jij bent gekquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Water met bubbels is mensonterend.
Nou nou mensonterend..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinds wanneer nemen we mensen in Afrika serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou mensonterend..
In Afrika zouden ze er zelfs smac in gooien als ze water konden drinken
JRquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer nemen we mensen in Afrika serieus?
Wat heeft Willem-Alexander je aangedaan?quote:
Nee man, is lekker. Met citroensmaak. Zonder suiker dan. Alleen het smaakje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omgquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Supersof en Paxcon, Bonnie stond ineens samen met Nick voor mijn neus balletjes te bestellen
Ik schrok ookquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omg![]()
Wat leuk. Ik zou wel even schrikken dan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik schrok ookwant ik stond tweede man en nam dus geen bestellingen aan en was gewoon frietjes aan het opscheppen en het moment dat ik bord wilde neerzetten en eetsmakelijk wilde zeggen keek ik ze pas aan, dus was ook echt SURPRISEEE
. Ja zo onverwachts dan schrik je altijd beetje
Gewoon water is prima, daar hoef je helemaal niet mee te kloten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, is lekker. Met citroensmaak. Zonder suiker dan. Alleen het smaakje.
nee, ging te snel om iets te bedenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog wat gezegd over hun kanaal ofzo?
Ha, stadsgenoot.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, ging te snel om iets te bedenken. Was nog in surprise mood
Ik vroeg wel aan eerste persoon 'die bestelde zeker vega balletjes of niet?' en dat was ook zo. Zo ver mijn Bonnie kennis
joaa, beetje drukjes. Hoe is het bij jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien op fok!
Zelfde maar wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
joaa, beetje drukjes. Hoe is het bij jou?![]()
Je hoeft sowieso niet te kloten. Ligt gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon water is prima, daar hoef je helemaal niet mee te kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |