Nee sorry, ik gebruik alleen alcohol en snuif wel eens lijm.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stelde deze vraag net ook al aan TS maar ik kreeg maar geen antwoord terug.
heb jij toevallig ook ooit eens hetzelfde spul gebruikt als TS? namelijk 2CB?
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor spul dit eigenlijk is.
dus het is erger als wiet zeg maar?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
2CB is niet zoals wiet. Visueel trip je heel veel. Lijkt een beetje op truffels.
haaaaaa! lol.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee sorry, ik gebruik alleen alcohol en snuif wel eens lijm.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dus het is erger als wiet zeg maar?
Nee, het leek mij totaal niet leuk toen ik nog een tiener was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
haaaaaa! lol.nooit eens wiet gebruikt ofzo? ik zelf wel hoor.
het is wel leuk hoor.....quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee, het leek mij totaal niet leuk toen ik nog een tiener was.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die dikke reet van mij.......als ik weer eens bruine bonnen heb gegeten.
haaaaaaa!grappig he....ja ik weet het..ik ben gewoon grappig.
![]()
ik heb nog een vraagje....mag ik hem stellen?
Zo nu ben je echt stoer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
haaaaaa! lol.nooit eens wiet gebruikt ofzo? ik zelf wel hoor.
Dit dusquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
dimmak topics, helemaal gelezen en genoten
Hier ook. Maar werk is werk en geen veredelde club drinkmaatjes.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Origineel weer hoor.
[..]
Wij hebben een zeer jong en gezellig team. Dus geen probleem vanaf mijn kant.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
dimmak topics, helemaal gelezen en genoten
quote:
Bedankt voor de waardering vrienden.quote:
Kan ik begrijpen. Hier wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier ook. Maar werk is werk en geen veredelde club drinkmaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:18 schreef Nakketikker het volgende:
Dit is toch prima afgelopen.
'loopt verkeerd af' begint pas als minimaal de helft is opgepakt of neergestoken, of een orgie met de vrouw van de baas heeft gehad of als het pand is afgebrand.
Dit verhaal ligt nog in het acceptabele.Ja op zich liep het nog goed af. Maar 4u door de kou trippen vond ik vrij maf. Liever had ik gewoon in bed gelegen om vervolgens aan het ontbijt te schuiven rond 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef BaardaapAd het volgende:
Ooit op een bedrijfsuitje me bijzonder geamuseerd; met die raderboot in Rotterdam. Op zich vrij kut; uren aan boord van een boot met lui die je op je werk zo veel mogelijk ontloopt terwijl er een bandje bekende nummers van bekende artiesten verkracht. Maar; open bar en een lichte deining die samen zorgden dat op een gegeven moment iemand van de IT over de broekspijpen en schoenen van mijn gehate afdelingschef heen kotste.
Met als domino effect meerdere andere mensen die over hun nek gingen, maar dat was slechts een kleine bonus.
Alleen moesten we toen nog meer dan een uur voor we terug in Rotterdam van die boot af konden en dat was minder ....
quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:50 schreef Kittekop het volgende:
Dit soort beestachtig gedrag had ik totaal niet verwacht van TS. Eerder dat hij door zijn collega's uit de hotelkamer werd gegooid omdat hij te rustig is.
Ik hoorde dus vanmorgen dat een paar collega's al een waarschuwing hadden gehad. De security dacht dus dat het dezelfde mensen waren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Krijg je niet altijd eerst een waarschuwing voordat ze je eruit gooien?
Heb wel eens in een jongeren hotel een stapelbedden race mee mogen maken, waarbij dus het pleister van het plafond een verdieping lager naar beneden kwam. Hoewel ze ons er toen eigenlijk wouden uitzetten bleef het bij een waarschuwingquote:Op maandag 10 oktober 2016 16:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde dus vanmorgen dat een paar collega's al een waarschuwing hadden gehad. De security dacht dus dat het dezelfde mensen waren.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:12 schreef dimmak het volgende:
Maar we missen nog 1 collega, na wat rond bellen blijkt deze nog achter het gordijn te staan.
Candyflippen veel mooier.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:46 schreef haan33 het volgende:
Baas man!
Volgende keer er wat XTC bijvoegen en je trip is compleet.
Bij je dealer. En nee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waar koop je die 2cb? En is het duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |