abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165975364
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe gaat hij het drugsprobleem oplossen?
Hij grijpt die dealers gewoon in de kraag. En de crackhoertjes ergens anders.
pi_165975429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ga eens een van zijn rally's zelf bekijken dan, misschien weet je dan wel wat hij allemaal zegt ipv wat CNN voorkauwt ;)
Ik kijk nooit CNN. Maar in plaats van de trollkleuter uit te hangen, zoals je hier eigenlijk altijd doet, zou je het ook gewoon eens inhoudelijk kunnen proberen. Al heb je hier natuurlijk al wel regelmatig aangetoond dat een inhoudelijke discussie niet echt tot je sterke punten behoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165975676
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe gaat hij het drugsprobleem oplossen?
Kijk maar terug zou ik zeggen.
pi_165975690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kijk maar terug zou ik zeggen.
Oke, welk filmpje en op welke tijd zegt hij het?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165975710
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, welk filmpje en op welke tijd zegt hij het?

Rond 2 uur, 2 uur 5 minuten? Geen idee :P
pi_165975783
Ik ben nu bij 'We are gonna make things in this country!', zonder verdere uitleg hoe hij dat wil gaan doen. Goed verhaal.
pi_165975815
Oh, wacht. Nu gaan we. Belasting omlaag!
pi_165975848
Hij bedoelt natuurlijk dat hij het begrotingstekort weer groot gaat maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165975857
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:53 schreef Monolith het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk dat hij het begrotingstekort weer groot gaat maken.
Gaat hij ook zijn eigen bedrijven weer in Amerika laten produceren?
pi_165975938
quote:
Ik ben inmiddels bij 2:09, maar niks gehoord over het oplossen van het drugsprobleem. Kun je uitleggen wat hij heeft gezegd?
pi_165976216
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gaat hij ook zijn eigen bedrijven weer in Amerika laten produceren?
Dat is geheim en als je gaat zeuren lockt hij je up.
pi_165976324
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:57 schreef Ludachrist het volgende:

Kun je uitleggen wat hij heeft gezegd?
Well, drugs are a disease and it's very sick, mind you, but not drugs from the drugstore apart from the ones that make you autistic. Amd Mexico sends these drugs but we won't be autistic anymore with a big wall all along the border and we're not going to pay for it.

Zoiets waarschijnlijk.
pi_165976839
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 20:11:06 The MOVEMENT in Portsmouth, New Hampshire w/ 7K supporters. THANK YOU! This is the biggest election of our lifetime… https://t.co/4otZyjYLc2 reageer retweet
pi_165977270
Hillary in een speech aan goldman sachs:

quote:
"But, you know, the State Department was attacked hundreds of times every day, some by state-sponsored groups, some by more independent operators. But it was the same effect. People were trying to steal information, use it for their own purposes."
Maar wel lekker een private e-mail server gebruiken. :')
pi_165978755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 20:54 schreef fixatoman het volgende:
Hillary in een speech aan goldman sachs:

[..]

Maar wel lekker een private e-mail server gebruiken. :')
uberhaupt e-mail gebruiken is eigenlijk best vreemd. het is een stokoud protocol dat helemaal niet met veiligheid in gedachte is ontworpen.
..///
pi_165978797
Trump die wil dat Hillary een drugstest doet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165979164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Waarom niet? Trump houdt zijn uitslag toch wel geheim.
pi_165979193
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom niet? Trump houdt zijn uitslag toch wel geheim.
Ik denk elke dag dat die man niet verder kan afdrijven maar het lukt hem elke keer weer... en ondertussen worden de polls gelukkig blauwer en blauwer O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165979210
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
dat moeten ze zeker gaan testen op provigil en eventueel exotische alzheimermedicatie :P
..///
pi_165979313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:11 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat moeten ze zeker gaan testen op provigil en eventueel exotische alzheimermedicatie :P
Als Trump middelen voor chemische castratie in zijn bloed heeft is zijn pussygate-excuus misschien oprecht geweest.
pi_165979418
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij grijpt die dealers gewoon in de kraag. En de crackhoertjes ergens anders.
Beetje zoals Clinton de banken gaat aanpakken door "cut it out!" en "basta" te gaan zeggen :D Allebei zijn ze zo lachwekkend _O-
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:22:31 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_165979422
Welp, dat hele verhaal van cracked, over dat de arme blanken op Trump stemmen omdat hun banen en communities verdwijnen door globalisering? Dat blijkt niet te kloppen. Trump aanhangers zijn gemiddeld juist rijker en minder werkeloos. De echte reden? Gewoon een hekel aan bruine mensen.

quote:
Exit polling from the primaries found that Trump voters made about as much as Ted Cruz voters, and significantly more than supporters of either Hillary Clinton or Bernie Sanders. Trump voters, FiveThirtyEight's Nate Silver found, had a median household income of $72,000, a fair bit higher than the $62,000 median household income for non-Hispanic whites in America.

A major study from Gallup's Jonathan Rothwell confirmed this. Trump support was correlated with higher, not lower, income, both among the population as a whole and among white people. Trump supporters were less likely to be unemployed or to have dropped out of the labor force. Areas with more manufacturing, or higher exposure to imports from China, were less likely to think favorably of Trump.

This shouldn’t be surprising. Lower-income whites are always likelier to support Democrats than other whites. It’d be very odd if Trump singlehandedly reversed that longstanding trend in American public opinion. But it suggests that the image of Trump supporters as whites on the economic margins, being failed by the elites in Washington and New York, is wrong.

So what is driving Trump supporters? In the general election, the story is pretty simple: What’s driving support for Trump is that he is the Republican nominee, a little fewer than half of voters always vote for Republicans, and Trump is getting most of those voters.

In the primary, though, the story was, as my colleague Zack Beauchamp has explained at length, almost entirely about racial resentment. There’s a wide array of data to back this up.
http://www.vox.com/policy(...)ace-economic-anxiety
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_165979597
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 22:22 schreef speknek het volgende:
Welp, dat hele verhaal van cracked, over dat de arme blanken op Trump stemmen omdat hun banen en communities verdwijnen door globalisering? Dat blijkt niet te kloppen. Trump aanhangers zijn gemiddeld juist rijker en minder werkeloos. De echte reden? Gewoon een hekel aan bruine mensen.

[..]

Ik had gisteren of eergisteren een tabel met demographics gepost, die weken iets af van Nate Silvers maar waren uitgesplitst per inkomensgroep.

Daaruit bleek dat zowel de echt armen ( < 30k) en de rijkere middeklasse en up (> 100k) disproportioneel veel Hillary supporters had, terwijl juist die lagere + gemiddelde middeklasse (tussen 30 en 100k) disproportioneel veel Trump supporters had. Vooral die eerste groep (30-60?).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165979782
quote:

[..]

Ze kijken alleen naar inkomen, niet naar kosten, inflatie, werk etc. . Veel mensen zijn er op achteruit gegaan vanaf 2008 (huis kwijt geraakt, duurdere verzekeringen, hogere belastingen etc.) en dat is net als in Europa vooral de Midden klasse. Die mensen zijn niet 'arm', maar hebben het veel beter gehad in het verleden.

Als je van 200k naar 100k gaat, voel je je net zo genaaid als dat je van 50k naar 25k gaat. Terwijl je nog steeds in een hogere inkomensklasse valt.

Deze grafiek (ironisch genoeg genaamd: "Reverse elephant" is een goede illustratie:

Miljoenen Chinezen, Afrikanen etc. hebben het 'beter', maar miljoenen Amerikanen en Europeanen die vroeger goed verdiende moeten nu de eindjes aan elkaar knopen. Zij zijn de verliezers van de globalisatie en de verhuizing van de productie uit de VS naar China.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:44:21 #125
230491 Zith
pls tip
pi_165979824
quote:

[..]

Ehh, met die data kan dat wel beter geanalyseerd worden dan met een grafiekje.. jammer. Ik kan gelijk een aantal punten die voor endogeneity zorgen opnoemen. Liever deden ze een probit/logit met controls op huidskleur, geslacht, inkomen enz op de uiteindelijke keuze om op (R) te stemmen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 15-10-2016 22:54:29 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')