Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je luisteren naar security? Je had ze vriendelijk doch dringend moeten verzoeken de door jullie gehuurde kamer te verlaten. Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.
Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Maar waarom moesten jullie nou weg?
helaes geen smaak peppillenquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
Smaak pupillen
Hebben jullie stagiaires die alles voor jullie proeven of zo?
Staat daar een vaste tijd voor dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef Nober het volgende:
Dus jij gaat in het weekend naar een bedrijsuitje? Man man man.
Goeie! Bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
Smaak pupillen
Hebben jullie stagiaires die alles voor jullie proeven of zo?
werktijd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Staat daar een vaste tijd voor dan?
Wat flauw van ze zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.
Wij gaan altijd een weekend of nacht weg omdat het door de weeks niet mogelijk is om de boel dicht te gooien.quote:
+10quote:Hoe Dit Zou Verlopen Had Niemand Verwacht.
daarvoor moet je wel eerst werken....anders valt er weinig te verzieken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:15 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Collega's die je trip verstorenHeb ik ook altijd tijdens mijn werk
is dit allemaal echt gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van.Als ik nou alleen onder invloed was geweest had het inderdaad iets anders af kunnen lopen.
ik snap het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef BaardaapAd het volgende:
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.
Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.
Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
jij wel penningmeester.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo begaafd.
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Matthias zoekt weer ruzie hoor.
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:06 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.ik doe de hele tijd aardig maar krijg er niks voor terug.
aardigeid en liefheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?
maar wie is diegene dan?quote:
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar wie is diegene dan?over wie hebben we het nu?
![]()
ik raak in de war.
aan tante prikkebeen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:20 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.quote:
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.
haaaaaaa!grappig he....ja ik weet het..ik ben gewoon grappig.
![]()
ik heb nog een vraagje....mag ik hem stellen?
Origineel weer hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Rekkie het volgende:
Uitje met de sociale werkplaats een bedrijfsuitje noemen..... je trip was nog gaande, ten tijde van het schrijven van dit topic?
Wij hebben een zeer jong en gezellig team. Dus geen probleem vanaf mijn kant.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef fathank het volgende:
Bedrijfsuitjes
Aan die ongein doe ik niet mee, tenzij onder werktijd. Beetje je weekend om zeep helpen om met een stel opgedrongen kennissen gedwongen sociaal en gezellig te moeten doen. Nee dankje.
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.
2CB is niet zoals wiet. Visueel trip je heel veel. Lijkt een beetje op truffels.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.
heb jij toevallig ook ooit eens hetzelfde spul gebruikt als TS? namelijk 2CB?
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor spul dit eigenlijk is.
Nee sorry, ik gebruik alleen alcohol en snuif wel eens lijm.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.
heb jij toevallig ook ooit eens hetzelfde spul gebruikt als TS? namelijk 2CB?
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor spul dit eigenlijk is.
dus het is erger als wiet zeg maar?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
2CB is niet zoals wiet. Visueel trip je heel veel. Lijkt een beetje op truffels.
haaaaaa! lol.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee sorry, ik gebruik alleen alcohol en snuif wel eens lijm.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dus het is erger als wiet zeg maar?
Nee, het leek mij totaal niet leuk toen ik nog een tiener was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
haaaaaa! lol.nooit eens wiet gebruikt ofzo? ik zelf wel hoor.
het is wel leuk hoor.....quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee, het leek mij totaal niet leuk toen ik nog een tiener was.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.
haaaaaaa!grappig he....ja ik weet het..ik ben gewoon grappig.
![]()
ik heb nog een vraagje....mag ik hem stellen?
Zo nu ben je echt stoer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
haaaaaa! lol.nooit eens wiet gebruikt ofzo? ik zelf wel hoor.
Dit dusquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
dimmak topics, helemaal gelezen en genoten
Hier ook. Maar werk is werk en geen veredelde club drinkmaatjes.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Origineel weer hoor.
[..]
Wij hebben een zeer jong en gezellig team. Dus geen probleem vanaf mijn kant.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
dimmak topics, helemaal gelezen en genoten
quote:
Bedankt voor de waardering vrienden.quote:
Kan ik begrijpen. Hier wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier ook. Maar werk is werk en geen veredelde club drinkmaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:18 schreef Nakketikker het volgende:
Dit is toch prima afgelopen.
'loopt verkeerd af' begint pas als minimaal de helft is opgepakt of neergestoken, of een orgie met de vrouw van de baas heeft gehad of als het pand is afgebrand.
Dit verhaal ligt nog in het acceptabele.Ja op zich liep het nog goed af. Maar 4u door de kou trippen vond ik vrij maf. Liever had ik gewoon in bed gelegen om vervolgens aan het ontbijt te schuiven rond 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef BaardaapAd het volgende:
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.
Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.
Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:50 schreef Kittekop het volgende:
Dit soort beestachtig gedrag had ik totaal niet verwacht van TS. Eerder dat hij door zijn collega's uit de hotelkamer werd gegooid omdat hij te rustig is.
Ik hoorde dus vanmorgen dat een paar collega's al een waarschuwing hadden gehad. De security dacht dus dat het dezelfde mensen waren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Krijg je niet altijd eerst een waarschuwing voordat ze je eruit gooien?
Heb wel eens in een jongeren hotel een stapelbedden race mee mogen maken, waarbij dus het pleister van het plafond een verdieping lager naar beneden kwam. Hoewel ze ons er toen eigenlijk wouden uitzetten bleef het bij een waarschuwingquote:Op maandag 10 oktober 2016 16:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde dus vanmorgen dat een paar collega's al een waarschuwing hadden gehad. De security dacht dus dat het dezelfde mensen waren.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:12 schreef dimmak het volgende:
Maar we missen nog 1 collega, na wat rond bellen blijkt deze nog achter het gordijn te staan.
Candyflippen veel mooier.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:46 schreef haan33 het volgende:
Baas man!
Volgende keer er wat XTC bijvoegen en je trip is compleet.
Bij je dealer. En nee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waar koop je die 2cb? En is het duur?
quote:
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:06 schreef Najieto het volgende:
Leuk verzonnen.
Zou zo nog een keer lezen
8/10
zo maf is dit niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?
Die reactie van mij was meer een soort van verkapte terug-vind-post en ja, ik geloof inderdaad niet klakkeloos alles wat ik lees op Fok!, je zou wel gek zijn als je dat wel zou doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?
Daar was ik het dus ook overduidelijk niet mee eens. Daarom stonden we ook buiten het hek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:47 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
zo maf is dit niet.
Edit: ow, wacht! 01:00 naar bed op een bedrijfsfeestje.. ja! dat is wel maf ja.
Dus volgende keer geen bedrijfsuitjes meer. Tenzij tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar was ik het dus ook overduidelijk niet mee eens. Daarom stonden we ook buiten het hek.
Ergens wel waar. Maar de geringe uurtjes die we in dat hotel hebben doorgebracht waren wel prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:00 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Dus volgende keer geen bedrijfsuitjes meer. Tenzij tijdens werktijd.
Als je je avond gewoon met je gabbertjes had doorgebracht was je om 01:00 waarschijnlijk net richting de kroeg gegaan in plaats van stoeien met de securityman
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:56 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Die reactie van mij was meer een soort van verkapte terug-vind-post en ja, ik geloof inderdaad niet klakkeloos alles wat ik lees op Fok!, je zou wel gek zijn als je dat wel zou doen.
Inderdaad, dit valt nog best mee toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.
Ik ken verhalen omtrent drugs en uitgaan die veel gestoorder zijn.
idd, er zijn geen doden gevallenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt nog best mee toch?
Keta zou echt verschrikkelijk geweest zijn ja. Nu was het op zich nog een hele ervaring.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef Zieke_Geest het volgende:
Lachen verhaal! Gelukkig was het 2CB ipv Ketamine ofzo, 2 is prima te beheersen, je hebt controle over je lichaam, de trip is puur visueel. Bij keta was dat wel anders geweest. Wat een kut hotel triouwens dat die security meteen zo kut komt doen...
Dat je een gestoorde bent is me nu wel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.
Ik ken verhalen omtrent drugs en uitgaan die veel gestoorder zijn.
Eigenlijk was keta misschien juist toch wel vet geweest, tenzij je in een K hole zit, dan absoluut niet. Ik heb eigenljk nog geen situatie gehad waar ik niet mee kon handlen op de keta, en ik ben al eens maandag ochtend 3 dagen wakker op de keta aangehouden door marechaussee in een natuurgebied waar ik met mijn auto niet eens mocht komen... dus in retrospect...had je maar keta gehad!! geheid lachkicks....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Keta zou echt verschrikkelijk geweest zijn ja. Nu was het op zich nog een hele ervaring.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
ik ben al eens maandag ochtend 3 dagen wakker op de keta aangehouden door marechaussee in een natuurgebied waar ik met mijn auto niet eens mocht komen...
ja ja jaaaaaa het is weer vrijdag!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:24 schreef oppanganjastyle het volgende:
Zo lekkere dikke snaak roken op het werk en hopen dat collega's mijn trip niet verstoren
Niet mijn keuze maat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik had je hoog zitten. Maar wtf moet je in preston palace
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het ergens niet met je eens ben hoeft niet te betekenen dat ik het nergens met je eens ben. Kan mij het verrotten wie wat waar heeft gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:13 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ow, ik neem aan dat we buddies zijn in dit topic.
Doe ik ook vaak genoeg hoor. Ik heb iemand anders dat nog nooit zien doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ik het ergens niet met je eens ben hoeft niet te betekenen dat ik het nergens met je eens ben. Kan mij het verrotten wie wat waar heeft gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |