Ik ben 2 laptops kwijtgeraakt in 3 maanden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms, als mijn laptop een beetje raar doet, ben ik bang dat ik alles verlies
Jezus.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 2 laptops kwijtgeraakt in 3 maanden.
Pff.
2 keer wijn overgekomen (niet door mij evident)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.
Wat heb je er mee gedaan?
Denk niet dat die ooit alcohol zullen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik een dag zonder consequenties jip en janneke champagne met alcohol kon drinken zou ik daar wel voor kiezen
ik mis mn alcohol de laatste dagen erg hardquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk niet dat die ooit alcohol zullen hebben.
Ik zou erg verdrietig zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer wijn overgekomen (niet door mij evident)
Heb letterlijk niets op mijn laptop staanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou erg verdrietig zijn.
Al die nudies die ik heb verzameldzo maar weg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
lol flippie
op reddit denken gekke amerikanen dat 7/11 dicht gaat
die blijven open tot einde van tijden
Misschien 30 dagen drooglegging, maar dan schuif je gewoon 100 baht en dan is het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Amerikanen zijn echt wereldvreemd
![]()
Als de 7/11 dicht gaat in Thailand dan komt dat doordat heel het land verwoest is na 5 tornado's, 3 woeste overstromingen en 5 burgeroorlogen.
Oftewel. Nooit.
In TRV zie ik voornamelijk gedoe om entertainment wat me opzich niet verbaast maar denk dat het verder wel mee valt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien 30 dagen drooglegging, maar dan schuif je gewoon 100 baht en dan is het goed
De Thaise vrouw van mijn neef in Bangkok was wel stevig over de rooie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In TRV zie ik voornamelijk gedoe om entertainment wat me opzich niet verbaast maar denk dat het verder wel mee valt.
Ik denk dat de opmerking over noord koreaanse taferelen ook niet geheel misplaatst is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Thaise vrouw van mijn neef in Bangkok was wel stevig over de rooie.
rip the king
Enige stabiele factor op politiek vlak in dat land weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat de opmerking over noord koreaanse taferelen ook niet geheel misplaatst is.
Volgens mij was die zoon ook niet zo geliefd. En zo stabiel is het eigenlijk ook al een paar jaar niet. Bomaanslagen in Surat Thani en omgeving en vorig jaar nog 1 in Bangkok. Hopelijk verergert dat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige stabiele factor op politiek vlak in dat land weg.
Dat wordt een groot drama.
Stabieler dan het ooit is geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij was die zoon ook niet zo geliefd. En zo stabiel is het eigenlijk ook al een paar jaar niet. Bomaanslagen in Surat Thani en omgeving en vorig jaar nog 1 in Bangkok. Hopelijk verergert dat niet.
niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft Willem-Alexander je aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |