abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165980007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze kijken alleen naar inkomen, niet naar kosten, inflatie, werk etc. . Veel mensen zijn er op achteruit gegaan vanaf 2008 (huis kwijt geraakt, duurdere verzekeringen, hogere belastingen etc.) en dat is net als in Europa vooral de Midden klasse. Die mensen zijn niet 'arm', maar hebben het veel beter gehad in het verleden.

Als je van 200k naar 100k gaat, voel je je net zo genaaid als dat je van 50k naar 25k gaat. Terwijl je nog steeds in een hogere inkomensklasse valt.

Deze grafiek (ironisch genoeg genaamd: "Reverse elephant" is een goede illustratie:
[ afbeelding ]

Miljoenen Chinezen, Afrikanen etc. hebben het 'beter', maar miljoenen Amerikanen en Europeanen die vroeger goed verdiende moeten nu de eindjes aan elkaar knopen. Zij zijn de verliezers van de globalisatie en de verhuizing van de productie uit de VS naar China.
Niet dat ik je verhaal in principe niet geloof, maar in je voorbeeld is het een achteruitgang van 50% terwijl ze er in je grafiek maximaal 3% op achteruitgaan. Achteruitgaan is natuurlijk altijd kut maar 3% is nou niet zo heel extreem.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165980063
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Ehh, met die data kan dat wel beter geanalyseerd worden dan met een grafiekje.. jammer. Ik kan gelijk een aantal punten die voor endogeneity zorgen opnoemen.
Wel grappig, je ziet de 'average feelings' tegen minorities omlaag gaan voor zowel de democraten als de republikeinen. Hier wel wat meer info over regressie analyse:

http://www.vox.com/2016/6(...)ace-religion-economy
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:58:38 #128
230491 Zith
pls tip
pi_165980103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:56 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Wel grappig, je ziet de 'average feelings' tegen minorities omlaag gaan voor zowel de democraten als de republikeinen.
Yep, het verschil zou best in zijn geheel verklaard kunnen worden door de hogere gekleurden ratio bij de (D), en dat de ' witte democrats' uiteindelijk net zo racistisch zijn als de (R).

quote:
Hier wel wat meer info over regressie analyse:

http://www.vox.com/2016/6(...)ace-religion-economy
Is een andere schrijver, dit lijkt al iets beter en leuker om te lezen! Econometrisch nog wat zwakjes maar het is geen academische paper.

(ik geloof trouwens best dat (R) meer racistisch is hoor)

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 15-10-2016 23:04:35 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165980142
Is er weer een nieuwe accuser?

Ik heb wel de reactie van de Trump campagne gevonden, maar niet waarop ze reageren
pi_165980176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:00 schreef Nintex het volgende:

Ik heb wel de reactie van de Trump campagne gevonden, maar niet waarop ze reageren
[ afbeelding ]
Hillary heeft mij 20 jaar geleden aangerand in een fitnesscentrum in New York. Echt waar! Nu met de verkiezingen komt het allemaal weer naar boven, morgen heb ik een interview met FOX!
pi_165980223
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:01 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Hillary heeft mij 20 jaar geleden aangerand in een fitnesscentrum in New York. Echt waar! Nu met de verkiezingen komt het allemaal weer naar boven, morgen heb ik een interview met FOX!
Misschien dat het nut zou hebben als er een zelfde soort tape van Hillary boven komt drijven, je weet wel, waar ze doodleuk zegt zomaar mannen een hengst aan hun geslacht te geven, want beroemd. Nu is het tamelijk zwakzinnig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165980246
Weten we nog dat Trump iets riep over een partijdige rechter?

Die rechter blijkt inderdaad groot fan te zijn van John Podesta en team Clinton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps verkeerd gelezen |:(

[ Bericht 18% gewijzigd door Nintex op 15-10-2016 23:14:17 ]
pi_165980253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:00 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]
Volgens ij is dat deze: http://www.mypalmbeachpos(...)-says-trump-g/nsqBy/
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165980288
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]
Is die Carolyn zijn vrouw dan of? Ik mis de connectie :P
pi_165980336
quote:
quote:
“All of a sudden I felt a grab, a little nudge. I think it’s Ken’s camera bag, that was my first instinct. I turn around and there’s Donald. He sort of looked away quickly. I quickly turned back, facing Ray Charles, and I’m stunned.’’
Sneaky Ray
pi_165980351
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]
Dat was echter het argument natuurlijk niet.

Overigens staat daar Carolyn Curiel, niet Gonzalo Curiel. Dat lijkt me iemand anders, of hij moet deels als travestiet door het leven gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165980370
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:

Waar zien jullie die judge in die e-mail, volgens mij mis ik iets maar ik zie daar alleen een professor genoemd worden :?
pi_165980381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:01 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Zeg het tegen the Donald en hij nodigt je vast uit om vlak voor het volgende debat in een speciale persconferentie je verhaal te vertellen, ondertussen natuurlijk wel met eierschaal op zijn hoofd huilie huilie doen wanneer iemand aandacht besteedt aan de beschuldigingen in zijn eigen richting.
pi_165980429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waar zien jullie die judge in die e-mail, volgens mij mis ik iets maar ik zie daar alleen een professor genoemd worden :?
Zie edit, had de mail zelf maar half gelezen.
pi_165980432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Yep, het verschil zou best in zijn geheel verklaard kunnen worden door de hogere gekleurden ratio bij de (D), en dat de ' witte democrats' uiteindelijk net zo racistisch zijn als de (R).

[..]

Is een andere schrijver, dit lijkt al iets beter en leuker om te lezen! Econometrisch nog wat zwakjes maar het is geen academische paper.

(ik geloof trouwens best dat (R) meer racistisch is hoor)
Wel interessant. Ik geloof best dat er een groep blanken bang is vanwege grote demografische veranderingen. Wel weer typisch Amerikaans, latinos zijn natuurlijk ook gewoon blank. Het gaat denk ik meer om de onderliggende ideologie. Veel van de immigranten/minorities met hoge geboortecijfers zijn gewoon linkser dan de blanke kern van de GOP. Die demografische strijd gaat de GOP verliezen, zeker als er geen migratiebeperkingen komen.
pi_165980444
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Als je even snel naar Gonzalo Curiel zoekt, dan vindt je dat z'n vrouw een court probation officer zou zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165980460
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zeg het tegen the Donald en hij nodigt je vast uit om vlak voor het volgende debat in een speciale persconferentie je verhaal te vertellen, ondertussen natuurlijk wel met eierschaal op zijn hoofd huilie huilie doen wanneer iemand aandacht besteedt aan de beschuldigingen in zijn eigen richting.
Nouja, je kunt zeggen wat je wilt maar die Bill Clinton accusers komen allemaal nog uit de tijd van tijdens/vlak na zijn presidentschap, die heeft Trump niet opeens verzonnen ofzo.
pi_165980549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:15 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Nouja, je kunt zeggen wat je wilt maar die Bill Clinton accusers komen allemaal nog uit de tijd van tijdens/vlak na zijn presidentschap, die heeft Trump niet opeens verzonnen ofzo.
Ze hadden ook al zijn escapades in Arkansas opgeruimd en onder het tapijt geschoven voor de verkiezingen. Het meeste kwam pas naar buiten na de verkiezingen. (Clinton had ook geluk dat Bush senior niet zo'n dirty campaigner was).
pi_165980551
quote:

[..]

De Trump accusers komen uit de tijd dat hij een gooi naar het presidentschap deed, die heeft Hillary niet opeens verzonnen of zo.
pi_165980569
quote:

[..]

Zoals ik eerder ook al aangaf in deze reeks katalyseert media-aandacht dergelijke aanklachten zoals ook bij bijvoorbeeld de katholieke kerk en Saville het geval was. Van aanranding wordt bovendien ook maar heel beperkt aangifte gedaan. Ik vind het niet vreemd dat na de tape en de reactie van Trump daarop dergelijke beschuldigingen naar buiten komen. Of ze ook waar zijn zal moeten blijken.
pi_165980592
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Als je even snel naar Gonzalo Curiel zoekt, dan vindt je dat z'n vrouw een court probation officer zou zijn.
Ja deze vrouw betrof het in de mail:
https://www.cla.purdue.ed(...)Curiel._Carolyn.html

Nintex liet zijn wilde fantasieën weer eens de vrije loop kennelijk.
pi_165980632
Weer geen smoking gun?
pi_165980662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:22 schreef Ulx het volgende:
Weer geen smoking gun?
Die zijn er al genoeg geweest hoor. Haïti e.d.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:30:34 #149
862 Arcee
Look closer
pi_165980784

Christenfundi Pence aan het woord. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_165980830
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoals ik eerder ook al aangaf in deze reeks katalyseert media-aandacht dergelijke aanklachten zoals ook bij bijvoorbeeld de katholieke kerk en Saville het geval was. Van aanranding wordt bovendien ook maar heel beperkt aangifte gedaan. Ik vind het niet vreemd dat na de tape en de reactie van Trump daarop dergelijke beschuldigingen naar buiten komen. Of ze ook waar zijn zal moeten blijken.
Dat hij rondgelopen heeft achter de schermen bij Miss Universe of wel eens hier en daar in billen geknepen heeft bij feestjes geloof ik wel. Dat hij daadwerkelijk meerdere vrouwen verkracht zou hebben is iets minder aannemelijk, omdat zijn hele prive leven al te lezen was in de tabloids.

Ze hadden flink wat geld kunnen krijgen via een rechtszaak (zeker vlak voor zijn mislukte beursgang en na zijn comeback) dat er in Trump's geval eigenlijk geen reden was om er niet eerder mee naar buiten te komen. Daarbij genoot Trump ook niet de bescherming, zoals een Saville dat had.

Mocht het allemaal waar zijn dan hebben NBC, The Trump Organization, GOP en zelfs Bill Clinton willens en wetens jarenlang een pedofiel/verkrachter in bescherming genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')