abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165869170
Het is zaterdag 8 Oktober, tijd voor het jaarlijkse bedrijfsuitje. Als bestemming is de keuze op een all inn hotel gevallen. De sfeer zit er meteen om 18:00 lekker in. Alleen de eerste tapbier valt tegen, aangelengde Grolsch. Bah. Ik besluit om op tempo door te tanken zodat mijn smaakpapillen in de war raken. Dit blijkt te werken en de bier blijft vloeien. Het was gieren in de karaoke bar, gezellig in het zeebonkenbar maar qua vrouwelijk schoon viel het allemaal wat tegen.

Het hotel heeft een beleid dat alles om 01:00 sluit. Je mag er nog wel uit, maar je mag pas om 08:00 weer het hotel in. Ik besluit dus om 00:45 een pil 2CB tot mij te nemen zodat ik in de nacht ook nog enig vermaak heb.

Hoe Dit Zou Verlopen Had Niemand Verwacht.

Mijn kamergenoot, die overigens van niks wist, had nog zin in een biertje en belt dus een collega op van een paar kamers verder die wat biertjes had meegenomen. Enige minuten later staan er 2 rumoerige collega's op mijn kamer. De de biertjes, dit keer gewoon flesjes Heineken, vloeien rijkelijk.

Mijn 2CB begint te werken, ik zie rare patronen op de muur verschijnen. Mooi denk ik. Precies op dat moment hoor ik harde bonken op de deur: "Sercurity, doe open!" Mijn kamergenoot en ik schieten in bed, 1 collega onder het bed en 1 collega achter de gordijnen. We besluiten niet open te doen, maar de security heeft dus een loper.

Op dit moment space ik hem helemaal de tering en snap niet goed wat er allemaal aan de hand is. Maar we moeten dus vertrekken en of we onze spullen willen pakken. Van schrik laat ik mijn telefoon vallen en zie hem niet meer. Binnen no time heb ik alle matrassen en bedden rechtop staan en vliegen de kussens door de kamer. Ik snap er zelf weinig van. De sfeer wordt wat grimmiger en de security wil ons zo snel mogelijk buiten hebben.

Na een minuut of 10 staan wij dan ook buiten de poort. Maar we missen nog 1 collega, na wat rond bellen blijkt deze nog achter het gordijn te staan. Prima gedaan dus. We krijgen een taxi aangeboden maar die slaan we met onze dronken harses af. "We vinden zelf wel een hotel!"

Ondertussen trip ik hem nog helemaal de tering zonder dat mijn collega's het door hebben. We worden gevolg door mensen, ik zie overal politie en leuke dingen. We lopen door het centrum van de stad maar elk hotel weigert ons, waarschijnlijk omdat ik in elke lobby volledig sta te trippen van alle visuele effecten.

We besluiten een taxi te nemen richting huis, een vrij dure taxi. Voor dit geld hadden we ook in een hotel kunnen slapen. Mijn trip zwakt wat af en ik vertel mijn collega's wat ik heb meegemaakt. Ze lachen mij uit en snappen nu eindelijk waarom ik zo raar deed.

Om 06:00 lig ik dan eindelijk op bed. Wat een avontuur, maar weer een standaard weekend uit het leven van dimmak.

Klacht: rumoerige collega's die mijn trip verzieken.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 10-10-2016 11:34:58 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165869237
Terechte klacht. Collega's die je trip verstoren :r Heb ik ook altijd tijdens mijn werk :(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_165869292
Waarom zou je luisteren naar security? Je had ze vriendelijk doch dringend moeten verzoeken de door jullie gehuurde kamer te verlaten. Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
pi_165869309
dimmak topics, helemaal gelezen en genoten _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 11:19:45 ]
pi_165869312
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_165869354
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je luisteren naar security? Je had ze vriendelijk doch dringend moeten verzoeken de door jullie gehuurde kamer te verlaten. Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.
Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van. _O- Als ik nou alleen onder invloed was geweest had het inderdaad iets anders af kunnen lopen. :P
pi_165869371
En welk sprookjesboek was dat?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165869375
Maar waarom moesten jullie nou weg?
pi_165869435
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Maar waarom moesten jullie nou weg?
Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.
pi_165869458
Dus jij gaat in het weekend naar een bedrijsuitje? Man man man.
  Redactie Frontpage maandag 10 oktober 2016 @ 11:27:25 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_165869461
Smaak pupillen :?

Hebben jullie stagiaires die alles voor jullie proeven of zo?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 10 oktober 2016 @ 11:28:59 #12
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_165869483
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:

helaes geen smaak peppillen
Lachen joh.
pi_165869590
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef Nober het volgende:
Dus jij gaat in het weekend naar een bedrijsuitje? Man man man.
Staat daar een vaste tijd voor dan?

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:

Goeie! Bedankt.
pi_165869606
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Staat daar een vaste tijd voor dan?
werktijd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_165869675
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.
Wat flauw van ze zeg!
pi_165869687
Heb genoten.
pi_165869736
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

werktijd.
Wij gaan altijd een weekend of nacht weg omdat het door de weeks niet mogelijk is om de boel dicht te gooien.
  PR/Manusje van alles maandag 10 oktober 2016 @ 11:50:39 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165869872
quote:
Hoe Dit Zou Verlopen Had Niemand Verwacht.
+10
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:12:07 #20
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_165870254
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.

Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.

Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:23:19 #21
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_165870464
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

werktijd.
dit dus.
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:39:07 #22
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_165870765
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:15 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Collega's die je trip verstoren :r Heb ik ook altijd tijdens mijn werk :(
daarvoor moet je wel eerst werken....anders valt er weinig te verzieken.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:40:33 #23
460156 Anthonie24
pi_165870794
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van. _O- Als ik nou alleen onder invloed was geweest had het inderdaad iets anders af kunnen lopen. :P
is dit allemaal echt gebeurd. :D en is 2CB lekker om te slikken? lijkt het een beetje op wiet?
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:44:07 #24
460156 Anthonie24
pi_165870865
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef BaardaapAd het volgende:
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.

Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.

Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
ik snap het niet.
pi_165870873
vieze junk
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')