar zijn zal moeten blijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ja deze vrouw betrof het in de mail:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Als je even snel naar Gonzalo Curiel zoekt, dan vindt je dat z'n vrouw een court probation officer zou zijn.
Dat hij rondgelopen heeft achter de schermen bij Miss Universe of wel eens hier en daar in billen geknepen heeft bij feestjes geloof ik wel. Dat hij daadwerkelijk meerdere vrouwen verkracht zou hebben is iets minder aannemelijk, omdat zijn hele prive leven al te lezen was in de tabloids.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik eerder ook al aangaf in deze reeks katalyseert media-aandacht dergelijke aanklachten zoals ook bij bijvoorbeeld de katholieke kerk en Saville het geval was. Van aanranding wordt bovendien ook maar heel beperkt aangifte gedaan. Ik vind het niet vreemd dat na de tape en de reactie van Trump daarop dergelijke beschuldigingen naar buiten komen. Of ze ook waar zijn zal moeten blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |