quote:
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:06 schreef Najieto het volgende:
Leuk verzonnen.
Zou zo nog een keer lezen
8/10
zo maf is dit niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?
Die reactie van mij was meer een soort van verkapte terug-vind-post en ja, ik geloof inderdaad niet klakkeloos alles wat ik lees op Fok!, je zou wel gek zijn als je dat wel zou doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties snap ik nooit. Is jullie leven zo saai en autistisch dat jullie je totaal niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die weleens maffe dingen meemaken?
Daar was ik het dus ook overduidelijk niet mee eens. Daarom stonden we ook buiten het hek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:47 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
zo maf is dit niet.
Edit: ow, wacht! 01:00 naar bed op een bedrijfsfeestje.. ja! dat is wel maf ja.
Dus volgende keer geen bedrijfsuitjes meer. Tenzij tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar was ik het dus ook overduidelijk niet mee eens. Daarom stonden we ook buiten het hek.
Ergens wel waar. Maar de geringe uurtjes die we in dat hotel hebben doorgebracht waren wel prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:00 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Dus volgende keer geen bedrijfsuitjes meer. Tenzij tijdens werktijd.
Als je je avond gewoon met je gabbertjes had doorgebracht was je om 01:00 waarschijnlijk net richting de kroeg gegaan in plaats van stoeien met de securityman
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:56 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Die reactie van mij was meer een soort van verkapte terug-vind-post en ja, ik geloof inderdaad niet klakkeloos alles wat ik lees op Fok!, je zou wel gek zijn als je dat wel zou doen.
Inderdaad, dit valt nog best mee toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.
Ik ken verhalen omtrent drugs en uitgaan die veel gestoorder zijn.
idd, er zijn geen doden gevallenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt nog best mee toch?
Keta zou echt verschrikkelijk geweest zijn ja. Nu was het op zich nog een hele ervaring.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef Zieke_Geest het volgende:
Lachen verhaal! Gelukkig was het 2CB ipv Ketamine ofzo, 2 is prima te beheersen, je hebt controle over je lichaam, de trip is puur visueel. Bij keta was dat wel anders geweest. Wat een kut hotel triouwens dat die security meteen zo kut komt doen...
Dat je een gestoorde bent is me nu wel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles, maar dit verhaal is niet eens zo heel vreemd. Daarom vraag ik me af hoe saai en of beperkt je leven wel niet moet zijn als dit verzonnen over komt.
Ik ken verhalen omtrent drugs en uitgaan die veel gestoorder zijn.
Eigenlijk was keta misschien juist toch wel vet geweest, tenzij je in een K hole zit, dan absoluut niet. Ik heb eigenljk nog geen situatie gehad waar ik niet mee kon handlen op de keta, en ik ben al eens maandag ochtend 3 dagen wakker op de keta aangehouden door marechaussee in een natuurgebied waar ik met mijn auto niet eens mocht komen... dus in retrospect...had je maar keta gehad!! geheid lachkicks....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Keta zou echt verschrikkelijk geweest zijn ja. Nu was het op zich nog een hele ervaring.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
ik ben al eens maandag ochtend 3 dagen wakker op de keta aangehouden door marechaussee in een natuurgebied waar ik met mijn auto niet eens mocht komen...
ja ja jaaaaaa het is weer vrijdag!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:24 schreef oppanganjastyle het volgende:
Zo lekkere dikke snaak roken op het werk en hopen dat collega's mijn trip niet verstoren
Niet mijn keuze maat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik had je hoog zitten. Maar wtf moet je in preston palace
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het ergens niet met je eens ben hoeft niet te betekenen dat ik het nergens met je eens ben. Kan mij het verrotten wie wat waar heeft gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:13 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ow, ik neem aan dat we buddies zijn in dit topic.
Doe ik ook vaak genoeg hoor. Ik heb iemand anders dat nog nooit zien doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ik het ergens niet met je eens ben hoeft niet te betekenen dat ik het nergens met je eens ben. Kan mij het verrotten wie wat waar heeft gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |