hoe oudquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ben deze week mentor van een klas. Vandaag moesten ze de stad in.
Werd constant gebeld omdat ze verdwaald waren. Had wel wat schattigs.
Heb je ook bijna vakantie?
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trumpquote:
Iedereen blijft van mijn kindjes af.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen blijft van mijn kindjes af.
Ik zou denk ik te beschermend zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Je zou ook wel een goede vader zijn, denk ik. Alleen niet teveel memes met ze delen.
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik te beschermend zijn.
Voor je het weet liggen ze vastgebonden op hun rug in een gangbang op internet
gelijk het klooster inquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
ik lig hier 's avonds wakker van.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschoolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik lig hier 's avonds wakker van.
dat worden de grootste slettenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschool
dat is dan ook een heel eng wereldjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grootste sletten wel in de gay community.
hoezoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt een lange avond op werk jongons
Hij zei datenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Allemaal onzin.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zeggen ook dat de grootste sletten uit de bible belt komen maar volgens mij is dat helemaal niet waar, anders had ik het wel geweten. De mensen die dat beweren zijn gewoon jaloers op anderen die wel deugdzaam zijn opgevoed. :$
beter nu dan over 2 maanden en 2 wekenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Bhumibol overleden Inso. Het is een trieste dag
Ik hoop dat er dan weer feesten gehouden mogen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter nu dan over 2 maanden en 2 weken
Precies ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal onzin.
Net zoals die mensen die beweren dat girls school voor sletten zorgen.
En zelf nog nooit eentje hebben gekend
moet wel hequote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan weer feesten gehouden mogen worden.
Mijn kinderen zouden sowieso girls/boys school gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies ja.
Zou het mijn kinderen wel gunnen om in een net zo beschermde omgeving op te groeien als ikzelf.
Dat heb je niet echt in Nederlandquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden sowieso girls/boys school gaan.
Heb even een krantenartikel gelezen. Maar 30 dagen zonder gefeest. Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel he
economie moet blijven draaien
hoef toch niet te feestenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb even een krantenartikel gelezen. Maar 30 dagen zonder gefeest. Dat zit wel goed.
Het enige voordeel van het lerarenbestaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna vakantie.
Nog even volhouden.
Nadelen zijn wel hoge werkdruk en laag loon.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige voordeel van het lerarenbestaan
Misschien kun je je economisch laten omscholen en 80 urige werkwegen in het bedrijfsleven gaan draaien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadelen zijn wel hoge werkdruk en laag loon.
Om ze nu gelijk apen te noemen, die zwartjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik vind het wel prima werken zo met die apen.
Lol.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om ze nu gelijk apen te noemen, die zwartjes.
Geen zwartje gezien in Polen vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Zag vandaag nog een vrachtwagen waar opstond "Zwartjes". Moest grinniken.
Is wel opvallend dat in de VS de meest onleefbare steden het meeste negers hebben, terwijl de meest leefbare stad het minste heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
We kunnen stellen dat Polen een erg leefbaar land is.
Ik had je jip en janneke champagne kunnen sturen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Dure champagne gekocht om te ontkurken om 12 uur vannacht.
En zelf niet drinken.
#raar
#alcoholistenstruggles
dom perignon en jip en janneke naast elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had je jip en janneke champagne kunnen sturen.
Niet zo elitairquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dom perignon en jip en janneke naast elkaar
lekker zeg
moet mn lege leven vullen met nietszeggende materialistische zakenquote:
Ach als dat het enige is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet mn lege leven vullen met nietszeggende materialistische zaken
Kapitalisme is dan ook het enige fatsoenlijke systeem.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is.
Wel lekker kapitalistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |