ja alles van babiesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
importeert ze ook babymelkpoeder net als al die chinezen
Geen Poolse pindakaas?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alles van babies
ook die babyhapjes
en conimex
broodbeleg zoet
lolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alles van babies
ook die babyhapjes
en conimex
broodbeleg zoet
denk je die hebben goede chocovlokken en chocopasta en schuddebuikjes (lol)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
wat is er mis met pools broodbeleg
schuddebuikjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk je die hebben goede chocovlokken en chocopasta en schuddebuikjes (lol)
eet ik verder niet bahbah
quote:
Eensquote:
Boerenkool is wel Godquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
tot zover deze leuke anekdote over het nederlands eten
ik dacht dat ze boerenkool ging maken
krijg ik bami
(nederlands)
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensenquote:
Met worst en jusquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensen
Sommige dingen zijn goed in hun eenvoudquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Heb het een keer met eieren en een beetje Chili en oregano gemaakt geen succes overigens
Zonder ongein erin dan. Paprika enzo, moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensen
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn mensen in GRTD die boerenkool met azijn eten.
Graag zo smakeloos mogelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder ongein erin dan. Paprika enzo, moet je niet willen.
Zuurkool is echt kanjervies.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Zuurkool met appelsap is wel echt fijn.
Over zuurkool gesproken ik ga voor mijn maten en matinnen Duits koken zaterdag. Maar die Duitsers hebben echt geen lekker eten zeg
doner kebabquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Maar die Duitsers hebben echt geen lekker eten zeg
ohne groentegodquote:
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shitquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Qatar airlines had vanavond een prijsfout.
1.2k voor Zurich -> Sydney in business retour.
Koekoek wat een prijs.
Jammer genoeg ben ik niet zo flexibel.
geen eens macaroni met smacquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
tot zover deze leuke anekdote over het nederlands eten
ik dacht dat ze boerenkool ging maken
krijg ik bami
(nederlands)
ja wel geinigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had er nooit een ei bij
die zat wel altijd bij de nasi, waarom weet ik niet
bah vieze combiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nasi hoort omeletje bij, lekker man
hoezo hoort dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
LINKquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
Eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
quote:
error fares heet het volgens mijquote:
Vind het helemaal prima als ik voor 1.2k aan de andere kant van de wereld kan zitten in business.quote:
Niet alles letterlijk nemen hansquote:
hoezo is dit een antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
error fares heet het volgens mij
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij weet het dus ook niet
fascinerend
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatiequote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasi
en sambalquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatie
als er maar satésaus bij de nasi is.
of chilisausquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatie
als er maar satésaus bij de nasi is.
ontbijt: 3 eieren (gebakken)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:37 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag rosti, varkenshaas en champignons en sla. Niks mis mee
Pierogi lijkt mij viesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ontbijt: 3 eieren (gebakken)
lunch: kippenpootjes en gebakken aardappeltjes
tussendoor: club sandwich
avondeten: pierogi
lekker zeg
ice tea green is een van de smerigste dranken die bestaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
en nog ice tea green tea lemon flesje
(suikerziekte in de notendop ik)
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ice tea green is een van de smerigste dranken die bestaan
HEERLIJK.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ZOZOquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je echt kanker in je hersenpan
wil niet de man van vervelende woorden zijnquote:
Die strawberry is kapot lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja jrs zusje ook. Maar met haar seks hebben zou ik ook vies vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil niet de man van vervelende woorden zijn
maar pierogi kun je alles in doen
dat kan niemand vies vinden
pierogi is zaligquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja jrs zusje ook. Maar met haar seks hebben zou ik ook vies vinden
Hou niet van bubbles in m`n waterquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet Spa rood cranberry drinken
zo insta met je trouwen als dat je favoriete drankje wasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou niet van bubbles in m`n water
jij bent gekquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Water met bubbels is mensonterend.
Nou nou mensonterend..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinds wanneer nemen we mensen in Afrika serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou mensonterend..
In Afrika zouden ze er zelfs smac in gooien als ze water konden drinken
JRquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer nemen we mensen in Afrika serieus?
Wat heeft Willem-Alexander je aangedaan?quote:
Nee man, is lekker. Met citroensmaak. Zonder suiker dan. Alleen het smaakje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omgquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Supersof en Paxcon, Bonnie stond ineens samen met Nick voor mijn neus balletjes te bestellen
Ik schrok ookquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omg![]()
Wat leuk. Ik zou wel even schrikken dan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrok ookwant ik stond tweede man en nam dus geen bestellingen aan en was gewoon frietjes aan het opscheppen en het moment dat ik bord wilde neerzetten en eetsmakelijk wilde zeggen keek ik ze pas aan, dus was ook echt SURPRISEEE
. Ja zo onverwachts dan schrik je altijd beetje
Gewoon water is prima, daar hoef je helemaal niet mee te kloten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, is lekker. Met citroensmaak. Zonder suiker dan. Alleen het smaakje.
nee, ging te snel om iets te bedenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog wat gezegd over hun kanaal ofzo?
Ha, stadsgenoot.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, ging te snel om iets te bedenken. Was nog in surprise mood
Ik vroeg wel aan eerste persoon 'die bestelde zeker vega balletjes of niet?' en dat was ook zo. Zo ver mijn Bonnie kennis
joaa, beetje drukjes. Hoe is het bij jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien op fok!
Zelfde maar wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
joaa, beetje drukjes. Hoe is het bij jou?![]()
Je hoeft sowieso niet te kloten. Ligt gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon water is prima, daar hoef je helemaal niet mee te kloten.
Uitstekend.quote:
hoe oudquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ben deze week mentor van een klas. Vandaag moesten ze de stad in.
Werd constant gebeld omdat ze verdwaald waren. Had wel wat schattigs.
Heb je ook bijna vakantie?
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trumpquote:
Iedereen blijft van mijn kindjes af.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen blijft van mijn kindjes af.
Ik zou denk ik te beschermend zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Je zou ook wel een goede vader zijn, denk ik. Alleen niet teveel memes met ze delen.
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik te beschermend zijn.
Voor je het weet liggen ze vastgebonden op hun rug in een gangbang op internet
gelijk het klooster inquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
ik lig hier 's avonds wakker van.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschoolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik lig hier 's avonds wakker van.
dat worden de grootste slettenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschool
dat is dan ook een heel eng wereldjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grootste sletten wel in de gay community.
hoezoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt een lange avond op werk jongons
Hij zei datenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Allemaal onzin.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zeggen ook dat de grootste sletten uit de bible belt komen maar volgens mij is dat helemaal niet waar, anders had ik het wel geweten. De mensen die dat beweren zijn gewoon jaloers op anderen die wel deugdzaam zijn opgevoed. :$
beter nu dan over 2 maanden en 2 wekenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Bhumibol overleden Inso. Het is een trieste dag
Ik hoop dat er dan weer feesten gehouden mogen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter nu dan over 2 maanden en 2 weken
Precies ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal onzin.
Net zoals die mensen die beweren dat girls school voor sletten zorgen.
En zelf nog nooit eentje hebben gekend
moet wel hequote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan weer feesten gehouden mogen worden.
Mijn kinderen zouden sowieso girls/boys school gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies ja.
Zou het mijn kinderen wel gunnen om in een net zo beschermde omgeving op te groeien als ikzelf.
Dat heb je niet echt in Nederlandquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden sowieso girls/boys school gaan.
Heb even een krantenartikel gelezen. Maar 30 dagen zonder gefeest. Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel he
economie moet blijven draaien
hoef toch niet te feestenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb even een krantenartikel gelezen. Maar 30 dagen zonder gefeest. Dat zit wel goed.
Het enige voordeel van het lerarenbestaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna vakantie.
Nog even volhouden.
Nadelen zijn wel hoge werkdruk en laag loon.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige voordeel van het lerarenbestaan
Misschien kun je je economisch laten omscholen en 80 urige werkwegen in het bedrijfsleven gaan draaien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadelen zijn wel hoge werkdruk en laag loon.
Om ze nu gelijk apen te noemen, die zwartjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik vind het wel prima werken zo met die apen.
Lol.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om ze nu gelijk apen te noemen, die zwartjes.
Geen zwartje gezien in Polen vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Zag vandaag nog een vrachtwagen waar opstond "Zwartjes". Moest grinniken.
Is wel opvallend dat in de VS de meest onleefbare steden het meeste negers hebben, terwijl de meest leefbare stad het minste heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
We kunnen stellen dat Polen een erg leefbaar land is.
Ik had je jip en janneke champagne kunnen sturen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Dure champagne gekocht om te ontkurken om 12 uur vannacht.
En zelf niet drinken.
#raar
#alcoholistenstruggles
dom perignon en jip en janneke naast elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had je jip en janneke champagne kunnen sturen.
Niet zo elitairquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dom perignon en jip en janneke naast elkaar
lekker zeg
moet mn lege leven vullen met nietszeggende materialistische zakenquote:
Ach als dat het enige is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet mn lege leven vullen met nietszeggende materialistische zaken
Kapitalisme is dan ook het enige fatsoenlijke systeem.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is.
Wel lekker kapitalistisch.
Ik ben 2 laptops kwijtgeraakt in 3 maanden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms, als mijn laptop een beetje raar doet, ben ik bang dat ik alles verlies
Jezus.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 2 laptops kwijtgeraakt in 3 maanden.
Pff.
2 keer wijn overgekomen (niet door mij evident)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.
Wat heb je er mee gedaan?
Denk niet dat die ooit alcohol zullen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik een dag zonder consequenties jip en janneke champagne met alcohol kon drinken zou ik daar wel voor kiezen
ik mis mn alcohol de laatste dagen erg hardquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk niet dat die ooit alcohol zullen hebben.
Ik zou erg verdrietig zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer wijn overgekomen (niet door mij evident)
Heb letterlijk niets op mijn laptop staanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou erg verdrietig zijn.
Al die nudies die ik heb verzameldzo maar weg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
lol flippie
op reddit denken gekke amerikanen dat 7/11 dicht gaat
die blijven open tot einde van tijden
Misschien 30 dagen drooglegging, maar dan schuif je gewoon 100 baht en dan is het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Amerikanen zijn echt wereldvreemd
![]()
Als de 7/11 dicht gaat in Thailand dan komt dat doordat heel het land verwoest is na 5 tornado's, 3 woeste overstromingen en 5 burgeroorlogen.
Oftewel. Nooit.
In TRV zie ik voornamelijk gedoe om entertainment wat me opzich niet verbaast maar denk dat het verder wel mee valt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien 30 dagen drooglegging, maar dan schuif je gewoon 100 baht en dan is het goed
De Thaise vrouw van mijn neef in Bangkok was wel stevig over de rooie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In TRV zie ik voornamelijk gedoe om entertainment wat me opzich niet verbaast maar denk dat het verder wel mee valt.
Ik denk dat de opmerking over noord koreaanse taferelen ook niet geheel misplaatst is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Thaise vrouw van mijn neef in Bangkok was wel stevig over de rooie.
rip the king
Enige stabiele factor op politiek vlak in dat land weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat de opmerking over noord koreaanse taferelen ook niet geheel misplaatst is.
Volgens mij was die zoon ook niet zo geliefd. En zo stabiel is het eigenlijk ook al een paar jaar niet. Bomaanslagen in Surat Thani en omgeving en vorig jaar nog 1 in Bangkok. Hopelijk verergert dat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige stabiele factor op politiek vlak in dat land weg.
Dat wordt een groot drama.
Stabieler dan het ooit is geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij was die zoon ook niet zo geliefd. En zo stabiel is het eigenlijk ook al een paar jaar niet. Bomaanslagen in Surat Thani en omgeving en vorig jaar nog 1 in Bangkok. Hopelijk verergert dat niet.
niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft Willem-Alexander je aangedaan?
Vragen over...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wat vragen aan het verzamelen voor een Q&A hebben jullie nog wat vragen voor mij?
Tussen nu en wanneer denk je dat het contact met intelligent buitenaards leven met het publiek zal worden gedeeld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wat vragen aan het verzamelen voor een Q&A hebben jullie nog wat vragen voor mij?
Voor op youtube?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet danquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor op youtube?
Als je de loterij zou winnen, welke auto zou je dan kopen?
Had jij zonder fok ook zo goed bekeken geweest ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Juist 2 dingen die je nooit moet kopen na een loterij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet dan
Dan zou ik FOK kopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
al had in belgie iemand 168 millie gepakt
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leefquote:
Zou iets meer biologische producten kopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leef
lekker zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou iets meer biologische producten kopen.
je hoeft niet op de centen te lettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leef
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet dan
Hoef ik nu ook niet echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hoeft niet op de centen te letten
Een jacht is enorm duur. En een van de redenen dat mensen zo snel broke zijn na een jackpot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.Dan denk ik dat auto toch beter is.
Ben toch wel erg calvinistisch.
Verstandig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.Dan denk ik dat auto toch beter is.
Is niet altijd verstandig toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste wat je doet is hypotheek aflossen
Omdat een auto wat betreft vervoer tch altijd hetzelfde blijft, alleen dan wat groter en luxer. Met een privéjet heb je any time any place met een privé piloot erbij dwnquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dat leased is het nog niet eens zo gek duur. Maar kopen als individu is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat een auto wat betreft vervoer tch altijd hetzelfde blijft, alleen dan wat groter en luxer. Met een privéjet heb je any time any place met een privé piloot erbij dwnAl zou ik dat ook niet doen hoor
Beetje alleenig in een vliegtuig zitten is ook niks
die hypotheek moet je toch dokkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet altijd verstandig toch.
Ik zou gewoon doorleven en wellicht iets meer investeren en meer risky business als startups
Ligt eraan hoe je hypotheek in elkaar steekt. In uk kan het nog wel eens voordelig zijn om wat te laten staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
die hypotheek moet je toch dokken
Ik heb ook wel eens begrepen dat in Nederland het ook voordeliger kan zijn om niet te veel (in 1x) af te lossen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hypotheek in elkaar steekt. In uk kan het nog wel eens voordelig zijn om wat te laten staan.
Mijn schoonouders hebben ook 10% aflossingsvrij in hun huis staan toen ze het bouwde
Omdat je door de weeks zo hard aan het werk bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zaterdagen zijn weinig productief de laatste weken.
Dat zou wel kunnen. Ik twijfel inmiddels soms of ik niet beter 5 dagen kan gaan werken ipv 4. Nu prop ik al mijn uren in 4 dagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je door de weeks zo hard aan het werk bent?
Dan heb je ook wel een dagje nodig om bij te komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik twijfel inmiddels soms of ik niet beter 5 dagen kan gaan werken ipv 4. Nu prop ik al mijn uren in 4 dagen.
dat doe ik sowieso niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Lekker onhandig morti. Kan je dan geen chicks oppikken uit de kroeg.
Goedzo. Heb je allemaal niks aan johquote:
quote:
Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewendquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewend
rtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Mannen zijn allemaal onbetrouwbare eikels
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.
Wat ben ik toch goed.
Dat moet een heerlijk schooltje zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.
Moest aan je denken.
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgediendenquote:
Dag Stijn.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Ben je Tong al voorbij met posts?
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekkenquote:
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekken
Je klinkt wat bozig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?
Misschien!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgedienden
Beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdienstelijk helftje van de boys.
3-1 maar achter!
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Realquote:
Als Legia het op 3-1 kan houden in 1 helft moet een gelijkspelletje mogelijk zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke Nederlandse club had 6-0 achter gestaan bij rust tegen Real
Hij kan nog voor Nederland kiezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
die asensio kan wel een balletje trappen
Oh toch wel, jammerquote:
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaanquote:
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel goed gek ook als ie dat had gedaan
Zelfs als ie dat wel had gehad, dan ben je op moment in deze lichting goed gekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk totaal geen feeling met Nederland nee
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VdV had voor Spanje kunnen kiezen.
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die had een lichting die om prijzen mee kon doen.
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kutvoetballer is dat geworden zeg. Wel mooi dat hij op z`n plek werd gezet toen door Maxim Hartman
Goed hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wawrinka en nadal in rotterdam in februari fokkie
genot hoor
lekker zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb Nadal en Murray al live gezien in Rotterdam jaren geleden
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de poshquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
moet ook keer naar tennissen gaan kijken
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou al wel keertje bij finale van Wimbledon verwacht tussen de posh
Paar k denk ik wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet je hoe duur dat is als je niet kaartjes krijgt
KOEKOEK SOWW
Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
Boek 1 was even wennen. Veel informatie in kleine stukjes. Korte hoofdstukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook echt nog eens gaan lezen, maar ik vond deel 1 niet heel bijzonder moet ik zeggen. Misschien had ik beter eerst moeten lezen en dan kijken
Ach, die lees je zo wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen met Gijp, dat was dan weer van minder niveau.
Ja uurtje, misschien 2.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja uurtje, misschien 2.
En om nu maar 1 boek uit Nederland te bestellen
2quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Eerste of tweede van Gijp? Die tweede heb ik laatst gekocht, die vond ik wel wat beter dan eerste deel
Dag Fylaxquote:
Prima, met jou ook?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb nog paar lekkere boekies voor de boeg door verjaardag.
Boek 4 en 5 zijn erg matig ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel GoT gelezen laatste dagen.
Boek 4 toch wel matig tot nu toe. In boek 3 gebeurt van alles en na 300 pagina's in boek 4 is er letterlijk niks gebeurd.
https://www.amazon.co.uk/(...)graphy/dp/1849549141quote:
Daarom vond ik het ook kut. Elk hoofdstuk was gewoon precies elke scene van eerste seizoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog letterlijk de serie.
Ja dat is al anders vanaf boek 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook kut. Elk hoofdstuk was gewoon precies elke scene van eerste seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |