ja alles van babiesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
importeert ze ook babymelkpoeder net als al die chinezen
Geen Poolse pindakaas?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alles van babies
ook die babyhapjes
en conimex
broodbeleg zoet
lolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alles van babies
ook die babyhapjes
en conimex
broodbeleg zoet
denk je die hebben goede chocovlokken en chocopasta en schuddebuikjes (lol)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
wat is er mis met pools broodbeleg
schuddebuikjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk je die hebben goede chocovlokken en chocopasta en schuddebuikjes (lol)
eet ik verder niet bahbah
quote:
Eensquote:
Boerenkool is wel Godquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
tot zover deze leuke anekdote over het nederlands eten
ik dacht dat ze boerenkool ging maken
krijg ik bami
(nederlands)
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensenquote:
Met worst en jusquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensen
Sommige dingen zijn goed in hun eenvoudquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Heb het een keer met eieren en een beetje Chili en oregano gemaakt geen succes overigens
Zonder ongein erin dan. Paprika enzo, moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool een van de betere maaltijden die je iemand kan toewensen
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn mensen in GRTD die boerenkool met azijn eten.
Graag zo smakeloos mogelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder ongein erin dan. Paprika enzo, moet je niet willen.
Zuurkool is echt kanjervies.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Zuurkool met appelsap is wel echt fijn.
Over zuurkool gesproken ik ga voor mijn maten en matinnen Duits koken zaterdag. Maar die Duitsers hebben echt geen lekker eten zeg
doner kebabquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Maar die Duitsers hebben echt geen lekker eten zeg
ohne groentegodquote:
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shitquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Qatar airlines had vanavond een prijsfout.
1.2k voor Zurich -> Sydney in business retour.
Koekoek wat een prijs.
Jammer genoeg ben ik niet zo flexibel.
geen eens macaroni met smacquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
tot zover deze leuke anekdote over het nederlands eten
ik dacht dat ze boerenkool ging maken
krijg ik bami
(nederlands)
ja wel geinigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had er nooit een ei bij
die zat wel altijd bij de nasi, waarom weet ik niet
bah vieze combiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nasi hoort omeletje bij, lekker man
hoezo hoort dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
LINKquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je abonneren op die bugs op sites, is zo`n mailsysteem voor. Weet niet meer hoe het heet. Krijg je telkens een mail als er fout ergens tussen prijzen zit. 200 euro voor retourtje Azie en dat soort shit
Eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
quote:
error fares heet het volgens mijquote:
Vind het helemaal prima als ik voor 1.2k aan de andere kant van de wereld kan zitten in business.quote:
Niet alles letterlijk nemen hansquote:
hoezo is dit een antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
error fares heet het volgens mij
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij weet het dus ook niet
fascinerend
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatiequote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen tjappen gewoon die eitje bij hun macaroni of nasi
en sambalquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatie
als er maar satésaus bij de nasi is.
of chilisausquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond het nooit veel toevoegen of bijzondere combinatie
als er maar satésaus bij de nasi is.
ontbijt: 3 eieren (gebakken)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:37 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag rosti, varkenshaas en champignons en sla. Niks mis mee
Pierogi lijkt mij viesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ontbijt: 3 eieren (gebakken)
lunch: kippenpootjes en gebakken aardappeltjes
tussendoor: club sandwich
avondeten: pierogi
lekker zeg
ice tea green is een van de smerigste dranken die bestaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
en nog ice tea green tea lemon flesje
(suikerziekte in de notendop ik)
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ice tea green is een van de smerigste dranken die bestaan
HEERLIJK.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ZOZOquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je echt kanker in je hersenpan
wil niet de man van vervelende woorden zijnquote:
Die strawberry is kapot lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja jrs zusje ook. Maar met haar seks hebben zou ik ook vies vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil niet de man van vervelende woorden zijn
maar pierogi kun je alles in doen
dat kan niemand vies vinden
pierogi is zaligquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja jrs zusje ook. Maar met haar seks hebben zou ik ook vies vinden
Hou niet van bubbles in m`n waterquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet Spa rood cranberry drinken
zo insta met je trouwen als dat je favoriete drankje wasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou niet van bubbles in m`n water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |