jij wel penningmeester.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo begaafd.
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Matthias zoekt weer ruzie hoor.
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:06 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ammehoela.....ik zoek echt geen ruzie hoor.ik doe de hele tijd aardig maar krijg er niks voor terug.
aardigeid en liefheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in een relatie. Wat heb jij gegeven?
maar wie is diegene dan?quote:
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar wie is diegene dan?over wie hebben we het nu?
![]()
ik raak in de war.
aan tante prikkebeen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:20 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Aan wie heb jij die aardigheid en liefheid gegeven dan?
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.quote:
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.
haaaaaaa!grappig he....ja ik weet het..ik ben gewoon grappig.
![]()
ik heb nog een vraagje....mag ik hem stellen?
Origineel weer hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Rekkie het volgende:
Uitje met de sociale werkplaats een bedrijfsuitje noemen..... je trip was nog gaande, ten tijde van het schrijven van dit topic?
Wij hebben een zeer jong en gezellig team. Dus geen probleem vanaf mijn kant.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef fathank het volgende:
Bedrijfsuitjes
Aan die ongein doe ik niet mee, tenzij onder werktijd. Beetje je weekend om zeep helpen om met een stel opgedrongen kennissen gedwongen sociaal en gezellig te moeten doen. Nee dankje.
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist gedaan, maar je mag er nog één stellen.
2CB is niet zoals wiet. Visueel trip je heel veel. Lijkt een beetje op truffels.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.
heb jij toevallig ook ooit eens hetzelfde spul gebruikt als TS? namelijk 2CB?
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor spul dit eigenlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |