Vragen over...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wat vragen aan het verzamelen voor een Q&A hebben jullie nog wat vragen voor mij?
Tussen nu en wanneer denk je dat het contact met intelligent buitenaards leven met het publiek zal worden gedeeld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wat vragen aan het verzamelen voor een Q&A hebben jullie nog wat vragen voor mij?
Voor op youtube?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet danquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor op youtube?
Als je de loterij zou winnen, welke auto zou je dan kopen?
Had jij zonder fok ook zo goed bekeken geweest ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Juist 2 dingen die je nooit moet kopen na een loterij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet dan
Dan zou ik FOK kopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
al had in belgie iemand 168 millie gepakt
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leefquote:
Zou iets meer biologische producten kopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leef
lekker zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou iets meer biologische producten kopen.
je hoeft niet op de centen te lettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee zou veranderen aan de leef
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zonde om een duur vervoersmiddel aan te schaffen als je de loterij wint. Behalve misschien een jacht of een privé-jet dan
Hoef ik nu ook niet echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hoeft niet op de centen te letten
Een jacht is enorm duur. En een van de redenen dat mensen zo snel broke zijn na een jackpot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.Dan denk ik dat auto toch beter is.
Ben toch wel erg calvinistisch.
Verstandig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo is een prive jet of jacht minder zonde dan? Het eerste waar ik aan denk is onderhoudskosten, stallingskosten, brandstofkosten en dan nog niet eens aan alle praktische zaken zoals een piloot etc.Dan denk ik dat auto toch beter is.
Ben toch wel erg calvinistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |