Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je luisteren naar security? Je had ze vriendelijk doch dringend moeten verzoeken de door jullie gehuurde kamer te verlaten. Indien ze hier geen gehoor aan zouden geven sla je de grootste op zijn smoel en trip je lekker verder.
Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit valt nog niet mee als je aan het trippen bent.
Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Maar waarom moesten jullie nou weg?
helaes geen smaak peppillenquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
Smaak pupillen
Hebben jullie stagiaires die alles voor jullie proeven of zo?
Staat daar een vaste tijd voor dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef Nober het volgende:
Dus jij gaat in het weekend naar een bedrijsuitje? Man man man.
Goeie! Bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
Smaak pupillen
Hebben jullie stagiaires die alles voor jullie proeven of zo?
werktijd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Staat daar een vaste tijd voor dan?
Wat flauw van ze zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk omdat mijn collega's het niet nodig vonden om het volume naar beneden te halen.
Wij gaan altijd een weekend of nacht weg omdat het door de weeks niet mogelijk is om de boel dicht te gooien.quote:
+10quote:Hoe Dit Zou Verlopen Had Niemand Verwacht.
daarvoor moet je wel eerst werken....anders valt er weinig te verzieken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:15 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Collega's die je trip verstorenHeb ik ook altijd tijdens mijn werk
is dit allemaal echt gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik snapte er echt helemaal niks van.Als ik nou alleen onder invloed was geweest had het inderdaad iets anders af kunnen lopen.
ik snap het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef BaardaapAd het volgende:
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.
Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.
Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
jij wel penningmeester.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo begaafd.
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Matthias zoekt weer ruzie hoor.
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:06 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.ik doe de hele tijd aardig maar krijg er niks voor terug.
aardigeid en liefheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?
maar wie is diegene dan?quote:
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar wie is diegene dan?over wie hebben we het nu?
![]()
ik raak in de war.
aan tante prikkebeen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:20 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.quote:
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.
haaaaaaa!grappig he....ja ik weet het..ik ben gewoon grappig.
![]()
ik heb nog een vraagje....mag ik hem stellen?
Origineel weer hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Rekkie het volgende:
Uitje met de sociale werkplaats een bedrijfsuitje noemen..... je trip was nog gaande, ten tijde van het schrijven van dit topic?
Wij hebben een zeer jong en gezellig team. Dus geen probleem vanaf mijn kant.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef fathank het volgende:
Bedrijfsuitjes
Aan die ongein doe ik niet mee, tenzij onder werktijd. Beetje je weekend om zeep helpen om met een stel opgedrongen kennissen gedwongen sociaal en gezellig te moeten doen. Nee dankje.
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.
2CB is niet zoals wiet. Visueel trip je heel veel. Lijkt een beetje op truffels.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.
heb jij toevallig ook ooit eens hetzelfde spul gebruikt als TS? namelijk 2CB?
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor spul dit eigenlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |