Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewendquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat oppervlakkig flippie ben ik neit van je gewend
rtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef Flippiee het volgende:
Mannen zijn allemaal onbetrouwbare eikels
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet onverwachts. Mooie jongens zijn vaak gewoon niet zo interessant.
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen mooie jongen dan.
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben knap, rijk en betrouwbaar.
Wat ben ik toch goed.
Dat moet een heerlijk schooltje zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen filmpje over public school in de UK.
Moest aan je denken.
Misschien moeten we een reünie organiseren met alle oudgediendenquote:
Dag Stijn.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Ben je Tong al voorbij met posts?
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekkenquote:
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat hem niet worden Stijn. Ik had een leuk verhaal of anekdote verwacht die deze SC tot leven kon wekken
Je klinkt wat bozig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een anekdote op deze redelijk stomme vraag moeten counteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |